Google SketchUp. Ćwiczenia praktyczne - Helion

ISBN: 978-83-283-2494-7
stron: 112, Format: ebook
Data wydania: 2015-12-09
Księgarnia: Helion
Cena książki: 18,67 zł (poprzednio: 24,89 zł)
Oszczędzasz: 25% (-6,22 zł)
Wykorzystaj w praktyce możliwości Google SketchUp!
- Jak rozpocząć pracę z Google SketchUp?
- Jak zbudować Twój pierwszy model?
- Jak wykorzystać narzędzia konstrukcyjne?
Google SketchUp jest narzędziem pozwalającym bez trudu tworzyć trójwymiarowe modele, których możesz używać przy wielu różnych projektach: począwszy od wizualizacji projektu Twojego domu, a skończywszy na prowadzeniu atrakcyjnych lekcji geometrii. Tylko od Twoich potrzeb i wyobraźni zależy, w jakich warunkach i do czego wykorzystasz zalety tej aplikacji.
Dzięki książce "Google SketchUp. Ćwiczenia praktyczne " poznasz możliwości tego narzędzia oraz zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci w swobodny sposób używać ich w codziennej pracy. Sprawdzona forma ćwiczeń sprawi, że nauka będzie miała charakter przede wszystkim praktyczny, a nie tylko teoretyczny. W trakcie lektury dowiesz się, jak dostosować program do Twoich potrzeb, wykorzystywać podstawowe narzędzia oraz tworzyć złożone obiekty geometryczne.
- Instalacja i uruchomienie programu
- Dostosowanie Google SketchUp do Twoich potrzeb
- Wykorzystanie biblioteki komponentów dynamicznych
- Praca z podstawowymi narzędziami Google SketchUp
- Edycja obiektów
- Tworzenie złożonych obiektów geometrycznych
- Sposoby użycia narzędzi konstrukcyjnych
Twórz trójwymiarowe modele - łatwo, szybko i przyjemnie!
Osoby które kupowały "Google SketchUp. Ćwiczenia praktyczne", wybierały także:
- Power BI Desktop. Kurs video. Wykorzystanie narzędzia w analizie i wizualizacji danych 332,50 zł, (39,90 zł -88%)
- Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki 66,67 zł, (8,00 zł -88%)
- 67,89 zł, (12,90 zł -81%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 67,89 zł, (12,90 zł -81%)
- Po 49,50 zł, (9,90 zł -80%)
Spis treści
Google SketchUp. Ćwiczenia praktyczne eBook -- spis treści
Dla kogo nie jest ta książka (5)
Rozdział 1. Od czego zacząć? (7)
- Uruchamianie programu (8)
- Praca w przestrzeni trójwymiarowej (12)
- OglÄ…danie modelu w przestrzeni trójwymiarowej (12)
- Zmiana geometrii z wykorzystaniem narzędzia Pull/Push (17)
- Rysowanie prostych obiektów (22)
Rozdział 2. Tworzenie pierwszego modelu (25)
RozdziaÅ‚ 3. Wprowadzenie do biblioteki komponentów dynamicznych (37)
Rozdział 4. Dostosowywanie programu (47)
Rozdział 5. Narzędzia podstawowe (55)
- Zaznaczanie (55)
- Usuwanie (61)
- Definiowanie materiału i nakładanie koloru (62)
- Narzędzia do rysowania (65)
- Narzędzie Line (65)
- Narzędzie Arc (69)
- Narzędzie Rectangle (71)
- Narzędzie Circle (73)
- Narzędzie Polygon (75)
RozdziaÅ‚ 6. NarzÄ™dzia edycji obiektów (77)
Rozdział 7. Złożone obiekty geometryczne (91)
Rozdział 8. Narzędzia konstrukcyjne (101)