reklama - zainteresowany?

DTP. Od projektu aż po druk. O współpracy grafika z drukarzem - Helion

DTP. Od projektu aż po druk. O współpracy grafika z drukarzem
Autor: Andrzej Gołąb
ISBN: 978-83-246-3934-2
stron: 256, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2013-01-28
Księgarnia: Helion

Cena książki: 59,00 zł

Dodaj do koszyka DTP. Od projektu aż po druk. O współpracy grafika z drukarzem

Tagi: Inne

Spraw, aby Twoje projekty zawsze były drukowane zgodnie z oczekiwaniami!

DTP to nie tylko prosta zabawa z programami do składu, o czym obecnie zdaje się zapominać wiele osób zajmujących się projektowaniem i przygotowywaniem różnego rodzaju materiałów drukowanych. Takie podejście często spędza sen z powiek profesjonalnym drukarzom, którzy traktują swoją pracę bardzo poważnie i chcą, aby jej efekt prezentował się na papierze co najmniej tak samo dobrze, jak na ekranie komputera projektanta. Jeśli chcesz sprawić, aby tak właśnie było, a kooperacja osób zaangażowanych w proces powstawania materiałów drukowanych układała się bezproblemowo, sięgnij po tę książkę.

"DTP. Od projektu aż po druk. O współpracy grafika z drukarzem" to publikacja skierowana zarówno do grafików, operatorów DTP czy projektantów, jak i osób odpowiedzialnych za kontrolę jakości plików w drukarniach. W lekki i bezpretensjonalny sposób autor dzieli się w niej wiedzą na temat przyczyn występowania podstawowych problemów na styku studia graficznego z drukarką, a także najlepszych metod ich rozwiązywania. To książka, której nie powinno zabraknąć w bibliotekach wszystkich szanujących się praktyków DTP, a także uczniów i studentów szkół poligraficznych oraz edytorskich.

  • Typowe problemy pracowników działów DTP i ich rozwiÄ…zania
  • Kwestie zwiÄ…zane z drukiem kolorowym i czarno-biaÅ‚ym
  • Przygotowywanie materiałów do druku
  • RozwiÄ…zywanie kÅ‚opotów zwiÄ…zanych z czcionkami
  • Sposoby sprawdzania poprawnoÅ›ci materiałów do druku
  • Dobieranie odpowiednich parametrów wydruku
  • Problemy z typografiÄ… i metody ich rozwiÄ…zywania
  • Sposoby ograniczania kosztów produkcji
  • PrzeglÄ…d najważniejszych lektur dla grafików i operatorów DTP

Zajmujesz się profesjonalnym drukiem lub DTP? Z tą książką rozwiążesz wszystkie problemy!

Dodaj do koszyka DTP. Od projektu aż po druk. O współpracy grafika z drukarzem

 

Osoby które kupowały "DTP. Od projektu aż po druk. O współpracy grafika z drukarzem", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Sztuka podst
  • Lean dla bystrzaków. Wydanie II

Dodaj do koszyka DTP. Od projektu aż po druk. O współpracy grafika z drukarzem

Spis treści

DTP. Od projektu aż po druk. O współpracy grafika z drukarzem -- spis treści

Od autora (7)

1. Spady drukarskie (11)

2. Czarno-białe niespodzianki (17)

3. Wyroby teczkopodobne (23)

4. No to CMYK... (29)

5. Kolorowe jarmarki (35)

6. Problemy z fontami (41)

7. O wyższości okładki nad wkładem (47)

8. Prawda w poligrafii (53)

9. Weryfikacja w drukarni (59)

10. Ostatnia deska ratunku (65)

11. Lulek, czyli lista poligraficznych życzeń (71)

12. Lulek - reaktywacja (77)

13. Identyfikacja, czyli co jest czym (83)

14. Nienasycenie czy przesyt? (89)

15. Kalendarze, czyli zaskoczenie w poligrafii (95)

16. Kalendarze trójdzielne (101)

17. Origami w introligatorni (109)

18. Jak złamać, żeby się nie załamać? (115)

19. Włókno papieru (121)

20. Przesada w poligrafii (129)

21. Rozdzielczość optymalna (135)

22. Dmuchanie na zimne (141)

23. Lakierowanie (147)

24. Lakier UV i foliowanie (153)

25. Typografia - królowa poligrafii (163)

26. Ile stron wyjdzie w druku? (169)

27. Czy prawdziwa miłość istnieje? (175)

28. Optymalizacja kosztów (185)

29. Trzy pytania (193)

30. Okładki (201)

31. Typograf? A kto to taki? (207)

32. Droga na skróty (213)

33. Akapit na celowniku (219)

34. Sposób na wisielca (225)

35. Światło w typografii (233)

Zamiast bibliografii (239)

Zamiast posłowia (249)

Skorowidz (254)

Dodaj do koszyka DTP. Od projektu aż po druk. O współpracy grafika z drukarzem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.