reklama - zainteresowany?

Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II - Helion

Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II
Autor: Anna Benicewicz-Miazga
ISBN: 978-83-246-3933-5
stron: 232, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2012-08-30
Księgarnia: Helion

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II

Tagi: Inne | Marketing

Firma bez logotypu jest jak człowiek bez twarzy

Czy da się prowadzić firmę bez znaku graficznego, papieru firmowego, ustalenia charakterystycznej kolorystyki? Oczywiście, że tak, ale jest to co najmniej nierozsądne. Tak zwana księga CI nie jest kosztem w budżecie przedsiębiorstwa. Jest inwestycją. Ludzie są w większości wzrokowcami i dlatego to, co widzą klienci czy kontrahenci firmy, bywa ważniejsze od tego, co mówi jej reprezentant. Można wręcz powiedzieć, że dobrze przygotowana księga CI buduje wizerunek firmy niczym najlepszy przedstawiciel handlowy!

Drugie wydanie książki Anny Benicewicz-Miazgi wprowadzi Cię we wszystkie aspekty pracy nad księgą CI i da Ci wiedzę na temat projektowania grafiki użytkowej. Dowiesz się, czym jest identyfikacja wizualna, na jakich właściwościach ludzkiego oka opiera się jej skuteczność oraz jakie sztuczki optyczne można zastosować podczas przygotowywania grafik. Poznasz podstawowe elementy graficzne i zasady, na jakich najlepiej połączyć je z czcionkami. Opanujesz teorię i praktykę stosowania kolorów w projektowaniu dla biznesu. Elementy składowe księgi CI, podstawowe formaty i rodzaje papieru firmowego oraz wizytówek nie będą miały przed Tobą tajemnic. Będziesz uczyć się na żywym biznesowym organizmie dzięki dołączonej galerii faktycznie istniejących logotypów. Nauczysz się zasad projektowania graficznego, by potem móc je spektakularnie łamać.

Wyróżnij się albo zgiń!

Dodaj do koszyka Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Twoja firma w social mediach. Podr

Dodaj do koszyka Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II

Spis treści

Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II -- spis treści

Wstęp (7)

Rozdział 1. Grafika w biznesie (9)

Rozdział 2. Identyfikacja wizualna (13)

  • Tożsamość, wizerunek, komunikacja (13)
  • Struktura komunikatu wizualnego (17)

Rozdział 3. Kodowanie, postrzeganie, reakcja i percepcja (21)

  • Odbiór obrazu - percepcja (21)
  • Kodowanie (25)
  • Dekodowanie (26)
  • Postrzeganie przekazu zÅ‚ożonego (28)
  • Różnice w postrzeganiu - szumy, zakłócenia i manipulacje (29)
    • ZÅ‚udzenia optyczne (34)
  • Eye tracking (47)

Rozdział 4. Podstawowe elementy graficzne (49)

  • Linie (50)
  • Punkty (54)
  • Kwadrat (55)
  • KoÅ‚o (57)
  • TrójkÄ…t (59)
  • StrzaÅ‚ka (61)
  • Krzyż (61)
  • Spirala (64)
  • Gwiazda (65)

Rozdział 5. Formy złożone (67)

  • Liternictwo (67)
  • Cechy liter - krój, stopieÅ„ i odmiana (68)
    • Rozmieszczenie i wielkość napisu (78)
    • Organizacja pÅ‚aszczyzny (81)
    • Mechanizm czytania tekstu (82)
  • Znaki i sygnaÅ‚y (83)
  • Symbole (85)
  • Rodzaje znaków i symboli (88)

Rozdział 6. Morfologia elementów (91)

  • Relacje (91)
    • UÅ‚ożenie - styczność, odstÄ™py, odlegÅ‚ość (91)
    • Symetria (94)
    • Skala i proporcje (95)
  • Powtarzalność (99)
  • Powierzchnia i struktura (100)

Rozdział 7. Kompozycja i kadrowanie (103)

Rozdział 8. Barwa i kolor (107)

  • Znaczenie kolorów (112)
  • Znaczenie oÅ›wietlenia w odbiorze barw (120)
  • Kolory w druku (122)

Rozdział 9. Wybór nazwy i treści (125)

  • Nazwa (125)
  • HasÅ‚o przewodnie (131)

Rozdział 10. Logotypy i znaki towarowe (133)

  • Klasyfikacja logotypów (135)
  • Elementy powtarzalne (141)
    • Galeria przykÅ‚adów (147)
  • Ewolucja form logotypów (155)
  • Nieuczciwa konkurencja (160)
  • Jak zastrzec znak towarowy? (163)

Rozdział 11. Podstawowe zasady projektowania logotypów (171)

  • KsiÄ™ga corporate identity (178)
    • Format plików i forma zapisu "KsiÄ™gi znaku" (182)

Rozdział 12. Podstawowe zasady projektowania wizytówek i papieru firmowego (185)

  • Format i rodzaj wizytówek (186)
    • Wizytówki elektroniczne (196)
  • Format i rodzaj papieru firmowego (198)
    • PozostaÅ‚e druki i projekty firmowe (201)

Rozdział 13. Przykład na podstawie identyfikacji Zamku Krzyżtopór (207)

    • Wybór nazwy i reklamowego hasÅ‚a przewodniego (207)
    • Wybór graficznego motywu przewodniego (208)
    • Wybór kolorów (208)
    • Wybór czcionki (211)
    • Kompozycja (212)
    • Opracowanie schematu użytkowania logotypu (213)
    • Wizytówki (214)
    • Papier firmowy (216)
    • PieczÄ™cie okazjonalne (216)
    • Użycie logotypu w różnych projektach graficznych oraz inne elementy ozdobne (217)

Skorowidz (223)

Dodaj do koszyka Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.