reklama - zainteresowany?

Flash MX. Ćwiczenia praktyczne - Helion

Flash MX. Ćwiczenia praktyczne
Autor: Daniel Bargieł
ISBN: 83-7197-858-8
stron: 140, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2002-05-23
Księgarnia: Helion

Cena książki: 14,00 zł

Dodaj do koszyka Flash MX. Ćwiczenia praktyczne

Tagi: Flash/ActionScript

Książka ta powstała przede wszystkim z myślą o osobach, które jeszcze nie miały żadnego lub prawie żadnego kontaktu z Flashem. Oczywiście ze względu na specyfikę serii Ćwiczenia praktyczne nie omawiamy zaawansowanych technik. Czytelnik zdobędzie jednak solidne podstawy, dzięki którym z powodzeniem będzie mógł się zabrać za czytanie innych, bardziej zaawansowanych pozycji wydawniczych, w szczególności traktujących o ActionScript, języku skryptowym Flasha.

Książka ta zawiera osiem rozdziałów, w których po kolei zaznajamiamy się z Flashem MX:

  • rysowanie we Flashu,
  • importowanie obiektów,
  • tworzenie animacji,
  • interakcja z użytkownikiem,
  • komponenty,
  • publikacja animacji,
  • tworzenie stron WWW.
Czego nauczysz się dzięki tej książce?
  • jak korzystać interfejsu programu,
  • tworzenia grafiki i wprowadzania zmian do projektu,
  • importowania plików wideo,
  • tworzenia prostych animacji klatka po klatce,
  • tworzenia interaktywnych animacji oraz prostych akcji, dziÄ™ki którym bÄ™dziemy mogli kontrolować zarówno caÅ‚Ä… animacjÄ™ jak i poszczególne obiekty graficzne,
  • używania specjalnych obiektów, które możemy użyć jako gotowe komponenty graficznego interfejsu użytkownika.
I posiądziesz wiele, wiele innych bardzo cennych umiejętności.

Dodaj do koszyka Flash MX. Ćwiczenia praktyczne

 

Osoby które kupowały "Flash MX. Ćwiczenia praktyczne", wybierały także:

  • Tablice informatyczne. Flash MX 2004 ActionScript
  • Flash i Wallaby. Projektowanie animacji zgodnych z HTML5
  • Flash i ActionScript. Aplikacje 3D od podstaw
  • Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Biblia
  • ActionScript 3.0. Biblia

Dodaj do koszyka Flash MX. Ćwiczenia praktyczne

Spis treści

Flash MX. Ćwiczenia praktyczne -- spis treści

Wstęp (5)

  • Czym jest Flash (5)
  • Dla kogo jest ta książka (6)
  • Struktura książki (6)

Rozdział 1. Interfejs programu Flash MX (9)

  • Panele programu Flash (10)
  • Okna programu Flash (15)
  • Menu programu Flash (15)
  • Korzystanie z pomocy (19)
  • Podsumowanie (19)

Rozdział 2. Rysowanie w programie Flash (21)

  • NarzÄ™dzia do rysowania (21)
    • ZÅ‚ożona modyfikacja (28)
    • WÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci ksztaÅ‚tów (28)
    • Wzajemne oddziaÅ‚ywanie ksztaÅ‚tów (30)
    • Modyfikacja struktury ksztaÅ‚tu na poziomie punktów (33)
  • Kolory w programie Flash (36)
    • Kopiowanie kolorów i gradientów (36)
    • Tworzenie nowych kolorów i gradientów (38)
    • Transformacja wypeÅ‚nienia (41)
  • Transformacje obiektów oraz ich wzajemne dopasowanie (43)
    • Transformacja ksztaÅ‚tów (43)
    • Wzajemne dopasowanie ksztaÅ‚tów (46)
  • Grupy, symbole i odnoÅ›niki (49)
    • Grupy ksztaÅ‚tów (49)
    • Symbole i ich odnoÅ›niki (52)
  • Podsumowanie (56)

Rozdział 3. Importowanie obiektów (57)

  • Bitmapy (57)
  • Importowanie popularnych formatów graficznych (58)
  • Edycja bitmapy (60)
  • DźwiÄ™ki (63)
  • Pliki wideo (66)
  • Podsumowanie (67)

Rozdział 4. Tworzenie animacji (69)

  • Koncepcja warstw, ujęć kluczowych oraz klatek animacji (69)
    • Warstwy (69)
    • UjÄ™cia kluczowe oraz klatki animacji (73)
    • Animacja klatka po klatce (74)
    • Animacja uzupeÅ‚niana (76)
    • UzupeÅ‚nianie ruchu (76)
    • UzupeÅ‚nianie ksztaÅ‚tu (83)
  • Animacja z użyciem Å›cieżek i masek (86)
    • Åšcieżki animacji (86)
    • Animowane maski (88)
  • Podsumowanie (91)

Rozdział 5. Interakcja z użytkownikiem (93)

  • Podstawy ActionScript (93)
  • Przyciski i ujÄ™cia kluczowe (94)
    • Tworzenie przycisków (95)
    • Dodawanie interakcji do przycisków (97)
    • Dodawanie skryptów do ujęć kluczowych (103)
  • Kontrola klipów filmowych (104)
  • Pola tekstowe (107)
    • Statyczne pola tekstowe (108)
    • Dynamiczne pola tekstowe (110)
  • Podsumowanie (113)

Rozdział 6. Komponenty (115)

  • Komponenty Check Box oraz Radio Button (115)
    • Komponent Check Box (116)
    • Komponent Radio Button (119)
  • Lista Combo Box oraz List Box (121)
    • Komponent Combo Box (121)
    • Komponent List Box (122)
  • Nowe komponenty (124)
  • Podsumowanie (125)

Rozdział 7. Publikacja animacji (127)

  • Formaty publikacji animacji (127)
  • Eksport elementów animacji (130)
  • Podsumowanie (132)

Rozdział 8. Tworzenie stron WWW (133)

  • NiezbÄ™dny kod HTML (133)
  • Animowane menu (135)
    • Tworzenie animacji SWF (135)
    • PozostaÅ‚e dokumenty HTML (136)
  • Podsumowanie (138)

Dodaj do koszyka Flash MX. Ćwiczenia praktyczne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.