reklama - zainteresowany?

GIMP. Domowe studio graficzne. Ćwiczenia - Helion

GIMP. Domowe studio graficzne. Ćwiczenia
Autor: Łukasz Oberlan
ISBN: 83-7361-011-1
stron: 116, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2003-03-03
Księgarnia: Helion

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka GIMP. Domowe studio graficzne. Ćwiczenia

Tagi: GIMP

GIMP to zaawansowany program służący do obróbki grafiki bitmapowej pracujący w systemie Linux i na innych platformach opartych na Uniksie (istnieje także wersja dla Windows). Bez wątpienia jest to najlepszy program graficzny dla Linuksa, także osoby pracujące w środowisku Windows powinny zastanowić się nad wyborem GIMP-a: jest to darmowa aplikacja o bardzo dużym potencjale, porównywalnym nawet z Adobe Photoshopem.

Kolejne ćwiczenia zawarte w książce "GIMP. Domowe studio graficzne. Ćwiczenia" zaprezentują Ci bogate możliwości programu GIMP. Nauczysz się obrabiać cyfrowe zdjęcia, tworzyć własną grafikę i przygotowywać ilustracje na potrzeby stron WWW.

Książka przedstawia:

  • Podstawy pracy z GIMP-em, interfejs użytkownika
  • Modele kolorów, tryby obrazu, palety kolorów
  • Działanie masek, prowadnic i selekcji
  • Kadrowanie obrazu
  • Pracę na warstwach i kanałach
  • Korekcję obrazu
  • Pracę z tekstem i efekty tekstowe
  • Przygotowywanie grafiki do publikacji na stronach WWW

Dodaj do koszyka GIMP. Domowe studio graficzne. Ćwiczenia

 

Osoby które kupowały "GIMP. Domowe studio graficzne. Ćwiczenia ", wybierały także:

  • GIMP 2.10. Kurs video. Obróbka fotografii i tworzenie grafik
  • Gimp. Kurs video. Poziom pierwszy. Podstawy tworzenia projektów
  • GIMP. Fantastyczne napisy
  • GIMP. Niesamowite efekty
  • GIMP. Praktyczne projekty. Wydanie III

Dodaj do koszyka GIMP. Domowe studio graficzne. Ćwiczenia

Spis treści

GIMP. Domowe studio graficzne. Ćwiczenia -- spis treści

Wstęp (5)

Rozdział 1. Podstawy (7)

  • Interfejs (8)
    • Pasek narzędziowy (9)
    • Okna dialogowe (11)
  • Podstawowe operacje (12)

Rozdział 2. Kolory w GIMP-ie (17)

  • Model kolorów a tryb obrazu (17)
    • Model RGB (17)
    • Model CMYK (18)
    • Model HSV (18)
    • Skala szarości (19)
    • Kolory indeksowane (19)
    • Bitmapa (19)
  • Zmiana trybu obrazu (20)
  • Wybieranie kolorów (22)
    • Okno wyboru kolorów (23)
    • Palety kolorów (25)
    • Pobieranie kolorów z obrazka (28)

Rozdział 3. Praca z obrazem (31)

  • Podgląd obrazu (31)
  • Miarki i prowadnice (34)
  • Korzystanie z wielu widoków (37)

Rozdział 4. Selekcje i przekształcenia (39)

  • Narzędzia do tworzenia selekcji (40)
    • Wtapianie i wygładzanie selekcji (40)
    • Selekcje geometryczne (41)
    • Odręczne tworzenie selekcji (43)
    • Zaznaczanie względem koloru (45)
    • Zaznaczanie za pomocą krzywych Béziera (46)
    • Inteligentne zaznaczanie inteligentnym narzędziem (50)
  • Edycja selekcji (52)
  • Przekształcenia (59)
    • Ramki i kadrowanie (59)
    • Przekształcenia geometryczne (61)
    • Selekcje jako sposób na rysowanie dowolnych kształtów (64)

Rozdział 5. Warstwy i kanały (69)

  • Warstwy (69)
    • Podstawowe operacje na warstwach (70)
    • Praktyczne zastosowanie warstw (74)
    • Efekty warstw (76)
  • Kanały (77)

Rozdział 6. Korekcja obrazu (79)

  • Poziomy (79)
  • Krzywe (83)
  • Odcień i nasycenie (87)

Rozdział 7. Praca z tekstem (89)

  • Tworzenie tekstu (89)
  • Przekształcenia i efekty tekstowe (93)

Rozdział 8. GIMP i Sieć (99)

  • Optymalizacja plików graficznych (99)
  • Podstawowe elementy graficzne na stronie WWW (105)

Rozdział 9. Drukowanie (109)

Dodaj do koszyka GIMP. Domowe studio graficzne. Ćwiczenia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.