reklama - zainteresowany?

ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch - Helion

ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch
ebook
Autor: Albert Hodorowicz
ISBN: 978-83-012-1351-0
stron: 80, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-17
Księgarnia: Helion

Cena książki: 31,20 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-7,80 zł)

Dodaj do koszyka ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch

Tagi: Scratch

ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch to publikacja przeznaczona dla osób, które planują uzyskać Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych z modułu S10, który dotyczy podstaw programowania. Posiadanie takiego certyfikatu to nie tylko doskonałe potwierdzenie posiadanych kompetencji, ale także wzrost pozycji na rynku pracy i większa pewność utrzymania zatrudnienia. Korzyści dla posiadacza certyfikatu ECDL: potwierdzenie posiadanych kompetencji, wzrost pozycji na rynku pracy, większa pewność utrzymania zatrudnienia, wzrost mobilności, wzrost szans na rynku pracy w Europie i na świecie. ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch to również doskonała pozycja dla wszystkich, którzy są zainteresowani nauką podstaw programowania w języku Scratch. Jest to idealny język do rozpoczęcia przygody z programowaniem, zwłaszcza dla dzieci i młodzieży. Z książki skorzystają także nauczyciele informatyki w szkołach podstawowych i ich uczniowie. Albert Hodorowicz, nauczyciel informatyki i egzaminator ECDL z wieloletnim stażem, opracował pomocny materiał, zgodny z sylabusem S10 ECDL, który składa się nie tylko z pytań teoretycznych, jakie mogą pojawić się na egzaminie, ale także zadań praktycznych wraz z rozwiązaniami oraz ilustrującymi je zrzutami ekranu. Książka jest rekomendowana przez PTI jako materiał szkoleniowy.

Dodaj do koszyka ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch

 

Osoby które kupowały "ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch", wybierały także:

  • Hello Scratch! Napisz swojÄ… pierwszÄ… grÄ™ i ucz siÄ™ programowania
  • Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem
  • MaÅ‚y programista. Kurs video. Programowanie gier w Scratch 2.0
  • Scratch 3 dla najm
  • Hello Scratch! Napisz swojÄ… pierwszÄ… grÄ™ i ucz siÄ™ programowania

Dodaj do koszyka ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch

Spis treści

ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch eBook -- spis treści

  • OkÅ‚adka
  • Strona tytuÅ‚owa
  • Strona redakcyjna
  • Spis treÅ›ci
  • WstÄ™p
  • Terminologia
    • SÅ‚ownik pojęć kluczowych
  • Metody myÅ›lenia komputacyjnego
    • Metody prezentacji algorytmu
    • Interfejs programu
  • PoczÄ…tki programowania
    • WyÅ›wietlanie komunikatów tekstowych
    • Wyrażenia arytmetyczne
    • Zmienne
    • Typy zmiennych
  • Programowanie
    • Logika
    • Iteracja
    • Procedury i funkcje w jÄ™zyku Scratch
    • Funkcje rekurencyjne
  • Zdarzenia
    • ModuÅ‚ losowy w jÄ™zyku Scratch
    • Funkcje daty i czasu
  • PrzykÅ‚adowe pytania testowe
    • Odpowiedzi na przykÅ‚adowe pytania testowe
  • PrzykÅ‚adowe zadania praktyczne wraz z rozwiÄ…zaniami
  • Przypisy

Dodaj do koszyka ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.