F#. Zadania z funkcyjnego i imperatywnego programowania z przykładowymi rozwiązaniami - Helion
ISBN: 9788301209926
stron: 163, Format: ebook
Data wydania: 2020-02-13
Księgarnia: Helion
Cena książki: 39,20 zł (poprzednio: 48,40 zł)
Oszczędzasz: 19% (-9,20 zł)
F#. Zadania z funkcyjnego i imperatywnego programowania z przykładowymi rozwiązaniami to książka zawierająca krótkie zadania o różnym stopniu trudności wraz z rozwiązaniami, których dokładne przeanalizowanie pozwoli szybko poznać gruntowne podstawy języka F#. Publikacja zawiera ponad 90 krótkich i typowych zadań z funkcyjnego, imperatywnego oraz obiektowego programowania wraz z przykładowymi rozwiązaniami w postaci gotowych listingów programów spośród wybranych typowych zagadnień dotyczących języka F#. Wszystkie programy, o których mowa w tej książce, zostały skompilowane w bardzo nowoczesnym środowisku programistycznym firmy Microsoft Visual Studio Community 2019. Książka jest adresowana do szerokiego grona osób, które dobrze znają paradygmat programowania imperatywnego oraz obiektowego i chcą bardzo szybko nauczyć się niezbędnych podstaw dotyczących programowania funkcyjnego.
Osoby które kupowały "F#. Zadania z funkcyjnego i imperatywnego programowania z przykładowymi rozwiązaniami", wybierały także:
- Zosta 149,00 zł, (44,70 zł -70%)
- Metoda dziel i zwyci 89,00 zł, (26,70 zł -70%)
- Matematyka. Kurs video. Teoria dla programisty i data science 399,00 zł, (119,70 zł -70%)
- Design Thinking. Kurs video. My 129,00 zł, (38,70 zł -70%)
- Konwolucyjne sieci neuronowe. Kurs video. Tensorflow i Keras w rozpoznawaniu obraz 149,00 zł, (44,70 zł -70%)
Spis treści
F#. Zadania z funkcyjnego i imperatywnego programowania z przykładowymi rozwiązaniami eBook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Od autora
- ROZDZIAŁ 1. Nadawanie wartości i komunikacja z użytkownikiem
- 1.1. Programowanie funkcyjne informacje ogólne
- 1.2. Identyfikator wartości
- 1.3. Interaktywna konsola
- ROZDZIAŁ 2. Programowanie funkcyjne
- 2.1. Proste funkcje
- 2.2. Dopasowanie do wzorca podstawy
- 2.3. Rekurencja i funkcje rekurencyjne
- 2.4. Funkcje wyższego rzędu
- 2.5. Łączenie operacji w potok za pomocą operatora |>
- 2.6. Kompozycja funkcji za pomocą operatorów >> i <<
- 2.7. Funkcje anonimowe
- 2.8. Rekurencja ogonowa
- ROZDZIAŁ 3. Niezmienne struktury danych
- 3.1. Opcje
- 3.2. Krotki
- 3.3. Listy
- 3.3.1. Odwracanie listy
- 3.3.2. Suma elementów listy
- 3.4. Sekwencje
- 3.5. Zbiory
- ROZDZIAŁ 4. Programowanie imperatywne
- 4.1. Dane, których wartości można zmieniać
- 4.2. Kontrola sterowania przebiegiem programu, czyli podejmujemy decyzje oraz pętle
- 4.2.1. Instrukcja warunkowa
- 4.2.2. Pętle
- 4.2.2.1. Pętla for
- 4.2.2.2. Pętla while do
- 4.2.2.3. Pętla sekwencyjna
- 4.3. Tablice
- 4.3.1. Tablice jednowymiarowe
- 4.3.2. Tablice dwuwymiarowe
- 4.4. Działania na macierzach
- 4.4.1. Dodawanie macierzy
- 4.4.2. Odejmowanie macierzy
- 4.4.3. Mnożenie macierzy
- 4.5. Tworzenie wycinków
- ROZDZIAŁ 5. Programowanie obiektowe
- 5.1. Klasa Osoba
- 5.2. Dziedziczenie
- Bibliografia
- Przypisy