reklama - zainteresowany?

Flutter. Podstawy - Helion

Flutter. Podstawy
ebook
Autor: Krzysztof Baranowski
ISBN: 978-83-289-0840-6
stron: 232, Format: ebook
Data wydania: 2023-09-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 34,50 zł (poprzednio: 69,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-34,50 zł)

Dodaj do koszyka Flutter. Podstawy

Tagi: Android | Inne - Programowanie | Visual Studio - Programowanie

Witaj w

Dodaj do koszyka Flutter. Podstawy

Spis treści

Flutter. Podstawy eBook -- spis treści

Podziękowania

Przedmowa

Wstęp

Część I. Wprowadzenie

  • RozdziaÅ‚ 1. O Flutterze i cross-platform sÅ‚ów kilka
    • Moje dawne prognozy
  • RozdziaÅ‚ 2. Konfiguracja Å›rodowiska
    • Instalacja Flutter SDK
      • Jak dodać folder bin do zmiennej Å›rodowiskowej PATH?
    • Instalacja Å›rodowiska programistycznego
      • Visual Studio Code
      • IntelliJ IDEA
      • Android Studio
      • Xcode
    • UrzÄ…dzenia, symulatory i emulatory
      • Konfiguracja urzÄ…dzenia z systemem Android
      • Konfiguracja emulatora systemu Android
      • Konfiguracja urzÄ…dzenia z systemem iOS
      • Konfiguracja symulatora systemu iOS
  • RozdziaÅ‚ 3. Podstawy jÄ™zyka Dart
    • Zmienne i typy danych
    • StaÅ‚e
    • Operatory
    • Sterowanie przepÅ‚ywem i pÄ™tle
    • JÄ™zyk Dart jest null safety
    • Funkcje
      • Parametry nazwane i wartoÅ›ci domyÅ›lne
      • Funkcje anonimowe
    • Elementy obiektowoÅ›ci
      • Klasy
      • Dziedziczenie i klasy abstrakcyjne
      • PrzesÅ‚anianie
    • Wyliczenia

Część II. Zaczynamy kodzić!

  • RozdziaÅ‚ 4. Aplikacja Demo
    • Zanim dotkniemy kodu.
    • Plik pubspec.yaml
    • Pierwszy kontener
    • Animacja zmiany koloru
    • UkÅ‚ady widoków, czyli layouty
    • Pokażmy trochÄ™ tekstu!
    • Warunkowe tworzenie widoku
      • Czytelny kod to rzecz Å›wiÄ™ta
    • Przyciski
      • FilledButton
      • FloatingActionButton
    • MyÅ›l deklaratywnie
    • Podsumowanie
  • RozdziaÅ‚ 5. Gra wisielec
    • Pierwsze kroki
    • Interfejs użytkownika
      • Widok wisielca
      • TytuÅ‚ gry
      • Widżet hasÅ‚a
      • Klawiatura
    • Architektura
      • Wzorzec projektowy MVVM
    • Model widoku ekranu gry
    • Ekran Å‚adowanie nowej gry
      • NasÅ‚uchiwanie zmian stanu
    • Modele danych
    • HasÅ‚o
    • Wisielec
    • Interakcja z klawiaturÄ…
    • Problem z aktualizacjÄ… widżetu hasÅ‚a
    • Stan przycisków klawiatury
    • Repozytorium haseÅ‚
    • Zmiany w modelu widoku
    • Biblioteka get_it - zarzÄ…dzanie zależnoÅ›ciami
    • Ekran przegranej
      • Widżet GameFailedState
      • Widżet GameResultView
    • Ekran ukoÅ„czenia poziomu
    • Ekran ukoÅ„czenia gry
      • Nawigacja
    • Podsumowanie
    • Zadania do samodzielnego wykonania
  • RozdziaÅ‚ 6. Rakiety SpaceX
    • Pierwsze kroki
    • DzieÅ„ dobry, panie cubit
    • Komunikacja pomiÄ™dzy widokiem a cubitem
    • Model rakiety
    • Lista rakiet
    • Wybór rakiety
    • Nadawanie stylu
    • Pobieranie danych z serwera API
    • Repozytorium rakiet i mapowanie
    • Zmiana źródÅ‚a danych dla rakiet
    • Rozbudowa interfejsu użytkownika
    • Widżet RocketDetails
    • TytuÅ‚ na liÅ›cie rakiet
    • Logo SpaceX
    • Widżet nazwy rakiety
    • Podstawowe informacje o rakiecie
    • ObsÅ‚uga wielu jÄ™zyków
      • Pliki tÅ‚umaczeÅ„
      • Jak to praktycznie wprowadzić?
    • WiÄ™cej informacji o rakiecie!
    • Widżet opisu rakiety
    • Galeria zdjęć
    • Podsumowanie
    • Zadania do samodzielnego wykonania
  • RozdziaÅ‚ 7. Task Timer
    • Konfiguracja projektu
    • Repozytorium
    • Model prezentacji zadania i cubit
    • Lista zadaÅ„
    • Dodawanie nowego zadania
      • Widżet dodawania zadania
    • Wybór aktualnego zadania
    • Podsumowanie zadania
      • Użycie widżetu podsumowania
    • Ekran pracy nad zadaniem
      • TaskTimerCubit
      • TaskTimerPage
    • Przechodzenie do nowego ekranu
    • Dalsze prace nad nowym ekranem
    • ZakoÅ„czenie pracy nad zadaniem i pauza
      • Akcje i widżet stanu
      • Widżet TimerView
    • Lottie
    • BrakujÄ…ca logika w cubicie
    • Dodawanie nowego zadania
      • Tchnijmy życie
    • Podsumowanie
    • Zadania do samodzielnego wykonania

Część III. Dodatki

  • RozdziaÅ‚ 8. Mechanizm Hot Restart oraz Hot Reload
  • RozdziaÅ‚ 9. Przygotowanie wersji produkcyjnej aplikacji mobilnej
    • iOS
      • Apple Connect
      • Konfiguracja projektu iOS
      • Przygotowanie wersji release
      • Przetestowanie aplikacji w Test Flight
    • Android
      • Przygotowanie klucza Keystore
      • Automatyczne podpisywanie aplikacji w trybie release
      • Przygotowanie wersji release
  • RozdziaÅ‚ 10. Uruchamianie aplikacji na różnych platformach
    • Dodawanie wsparcia dla wielu pla

      Dodaj do koszyka Flutter. Podstawy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.