Excel zaawansowany - ScoreCard - zarządzanie procesami biznesowymi z użyciem Excela - Helion

ISBN: 978-83-269-3187-1
stron: 90, Format: ebook
Data wydania: 2014-05-27
Księgarnia: Helion
Cena książki: 67,44 zł
BalancedScoreCard (BSC, strategiczna karta wyników – zbalansowana karta dokonaÅ„, karta wyników) – jest narzÄ™dziem wykorzystywanym do mierzenia poziomu realizacji strategii przedsiÄ™biorstwa. BSC pozwala na prowadzenie bieżącej kontroli realizacji celów i zarazem skuteczne motywowanie pracowników. Jest przyjaznym narzÄ™dziem komunikacji kierowników z otoczeniem zewnÄ™trznym i wewnÄ™trznym organizacji. W naszej książce poruszamy zarówno kwestiÄ™ zarzÄ…dzania z wykorzystaniem BSC, jak również kwestiÄ™ weryfikacji jakoÅ›ci baz danych źródÅ‚owych. Podpowiadamy, jakie wskaźniki KPI ustalić jako kluczowe, a także pokazujemy jak zobrazować je na wykresach. A wszystko to z wykorzystaniem Excela dla wersji 2007, 2010 i 2013.
Osoby które kupowały "Excel zaawansowany - ScoreCard - zarządzanie procesami biznesowymi z użyciem Excela", wybierały także:
- Excel w HR. Kurs video. Od teorii do praktyki 248,98 zł, (99,59 zł -60%)
- Excel 2019 VBA. Kurs video. Opanuj zdarzenia oraz formularze i prze 179,00 zł, (71,60 zł -60%)
- Excel 2019 VBA. Kurs video. Opanuj podstawy i przećwicz je na 50 praktycznych przykładach 198,98 zł, (79,59 zł -60%)
- Excel 2019. Kurs video. Postaw pierwsze kroki! 79,00 zł, (31,60 zł -60%)
- Przetwarzanie danych w Excelu. Kurs video. Laboratorium Power Query 129,00 zł, (51,60 zł -60%)
Spis treści
Excel zaawansowany - ScoreCard - zarządzanie procesami biznesowymi z użyciem Excela eBook -- spis treści
Wstęp
1. Zbalansowana karta wyników
1.1. Obszary pomiarów
1.2. Perspektywa finansowa
1.3. Perspektywa klienta
1.4. Perspektywa procesów wewnÄ™trznych firmy
1.5. Perspektywa rozwoju
1.6. Systemy informacyjne
1.7. Motywacja i zbieżność celów
1.8. Mierniki zgłoszonych i zrealizowanych inicjatyw
1.9. Mierzenie usprawnień
1.10. Zbieżność celów indywidualnych z celami caÅ‚ej organizacji
2. Budowanie karty wyników
2.1. Odbiorcy strategicznej karty wyników
2.2. ScoreCard w organizacjach rzÄ…dowych
3. Analiza źródeÅ‚ danych
3.1. Jakość czy ilość
3.2. Weryfikacja jakości gromadzonych danych
3.3. Tworzenie aktualizujÄ…cego siÄ™ automatycznie arkusza ze statystykami
3.4. Porządkowanie wartości liczbowych
3.5. Komórki z wartoÅ›ciami pseudopustymi
3.6. PorzÄ…dkowanie kodów pocztowych
3.7. UzupeÅ‚nianie brakujÄ…cych wartoÅ›ci komórek
3.8. Automatyczne wstawianie aktualnych wartości
3.9. Pobieranie danych ze stron internetowych
3.11. Kontrola wprowadzanych danych
4. Data Mining, czyli wyszukiwanie informacji w zbiorach danych
4.1. Analiza ciÄ…gów tekstowych
4.2. Business Intelligence
5. Tworzenie ScoreCardu dostosowanego do potrzeb organizacji
5.1. Dobór liczby wskaźników KPI
5.2. Segmenty i grupy KPI
5.3. Raportowanie kluczowych wskaźników efektywnoÅ›ci
5.4. Benchmark – porównywanie wzglÄ™dem konkurencji
5.5. Zasady wyznaczania KPI dla danego obszaru firmy metodÄ… SMART
5.6. Tworzenie ScoreCardu w praktyce
6. Porady i triki
6.1. Komórki pseudoliczbowe
6.2. Zastosowanie funkcji SUMA.ILOCZYNÓW