FMOD i Unity, Podstawy muzyki interaktywnej - Helion

ISBN: 978-83-935633-4-0
Format: ebook
Data wydania: 2018-08-30
Księgarnia: Helion
Cena książki: 24,90 zł
“FMOD i Unity, Podstawy muzyki interaktywnej” to wprowadzenie do pracy z dźwiękiem i muzyką w silniku Unity z zastosowaniem programu FMOD.
Ebook omawia elementy interfejsu FMOD oraz proces integracji tego programu z projektem Unity, następnie przechodzi do praktycznego omówienia zagadnień interaktywności muzyki w formie horyzontalnej jak i wertykalnej ucząc, w jaki działaniami gracza możemy zmieniać odgrywaną w grze muzykę.
Dzięki ebookowi temu dowiesz się:
-
Jak zintegrować projekt FMOD z projektem Unity.
-
Jak dodać do gry prostą muzykę.
-
Jak z pomocą parametrów zmieniać muzykę w grze w oparciu o działania gracza.
-
Jak wywoływać zmiany z pomocą skryptów.
-
Jak wykorzystać snapshoty do interaktywnej zmiany muzyki.
Choć ebook ten skupia się na pracy z muzyką w FMODzie na potrzeby Unity, większość koncepcji można również zastosować ogólnie do dźwięków w grze, oraz, przy modyfikowaniu kodu, do innych silników, takich jak Unreal Engine.
Uwaga: przed lekturą wymagane jest zapoznanie się z podstawami pracy z Unity oraz podstawami programowania dla Unity w języku C#.
Do ebooka dołączone są pliki dźwiękowe oraz paczki projektowe dla FMOD oraz Unity (ściągnąć należy je osobno).
Osoby które kupowały "FMOD i Unity, Podstawy muzyki interaktywnej", wybierały także:
- Twoja pierwsza gra 3D w Unity 2020. Kurs video. Od prototypu do gry Tower Defence 79,00 zł, (35,55 zł -55%)
- Unity. Publikacja gry w AppStore i Windows Store. Kurs video 44,89 zł, (20,20 zł -55%)
- Unity. Kurs video. Poziom drugi. Tworzenie gry 2D 59,00 zł, (26,55 zł -55%)
- Gry Unity i Facebook. Efektywna integracja, budowanie zasięgu i popularności. Kurs video 47,93 zł, (22,05 zł -54%)
- Unity. Sztuczki przyspieszające pracę w edytorze. Kurs video 34,15 zł, (15,71 zł -54%)