reklama - zainteresowany?

Czy można mnożyć pieniądze? Zrozumieć matematykę - Helion

Czy można mnożyć pieniądze? Zrozumieć matematykę
Autor: Danuta Zaremba
ISBN: 978-83-283-7088-3
okładka: miękka
Data wydania: 2020-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 26,17 zł (poprzednio: 34,89 zł)
Oszczędzasz: 25% (-8,72 zł)

Dodaj do koszyka Czy można mnożyć pieniądze? Zrozumieć matematykę

Dodaj do koszyka Czy można mnożyć pieniądze? Zrozumieć matematykę

 

Osoby które kupowały "Czy można mnożyć pieniądze? Zrozumieć matematykę", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • DevOps w praktyce. Kurs video. Jenkins, Ansible, Terraform i Docker
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Scrum. O zwinnym zarzÄ…dzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Czy można mnożyć pieniądze? Zrozumieć matematykę

Spis treści

Czy można mnożyć pieniądze? Zdrowy rozsądek w nauczaniu matematyki -- spis treści

Wstęp (7)

1. Dynamiczne spojrzenie na geometriÄ™ szkolnÄ… (9)

2. Bez wzoru może być prościej (13)

3. Jak pomóc uczniom w odkryciu cech podzielności przez 3 i 9 (15)

4. Czy 2/5 x 3 jest równe 3 x 2/5? (18)

5. Nie będziesz stosować równań nadaremnie (20)

6. O dzieleniu pieniędzy (22)

7. O przeroście formy nad treścią (25)

8. Czy można mnożyć pieniądze? (27)

9. O pułapkach językowych (30)

10. Raz na lewo, raz na prawo (32)

11. Pułapki procentowe (34)

12. Przykład dowodu na miarę ucznia (36)

13. Geometryczne spojrzenie na wartość bezwzględną (39)

14. O odwracaniu kota ogonem, czyli o korzystaniu z twierdzeń prostych i odwrotnych (41)

15. Precz z iksem w obliczeniach procentowych (44)

16. O porównywaniu ułamków (47)

17. Od podobieństwa do równania prostej (49)

18. Pamiętajcie o kontrprzykładach (52)

19. Czy pierwiastek kwadratowy z 25 jest potrzebny? (55)

20. Ach, ten trapez! (57)

21. O czynnościowym podejściu do twierdzenia Pitagorasa (60)

22. Co najpierw, czyli o kolejności dodawania i odejmowania (64)

23. Wszystko naraz, czyli propozycja globalnego wprowadzenia funkcji trygonometrycznych (67)

24. Nie a, tylko 1, czyli jak obliczyć sin 30? (70)

25. Czy 0,999 = 1? (73)

26. O kolejności czterech działań (76)

27. Minus minusowi nierówny (79)

28. Trudny język (81)

29. Nie zapominajmy, po co uczymy matematyki (85)

30. Dzielenie dzieleniu nierówne (89)

31. Obliczam, więc myślę (91)

32. O zgubnych skutkach nadużywania wzorów (93)

33. O trójkątach równoramiennych i nierównoramiennych (96)

34. Nie szafujmy terminologiÄ… (99)

35. Funkcja homograficzna na giełdzie (102)

36. Hossa i bessa na lekcjach matematyki (105)

37. Jak nie obliczać procentów (107)

38. Zgaduj zgadula (109)

39. Nie wolno - a dlaczego? (113)

40. Pole powierzchni czy powierzchnia pola (115)

41. Wzory a zdrowy rozsÄ…dek (117)

42. O wysyłaniu SMS-ów, czyli co z czego wynika (119)

43. Rysować czy nie rysować (121)

44. Niestandardowe zastosowanie przyborów geometrycznych (125)

45. Liczmy się ze słowami (127)

46. Oznaczenia bywają zbędne (129)

47. Jeszcze o błędach uczniowskich (132)

48. Dlaczego nie rozwiązać prościej? (135)

49. Mniej formalnie o redukcji wyrazów podobnych (138)

50. Kilka uwag o proporcjonalności (141)

51. Trzecie znaczenie minusa (143)

52. Odcinki i proste na lekcjach geometrii (146)

53. Sinus w warunkach maturalnych (149)

Dodaj do koszyka Czy można mnożyć pieniądze? Zrozumieć matematykę

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.