DaVinci Resolve. Poradnik u - Helion
ebook
Autor: BISBN: 978-83-283-9298-4
stron: 244, Format: ebook
Data wydania: 2022-04-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 41,93 zł (poprzednio: 59,90 zł)
Oszczędzasz: 30% (-17,97 zł)
Nakład wyczerpany
Montuj filmy jak profesjonalista!
Program DaVinci Resolve to absolutny fenomen w
Zobacz także:
- Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki 66,67 zł, (8,00 zł -88%)
- Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Mapa Agile & Scrum. Jak si 57,69 zł, (15,00 zł -74%)
- Sztuka podst 53,46 zł, (13,90 zł -74%)
- Lean dla bystrzaków. Wydanie II 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
Spis treści
DaVinci Resolve. Poradnik użytkownika eBook -- spis treści
- Wstęp
- Rozdział 1. Początki
- 1.1. Pobieranie
- 1.2. Ekran powitalny
- 1.3. Ustawienia projektu
- 1.4. Preferencje globalne
- 1.5. Interfejs całego programu
- Rozdział 2. Media
- 2.1. Importowanie plików
- 2.2. Katalogowanie
- 2.3. Wstępne przycinanie
- 2.4. Przydatne funkcje
- 2.5. Pozostałe okienka
- Rozdział 3. Cięcie
- 3.1. Szata graficzna panelu Cut
- 3.2. Uproszczona oś czasu
- 3.3. Kolejne możliwości
- 3.4. Przejścia pomiędzy klipami
- 3.5. Narzędzia edycji
- 3.6. Tekst i efekty
- 3.7. Pozostałe opcje
- Rozdział 4. Edycja
- 4.1. Podstawy
- 4.2. Import i edycja
- 4.3. Przydatne możliwości
- 4.4. Rozpoczęcie montażu
- 4.5. Inspektor
- 4.6. Animacje klatek kluczowych
- 4.7. Tworzenie tekstu w projekcie
- 4.8. Zakładka efektów
- 4.9. Tworzenie efektu Slow Motion
- Rozdział 5. Gradacja kolorystyczna
- 5.1. Poruszanie się po zakładce Color
- 5.2. Ustawianie kół kolorystycznych
- 5.3. Ustawienia HDR
- 5.4. Ustawienia automatyczne
- 5.5. Praca z nodeami i podstawowe ustawienia
- 5.6. Praca z krzywymi
- 5.7. Maskowanie elementów
- 5.8. Color Warper
- 5.9. Pliki LUT
- 5.10. Pozostałe narzędzia
- 5.11. Inne opcje
- Rozdział 6. Łączenie efektów
- 6.1. Interfejs Fusion
- 6.2. Zasada działania
- 6.3. Przykładowy efekt
- Rozdział 7. Audio
- 7.1. Poruszanie się w panelu
- 7.2. Odszumianie dźwięku
- 7.3. Polepszanie jakości audio
- 7.4. Poziom dźwięku
- Rozdział 8. Dostarczanie
- 8.1. Interfejs renderowania
- 8.2. Wprowadzanie ostatecznych parametrów
- Rozdział 9. Zastosowanie w praktyce
- 9.1. Kreatywna zmiana barw
- 9.2. Efekt trójwymiarowy
- 9.3. Obramowanie
- 9.4. Odbicie
- 9.5. Animowany film
- 9.6. Drobinki kurzu
- Zakończenie