reklama - zainteresowany?

Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II - Helion

Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II
Autor: Keith Peters, Manny Tan, Jamie MacDonald
Tytuł oryginału: Flash Math Creativity (Second edition)
Tłumaczenie: Piotr Cieślak
ISBN: 978-83-246-0170-7
stron: 272, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2007-06-28
Księgarnia: Helion

Cena książki: 59,00 zł

Dodaj do koszyka Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II

Tagi: Flash/ActionScript | Inne - Programowanie | Matematyka

Tworzenie zaskakujących efektów graficznych

  • Jak stworzyć trójwymiarowe wykresy?
  • Jak wykorzystać wzory matematyczne w programowaniu?
  • W jaki sposób zastosować geometrię fraktalną do generowania grafiki?

Jesteś programistą Flasha i szukasz nowych wyzwań? A może zastanawiasz się, czy matematyka, jaką poznałeś w szkole lub na studiach, może okazać się przydatna w projektach prezentacji flashowych? Jeśli chcesz stworzyć we Flashu coś nowego, świetnie się przy tym bawiąc, możesz wykorzystać w tym celu swoją wiedzę matematyczną. Fraktale, ciąg Fibonacciego, geometria trójwymiarowa, rachunek wektorowy -- to wszystko może stać się narzędziem, dzięki któremu uzyskasz zapierające dech w piersiach efekty graficzne.

Książka "Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II" to zbiór projektów, których twórcy w ciekawy sposób wykorzystują znane zależności matematyczne. Czytając ją, dowiesz się, jak powstają hipnotyczne efekty wirujących kształtów geometrycznych oraz jak generować fraktalne krajobrazy i figury. Poznasz możliwości wykorzystania translacji wektorowych i macierzowych do konstruowania trójwymiarowych wykresów oraz brył. Nauczysz się także uwzględniać dynamikę w animacjach i symulować jej wpływ na animowane obiekty.

  • Animowanie kształtów dwuwymiarowych
  • Falująca siatka
  • Tworzenie fraktalnych roślin i krajobrazów
  • Wykorzystanie rekurencji
  • Efekty trójwymiarowe

Przekonaj się, że matematyka wcale nie musi być żmudna i męcząca.

Dodaj do koszyka Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II", wybierały także:

  • Tablice informatyczne. Flash MX 2004 ActionScript
  • Flash i Wallaby. Projektowanie animacji zgodnych z HTML5
  • Flash i ActionScript. Aplikacje 3D od podstaw
  • Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Biblia
  • ActionScript 3.0. Biblia

Dodaj do koszyka Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II

Spis treści

Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II -- spis treści

1. JAMIE MACDONALD (7)

  • TOWARDSUS (ATAK PIŁEK) (8)
  • INLINE (W JEDNEJ LINII) (14)
  • RIGHTTOLEFT (PRAWY DO LEWEGO) (18)
  • SINGRID (FALUJĄCA SIATKA) (22)

2. GLEN RHODES (25)

  • FLOWERS (KWIATY) (26)
  • TRAILS (ŚCIEŻKI) (30)
  • TREES (DRZEWA) (34)
  • CIRCLES (KÓŁKA) (38)

3. DAVID HIRMES (43)

  • LINES (LINIE) (44)
  • IN AND OUT OF THE GRID (ZWYKŁA NIEZWYKŁA SIATKA) (50)
  • SPRINGS (SPRĘŻYSTOŚĆ) (56)
  • BLOBS (PLAMY) (62)

4. LIFAROS (69)

  • ALIEN MESSAGE (WIADOMOŚĆ OD OBCYCH) (70)
  • FLAG (FLAGA) (74)
  • RAINBOW FLOWER (TĘCZOWY KWIAT) (78)
  • STEM GENERATOR (GENERATOR ROŚLIN) (82)

5. GABRIEL MULZER (85)

  • FIBONACCI FLOWER (KWIAT FIBONACCIEGO) (86)
  • PARTICLES (CZĄSTECZKI) (90)
  • RECURSIVE PATTERN (WZÓR REKURENCYJNY) (94)
  • SINE & CO. (SINUS I SPÓŁKA) (98)

6. PAUL PRUDENCE (103)

  • RECURSIVE (REKURENCJA) (104)
  • SWOOPING (LOT TRZMIELA) (108)
  • CIRCLING (ZAWIJASY) (112)
  • STILL (STOP-KLATKA) (116)

7. KIP PARKER (121)

  • COMPOSEUR (KOMPOZYTOR) (122)
  • PAUSE (PRZERWA) (126)
  • POLYGON (WIELOKĄT) (130)
  • SINE (SINUSOIDA) (134)

8. JARED TARBELL (139)

  • ITERATIVE INSPIRATION (INSPIRACJA W ITERACJI) (140)
  • LORENZ ATTRACTORS (ATRAKTORY LORENZA) (146)
  • RECURSIVE INSPIRATION (INSPIRACJA W REKURENCJI) (150)
  • RECURSIVE CIRCLES (REKURENCYJNE KÓŁKA) (154)

9. KEITH PETERS (157)

  • DOT GRID (SIATKA PUNKTÓW) (158)
  • FRACTAL FOLIA (FRAKTALNE ZAROŚLA) (162)
  • WIRE-FRAME ORGANIC (ORGANICZNA SIATKA) (166)
  • HUNGRY AI (WYGŁODNIAŁA INTELIGENCJA) (170)

10. KEN JOKOL (175)

  • GROWING LINES (ROSNĄCE LINIE) (176)
  • GENERATIVE GRID (MOZAIKA) (182)
  • COLORSUCK (WAMPIR KOLORÓW) (186)
  • SQUARES (KWADRATY) (191)

11. TY LETTAU (195)

  • LINES (KRESKI) (196)
  • ORBITS (ORBITY) (200)
  • TERRA (ZIEMIA) (202)
  • POLARITY (OPIŁKI) (208)

12. PAVEL KALUZHNY (213)

  • BALLS (PIŁKI) (214)
  • RINGS (PIERŚCIENIE) (220)
  • 3D TEXT (NAPIS 3D) (224)

13. JD HOOGE (227)

  • TERRAFORMING (KSZTAŁTOWANIE TERENU) (228)
  • TRAILING LINES (ŚLADY) (232)
  • ELASTIC WAVES (ELASTYCZNE FALE) (236)
  • PHANTOM SHAPES (ETERYCZNE KSZTAŁTY) (240)

14. MANUEL TAN (243)

  • COLOR BLEND (MIESZANIE BARW) (244)
  • SPINNER (ŚMIGŁO) (248)
  • FLUID DYNAMICS (FALOWANIE) (252)
  • VORTEX VASE (WIRUJĄCY PUCHAR) (256)

15. BRANDON WILLIAMS (261)

  • PLOTTER (PLOTER) (262)

DROGOWSKAZY (270)

Dodaj do koszyka Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.