reklama - zainteresowany?

E-biznes. 50 kroków do pozyskania klientów na twojej stronie WWW - Helion

E-biznes. 50 kroków do pozyskania klientów na twojej stronie WWW
Autor: Łukasz Sosna
ISBN: 978-8-3895-2980-0
stron: 84, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 18,97 zł (poprzednio: 24,64 zł)
Oszczędzasz: 23% (-5,67 zł)

Dodaj do koszyka E-biznes. 50 kroków do pozyskania klientów na twojej stronie WWW

Tagi: E-biznes

Internet służy nie tylko rozrywce czy nauce to także doskonały sposób na zarabianie pieniędzy. I ma dwie główne zalety: działa 24 godziny na dobę i dociera do ogromnej rzeszy odbiorców. Coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że jeżeli chce prowadzić działalność biznesową, musi zaistnieć w sieci. Dzięki profesjonalnej i funkcjonalnej stronie internetowej każda firma ma szansę zostać zauważona i zacząć przynosić profity.

Niniejsza książka ma za zadanie pomóc w skonstruowaniu jak najlepszej strony WWW niezbędnej w prowadzeniu e-biznesu. Zawiera porady, jak najkorzystniej zarówno dla użytkownika, jak i dla wyszukiwarki internetowej umieszczać na witrynie kluczowe informacje. Mówi też o tym, jak pozycjonować stronę w wyszukiwarce Google, jak linkować reklamy, a także jak prowadzić skuteczne kampanie promocyjne, aby strona była odwiedzana przez jak największą liczbę klientów.

Ludzie coraz częściej szukają rozwiązań w Internecie. Sposób na sukces w e-biznesie? Pomóc im dokonać wyboru!

Dodaj do koszyka E-biznes. 50 kroków do pozyskania klientów na twojej stronie WWW

 

Osoby które kupowały "E-biznes. 50 kroków do pozyskania klientów na twojej stronie WWW ", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Zen Steve'a Jobsa
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie

Dodaj do koszyka E-biznes. 50 kroków do pozyskania klientów na twojej stronie WWW

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka E-biznes. 50 kroków do pozyskania klientów na twojej stronie WWW

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.