reklama - zainteresowany?

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych - Helion

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Autor: Paweł Tkaczyk
ISBN: 978-83-246-3624-2
stron: 160, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2012-01-30
Księgarnia: Helion

Cena książki: 27,30 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 30% (-11,70 zł)

Dodaj do koszyka GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Tagi: Biznes | Marketing | ÅšwiÄ…teczne prezenty

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej iloÅ›ci paliwa. Wyobraź sobie, że do osiÄ…gniÄ™cia tego celu motywuje CiÄ™… Twój wÅ‚asny samochód. MyÅ›lisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier majÄ… w swoich autach Ford i Honda. KorzystajÄ… z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszÅ‚ość marketingu, ale przyszÅ‚ość, która zbliża siÄ™ wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznaÅ‚ jÄ… za jeden z wiodÄ…cych trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!


Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".

Patroni medialni:




Dodaj do koszyka GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

 

Osoby które kupowały "GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych", wybierały także:

  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • JesteÅ› markÄ…. Jak odnieść sukces i pozostać sobÄ…
  • Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywnoÅ›ci. Wydanie II
  • Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogÅ‚eÅ› nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
  • GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w dziaÅ‚aniach marketingowych

Dodaj do koszyka GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Spis treści

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych -- spis treści

Wstęp (7)

Poziom I: Gry (11)

  • Homo ludens i inni (13)
  • Dobrowolność (14)
  • NiezwykÅ‚ość (16)
  • Opowiadanie historii (19)
  • KsztaÅ‚towanie historii (20)
  • BÅ‚Ä…dzenie w historii (21)
  • Oddzielenie (22)
  • PorzÄ…dek (24)
  • Bezinteresowność (28)
  • Gry przejmujÄ… ster (30)

Poziom II: Gracze (33)

  • Social graph (36)
  • Informacje pÅ‚ynÄ…ce przez social graph (41)
  • WpÅ‚yw i status (45)
  • BÅ‚ogosÅ‚awiona produktywność (50)
  • Schematy nagradzania (55)
  • Crowdsourcing (60)

Poziom III: Mechanizmy (65)

  • Jeżdżenie na sÅ‚oniu (67)
  • Wielki paradoks biologii ewolucyjnej (69)
  • Programowanie ciekawoÅ›ci (70)
  • Struktura gry (73)
  • Serca i maczugi (76)
  • Mechanizmy i dynamika gry (81)
    • Nagrody - punkty i informacja zwrotna (82)
    • Status - poziomy (84)
    • OsiÄ…gniÄ™cia - wyzwania (86)
    • Konkurencja - tabele wyników (88)
    • Wyrażenie siebie - wirtualne dobra i miejsca (89)
    • Altruizm - prezenty i dobroczynność (91)
  • Konstrukcja gry (93)
  • Podaruj mi Å›wiat (96)

Poziom IV: Grywalizacja w edukacji (99)

  • Pozwólmy im siÄ™ mylić! (105)
  • W górÄ™ i tylko w górÄ™ (108)
  • Nauczmy ich pracować razem (110)
  • Czy gry sÄ… niebezpieczne? (110)

Poziom V: Grywalizacja w miejscu pracy (121)

  • Gry zamiast pieniÄ™dzy (123)
  • Zabawa w rozwiÄ…zywanie problemów (127)
  • Wirtualny Å›wiat pracy (130)
  • Na przywództwo trzeba zasÅ‚ugiwać. CiÄ…gle (132)

Poziom VI: Marka jako gra (135)

  • Konkurowanie doÅ›wiadczeniem (138)
  • Gra - interaktywny teatr (141)
  • Marka domowa (144)
  • Marka zawodowa (145)
  • Marka trzeciego miejsca (145)

Zakończenie (151)

Dodaj do koszyka GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.