reklama - zainteresowany?

Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe - Helion

Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe
Autor: Krzysztof Rybiński
ISBN: 978-83-246-7984-3
stron: 376, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2014-01-28
Księgarnia: Helion

Cena książki: 59,00 zł

Dodaj do koszyka Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe

Gdy polski rynek okazuje się zbyt mały…

Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać międzynarodowej ekspansji na szeroką skalę.

Krzysztof Rybiński przedstawia tu historie ich drogi do sukcesu, zmagania z przeciwnościami gospodarczymi i proceduralnymi czy problemami finansowymi, sposoby przezwyciężania nieufności i różnic kulturowych, i wreszcie skuteczne, wypracowane przez lata metody na podbicie zagranicznych rynków zbytu. Zapoznanie się z tymi wywiadami pozwoli polskim firmom ograniczyć koszty ekspansji międzynarodowej, uniknąć kłopotów i odnieść sukces.

Ta książka to także hołd oddany polskiej przedsiębiorczości i jej reprezentantom, którzy - choć zaczynali działalność lokalnie - potrafili myśleć globalnie i patrzeć poza granice naszego kraju.


Prof. Krzysztof Rybiński - jeden z najbardziej znanych polskich ekonomistów. Karierę zawodową rozpoczynał jako informatyk w Japonii, potem był głównym ekonomistą kilku banków, wiceprezesem NBP, gdzie pod jego nadzorem zmieniono sposób inwestowania rezerw dewizowych, dzięki czemu Polska w ciągu dwóch lat zarobiła dodatkowo miliard dolarów. Był członkiem Komisji Nadzoru Finansowego, partnerem w globalnej firmie doradczej i członkiem wielu rad nadzorczych. Obecnie jest rektorem Akademii Finansów i Biznesu Vistula, w której studiuje 5000 studentów z 40 krajów. Prowadzi też własną firmę doradczą. W 2012 roku został wybrany przez polskich przedsiębiorców najczęściej słuchanym przez nich ekonomistą. Regularnie występuje w telewizji, pisuje felietony do krajowych dzienników i tygodników, jego artykuły ukazują się też w „Financial Times”.


Patroni medialni:

Dodaj do koszyka Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe

 

Osoby które kupowały "Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • Efekt piaskownicy. Jak szefować żeby roboty nie zabrały ci roboty
  • Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku
  • Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe

Spis treści

Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe -- spis treści

WSTĘP (9)
 

GETIN HOLDING - Leszek Czarnecki (21)

HTL-STREFA - Wojciech Wyszogrodzki (41)

INTEGER - Rafał Brzoska (77)

KGHM - Herbert Wirth (103)

LPP - Dariusz Pachla (123)

MASPEX - Krzysztof Pawiński (153)

MCI - Tomasz Czechowicz (189)

RADWAG - Witold Lewandowski (217)

SELENA - Krzysztof Domarecki (261)

SOLARIS - Solange Olszewska (299)

VIGO - Mirosław Grudzień (331)

Dodaj do koszyka Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.