reklama - zainteresowany?

Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja - Helion

Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja
ebook
Autor: Paweł Frankowski
ISBN: 978-83-246-4519-0
stron: 280, Format: ebook
Data wydania: 2012-01-27
Księgarnia: Helion

Cena książki: 19,50 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,50 zł)

Dodaj do koszyka Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

Tagi: Copywriting | Inne

Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy!

  • Cele, strategia, technologia — precyzyjnie okreÅ›l potrzeby i przewiduj skutki swoich dziaÅ‚aÅ„
  • Internauci, klienci, sponsorzy — uwzglÄ™dnij ich oczekiwania, możliwoÅ›ci i zachowania
  • Dokumentacja projektu, kwestie prawne — nie zaniedbuj formalnoÅ›ci: i tak CiÄ™ dopadnÄ…!

Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego nie polega wyłącznie na założeniu atrakcyjnej wizualnie strony WWW i biernym oczekiwaniu na spodziewane zyski. Za taką stroną, pełniącą rolę wizytówki firmy, musi przecież stać cała strategia, związana z kształtowaniem wizerunku, interakcją z użytkownikami, budowaniem społeczności internetowej. Tylko w taki sposób nowoczesne przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzymać kroku swoim konkurentom, dowiedzieć się, jakie elementy jego działalności są najbardziej dochodowe, oraz zrozumieć, co należy zmienić, by usatysfakcjonować klientów. Krótko mówiąc, każdy firmowy projekt internetowy wymaga sensownego planowania i aktywnego zarządzania na co dzień.

W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz wszystko to, czego zabrakÅ‚o w innych publikacjach dotyczÄ…cych projektowania serwisów internetowych. IdeÄ… jej autora byÅ‚o pokazanie caÅ‚ego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez okreÅ›lenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, wÅ‚aÅ›ciwe dokumentowanie dziaÅ‚aÅ„, aż po aspekty prawne. PaweÅ‚ Frankowski nie ograniczaÅ‚ siÄ™ przy tym do omówienia okreÅ›lonego rodzaju strony, dlatego też poradnik ten możesz wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów: blogów i stron firmowych, serwisów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, forów i sklepów internetowych, stron produktów i innych. Przeczytaj, przemyÅ›l i… do dzieÅ‚a!

  • Cele przyÅ›wiecajÄ…ce projektom internetowym
  • Różne rodzaje stron internetowych
  • Budowanie strategii i jej zaÅ‚ożenia
  • Grupy docelowe i sposoby ich okreÅ›lania
  • Współpraca z agencjÄ… interaktywnÄ…
  • Sponsoring i Å›rodki unijne
  • Wybór technologii dostosowanej do potrzeb
  • Dokumentacja projektu i zapytania ofertowe
  • Prototypy oraz specyfikacja strony internetowej
  • Logotyp i slogan a znaki towarowe
  • Ochrona konkurencji i prawo autorskie
  • Regulamin strony internetowej i umowy zwiÄ…zane z Internetem
  • Polityka prywatnoÅ›ci i ochrona danych osobowych
  • WstÄ™p do zarzÄ…dzania wykonaniem projektu

Profesjonalne podejście do projektu internetowego to podstawa sukcesu w sieci!

Dodaj do koszyka Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

 

Osoby które kupowały "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja", wybierały także:

  • Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekst
  • Magia słów. Jak pisać teksty, które porwÄ… tÅ‚umy. Wydanie 2 rozszerzone
  • Magia słów. Jak pisać teksty, które porwÄ… tÅ‚umy
  • Magia s
  • Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone

Dodaj do koszyka Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

Spis treści

Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja eBook -- spis treści

Wprowadzenie (7)

Rozdział 1. Cele i strategia (11)

  • Wprowadzenie (11)
  • Cele przyÅ›wiecajÄ…ce projektom internetowym (12)
    • Pani Zosiu, musimy mieć stronÄ™... (13)
    • Rodzaj strony a jej cel (13)
    • Liczy siÄ™ powodzenie, ale co to takiego? (19)
  • Strategia i jej zaÅ‚ożenia (19)
    • Dopasuj strategiÄ™ do rynku (23)
    • A gdyby siÄ™ nie udaÅ‚o? (25)

Rozdział 2. Ludzie, czyli internauci, klienci i sponsorzy (29)

