ECDL S4. Edycja obrazów. Syllabus v.2.0 - Helion

ISBN: 978-83-01-18121-5
stron: 204, Format: ebook
Data wydania: 2019-09-12
Księgarnia: Helion
Cena książki: 43,20 zł (poprzednio: 53,33 zł)
Oszczędzasz: 19% (-10,13 zł)
Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (European Computer Driving Licence ECDL) potwierdza zdobycie umiejętności w zakresie obsługi komputera i programów użytkowych po odbyciu międzynarodowego systemu szkoleń.
W Polsce licencji na szkolenia udziela Polskie Towarzystwo Informatyczne (PTI), ono także wydaje certyfikaty.
Korzyści dla posiadacza certyfikatu ECDL:
- potwierdzenie posiadanych kompetencji,
- wzrost pozycji na rynku pracy,
- większa pewność utrzymania zatrudnienia,
- wzrost mobilności,
- wzrost szans na rynku pracy w Europie i na świecie.
Książka jest przeznaczona dla osób, które zamierzają przystąpić do egzaminu ECDL/ICDL Edycja obrazów, Moduł S4, a także dla tych, którzy chcą poznać podstawy obróbki obrazów cyfrowych oraz przygotowania ich do druku.
Niniejsze opracowanie obejmuje zagadnienia ściśle związane z Syllabusem v. 2.0:
- kluczowe pojęcia związane z obrazami cyfrowymi;
- formaty plików graficznych oraz modele kolorów;
- sposoby przechwytywania obrazów;
- tworzenie obrazów: użycie warstw, zaznaczanie, zastosowanie efektów i filtrów, tekst;
- narzędzia służące do retuszu, rysowania oraz malowania;
- utworzenie projektu graficznego i przygotowanie go do druku.
Prezentowana książka jest rekomendowana przez PTI jako materiał szkoleniowy.
Osoby które kupowały "ECDL S4. Edycja obrazów. Syllabus v.2.0", wybierały także:
- Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki 66,67 zł, (8,00 zł -88%)
- Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Mapa Agile & Scrum. Jak si 57,69 zł, (15,00 zł -74%)
- Sztuka podst 53,46 zł, (13,90 zł -74%)
- Lean dla bystrzaków. Wydanie II 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
Spis treści
ECDL S4. Edycja obrazów. Syllabus v.2.0 eBook -- spis treści
Wstęp 5 1. Koncepcja tworzenia obrazów 6 1.1. Obrazy cyfrowe 6 1.2. Formaty graficzne 10 1.3. Koncepcja koloru 13 2. Przechwytywanie obrazu 21 3. Używanie aplikacji 33 3.1. Tworzenie obrazu 33 3.2. Ustawienia 46 3.3. Zwiększanie produktywności 50 4. Praca z obrazami 58 4.1. Zaznaczanie 58 4.2. Operacje na obrazie 74 4.3. Warstwy 85 4.4. Tekst 112 4.5. Efekty i filtry 120 5. Rysowanie i malowanie 146 5.1. Narzędzia do rysowania 146 5.2. Narzędzia do malowania 156 6. Przykładowy projekt 171 7. Zapisywanie wyników pracy 193 7.1. Ustawienia 193 7.2. Drukowanie 194 Przykładowy test egzaminacyjny