reklama - zainteresowany?

Efektywne zarządzanie czasem. Jak wykorzystać Microsoft Outlook do zorganizowania pracy i życia osobistego - Helion

Efektywne zarządzanie czasem. Jak wykorzystać Microsoft Outlook do zorganizowania pracy i życia osobistego
ebook
Autor: Woeltje Holger, Seiwert Lothar
ISBN: 978-8-3754-1266-6
stron: 260, Format: ebook
Data wydania: 2016-09-14
Księgarnia: Helion

Cena książki: 38,64 zł (poprzednio: 47,70 zł)
Oszczędzasz: 19% (-9,06 zł)

Dodaj do koszyka Efektywne zarządzanie czasem. Jak wykorzystać Microsoft Outlook do zorganizowania pracy i życia osobistego

Tagi: Outlook

Przejmij stery – stwórz prawdziwą równowagę pomiędzy swoją pracą i życiem osobistym z pomocą Microsoft® Outlook®. Praktyczny poradnik autorstwa dwóch prawdziwych ekspertów przedstawia sprawdzony system zarządzania czasem pokazując, jak można gospodarować tym najcenniejszym zasobem, dzięki dostosowanym modyfikacjom programu Outlook. Wyostrz swoją uwagę, zwalcz przeszkody – i z pełnym przekonaniem kieruj swoim czasem.
Zdobądź umiejętności niezbędne do przejęcia kontroli nad swoim rozkładem dnia
•    Zorganizuj pocztę elektroniczną w systematyczny sposób i utrzymuj porządek w skrzynce odbiorczej
•    Zaplanuj czas dla produktywności – i broń go przed przerywaniem
•    Wykorzystaj filtry programu Outlook do zarządzania zadaniami i projektami
•    Zapewnij czas dla swojej rodziny i rozrywek – wspólnie planuj swoje życie zawodowe i prywatne
•    Połącz siłę programu Outlook z Microsoft OneNote®, by rejestrować pomysły i określać cele
•    Opanuj skuteczne techniki zarządzania czasem dzięki przykładom praktycznym
O autorach
Prof. dr Lothar Seiwert, CSP, jest wiodącym europejskim ekspertem w dziedzinie gospodarowania czasem. Za swą pracę otrzymał liczne nagrody i wyróżnienia, jest też autorem kilkunastu książek z tego zakresu i tematów pokrewnych. 
Holger Woeltje jest specjalistą zajmującym się wykorzystaniem techniki do zarządzania czasem. Uczy profesjonalnych strategii zwiększania produktywności na podstawie przykładów z praktyki własnej i swoich klientów.

Dodaj do koszyka Efektywne zarządzanie czasem. Jak wykorzystać Microsoft Outlook do zorganizowania pracy i życia osobistego

 

Osoby które kupowały "Efektywne zarządzanie czasem. Jak wykorzystać Microsoft Outlook do zorganizowania pracy i życia osobistego", wybierały także:

  • Office 2016 PL. Kurs
  • Outlook 2007 PL. Zarządzanie czasem i informacjami
  • Office 2016 PL. Kurs
  • Microsoft Outlook 2010 PL. Praktyczne podejście
  • Microsoft Outlook 2016 Krok po kroku

Dodaj do koszyka Efektywne zarządzanie czasem. Jak wykorzystać Microsoft Outlook do zorganizowania pracy i życia osobistego

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Efektywne zarządzanie czasem. Jak wykorzystać Microsoft Outlook do zorganizowania pracy i życia osobistego

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.