reklama - zainteresowany?

Getting Started with Unity 5. Leverage the power of Unity 5 to create amazing 3D games - Helion

Getting Started with Unity 5. Leverage the power of Unity 5 to create amazing 3D games
ebook
Autor: Dr. Edward Lavieri
Tytuł oryginału: Getting Started with Unity 5. Leverage the power of Unity 5 to create amazing 3D games
ISBN: 9781784395636
stron: 184, Format: ebook
Data wydania: 2015-05-29
Księgarnia: Helion

Cena książki: 94,99 zł

Dodaj do koszyka Getting Started with Unity 5. Leverage the power of Unity 5 to create amazing 3D games

Dodaj do koszyka Getting Started with Unity 5. Leverage the power of Unity 5 to create amazing 3D games

 

Osoby które kupowały "Getting Started with Unity 5. Leverage the power of Unity 5 to create amazing 3D games", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Scrum. O zwinnym zarzÄ…dzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone
  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarzÄ…dzać w XXI wieku

Dodaj do koszyka Getting Started with Unity 5. Leverage the power of Unity 5 to create amazing 3D games

Spis treści

Getting Started with Unity 5. Leverage the power of Unity 5 to create amazing 3D games eBook -- spis treści

  • 1. Getting Jiggy With the Unity Interface
  • 2. Creating the Game Environment
  • 3. Working With Assets
  • 4. Animating the Game Characters
  • 5. Scripting the Game
  • 6. Adding a Graphic User Interface
  • 7. Polishing and Optimizing the Game
  • 8. What’s Next?

Dodaj do koszyka Getting Started with Unity 5. Leverage the power of Unity 5 to create amazing 3D games

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.