Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy - Helion
ISBN: 83-7361-642-X
stron: 192, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2004-12-08
Księgarnia: Helion
Cena książki: 39,00 zł
Jednym z najważniejszych elementów wizerunku firmy jest wykorzystywany przez nią schemat identyfikacji wizualnej -- logo, papiery firmowe, liternictwo wykorzystywane w pismach, kolorystyka i symbole. Odpowiedni dobór koloru, formy, tekstu i symboli może mieć znaczący wpływ na to, czy firma lub produkt będą rozpoznawane i zapamiętywane, czy też nie. Zaprojektowanie dobrego znaku towarowego lub firmowego, przygotowanie wizytówek i papierów firmowych wymaga poznania znaczenia każdego z tych czterech czynników w procesach marketingowych.
Książka "Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy" zawiera informacje pożyteczne dla każdego, kto chce świadomie, łatwiej i we właściwy sposób zaprojektować swoje logo. Wyjaśnia, czym są przekaz wizualny i identyfikacja wizualna (którą można budować za pomocą logotypów), a także opisuje elementy składowe graficznej komunikacji wizualnej. Książka przedstawia zasady i najważniejsze etapy projektowania elementów identyfikacji wizualnej.
- Zasady komunikacji wizualnej
- Odbiór przekazu wizualnego
- Podstawowe elementy graficzne
- Formy złożone -- litery i symbole
- Kolorystyka
- Odpowiedni dobór nazwy i treści
- Zasady projektowania logotypów
- Wizytówki i papier firmowy
Jeśli chcesz poprawić wizerunek Twojej firmy, zwiększyć jej rozpoznawalność wśród klientów, zastosuj wskazówki zawarte w tej książce.
Osoby które kupowały "Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy", wybierały także:
- Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki 66,67 zł, (8,00 zł -88%)
- Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Mapa Agile & Scrum. Jak si 57,69 zł, (15,00 zł -74%)
- Sztuka podst 53,46 zł, (13,90 zł -74%)
- Lean dla bystrzaków. Wydanie II 49,62 zł, (12,90 zł -74%)