  • Wprowadzenie (29)
  • Jaki jest Polak, każdy widzi? (30)
  • Grupa docelowa (31)
    • Kobiety (37)
    • Nastolatki (40)
    • Magia, horoskopy i ich czytelnicy (42)
    • Pracownicy (42)
    • Zabawki, rodzice, duże dzieci i ich dzieci (43)
    • Godziny pracy, weekendy a internauci (44)
    • OkreÅ›lanie grupy docelowej (45)
    • CzÅ‚owiek jako istota spoÅ‚eczna (47)
    • User Experience produktu i usÅ‚ugi (49)
    • User-Centered Design (UCD) (52)
  • Agencja interaktywna jako partner przy realizacji zaawansowanych projektów (54)
  • Masz klienta na stronÄ™ WWW - masz problem (57)
  • Sponsor czy Unia, czyli skÄ…d brać Å›rodki? (59)

Rozdział 3. Technologia (63)

  • Wprowadzenie (63)
  • Web 1.0 (64)
  • Systemy zarzÄ…dzania treÅ›ciÄ… (CMS) (64)
    • Wprowadzenie (64)
    • Kiedy warto przesiąść siÄ™ na CMS-a (65)
    • Budowa CMS (68)
    • Zalety CMS-ów (71)
    • TysiÄ…ce CMS na Å›wiecie, co wybrać? (74)
    • CMS-owy detektyw (78)
    • Typy systemów CMS (78)
    • Popularne CMS (80)
  • LMS i LCMS (83)
  • Web 2.0 - serwis spoÅ‚ecznoÅ›ciowy, wideo i systemy Wiki (87)
    • Serwis spoÅ‚ecznoÅ›ciowy (social networking) (90)
    • Serwisy wideo i VOD (92)
    • Wiki (93)
  • Sklepy internetowe (95)
    • Jak zostać e-sprzedawcÄ…? (96)
    • Jakie funkcje powinien posiadać dobry sklep internetowy? (96)
    • Gotowe rozwiÄ…zania do zastosowania w e-commerce (99)
    • Sklepy, porównywarki cen a wyszukiwarki (102)
    • Proces podejmowania decyzji o zakupie (103)
  • Enterprise 2.0 (104)
  • Web 3.0 (107)

Rozdział 4. Dokumentacja projektu, zapytania, prototypy oraz specyfikacja strony internetowej (113)

  • Wprowadzenie (113)
  • Karta projektu (114)
  • Manifest - cele i zaÅ‚ożenia projektu (115)
  • Harmonogram prac (116)
  • Zapytania ofertowe (117)
    • Typowe bÅ‚Ä™dy (118)
    • O wykonaniu strony internetowej (120)
  • Specyfikacja strony internetowej (121)
    • Definicja specyfikacji strony internetowej (SSI) (121)
    • Dlaczego specyfikacja jest potrzebna? (121)
    • Dlaczego aż dwie specyfikacje? (122)
    • Jak wyglÄ…da, a jak powinna wyglÄ…dać specyfikacja? (122)
  • Raporty (133)
    • KÅ‚amać czy nie kÅ‚amać - czyli dylematy project managera (135)
    • Minimalna zawartość (136)
    • Rodzaje raportów (136)
  • Prototypowanie, czyli makiety (137)
  • ZakoÅ„czenie (141)

Rozdział 5. Zagadnienia prawne (143)

  • Wprowadzenie (143)
    • Domeny i nazwy domenowe (145)
    • Logotyp i slogan a znaki towarowe (152)
    • Ochrona konkurencji (155)
    • Podstawa prawna dziaÅ‚ania stron urzÄ™dowych (156)
    • Prawo autorskie (159)
    • Fotografia na stronie WWW (180)
    • Dane kontaktowe na stronie (185)
    • Regulamin strony internetowej (186)
    • Ochrona danych osobowych (196)
    • Polityka prywatnoÅ›ci (201)
    • Czy moja strona internetowa jest dziennikiem, czy magazynem? (202)
    • Odpowiedzialność prawna (208)
  • Umowy zwiÄ…zane z internetem (212)
    • Umowa dotyczÄ…ca wykonania strony internetowej (214)
    • Umowa cesji domeny (220)
    • Umowa NDA - umowa o zachowaniu poufnoÅ›ci (225)
    • Umowa autorska (230)
  • Zastrzeżenie prawne (232)

Rozdział 6. Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu (233)

  • Projekt internetowy - wprowadzenie (233)
    • ZarzÄ…dzanie projektem internetowym - porady (235)
    • Aplikacje webowe wspierajÄ…ce zarzÄ…dzanie projektami i pracÄ™ grupowÄ… (241)
  • Wnioski (249)

Dodatek A: Terminologia (251)

Skorowidz (265)

Dodaj do koszyka Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.