CorelDRAW X6 PL. Ćwiczenia praktyczne - Helion
Autor: Roland Zimek
ISBN: 978-83-246-5183-2
stron: 176, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2012-10-12
Księgarnia: Helion
Cena książki: 24,90 zł
ISBN: 978-83-246-5183-2
stron: 176, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2012-10-12
Księgarnia: Helion
Cena książki: 24,90 zł
Tagi: Corel
Szukasz narzędzia graficznego, które spełni Twoje oczekiwania?
Wypróbuj CorelDRAW X6!
- Jak tworzyć i edytować grafikę wektorową?
- Jak ciekawie formatować teksty i tabele?
- Jak stosować efektowne wypełnienia?
- Wprowadzenie do grafiki wektorowej
- Podstawowe działania w programie
- Rysowanie kształtów w CorelDRAW
- Edycja i przekształcanie obiektów
- Wprowadzanie i formatowanie tekstów
- Tworzenie i modyfikowanie tabel
- Stosowanie różnych rodzajów wypełnień
- Korzystanie z konturów
- Używanie narzędzi do precyzyjnego rysowania
Wykorzystaj program CorelDRAW X6 do tworzenia profesjonalnych grafik!
Osoby które kupowały "CorelDRAW X6 PL. Ćwiczenia praktyczne", wybierały także:
- CorelDRAW X7. Kurs video. Projektowanie identyfikacji wizualnej firmy 69,00 zł, (31,05 zł -55%)
- CorelDRAW X7. Kurs video. Poziom pierwszy. Techniki i narzędzia pracy grafika komputerowego 59,00 zł, (26,55 zł -55%)
- CorelDRAW X7. Kurs video. Sztuczki i gotowe rozwiązania 34,15 zł, (15,71 zł -54%)
- CorelDRAW Graphics Suite X6 PL 69,00 zł, (34,50 zł -50%)
- ABC CorelDRAW X6 PL 39,90 zł, (19,95 zł -50%)
Spis treści
CorelDRAW X6 PL. Ćwiczenia praktyczne -- spis treści
Rozdział 1. Wstęp (5)
- Opis programu CorelDRAW X6 (5)
- Co nowego w programie? (6)
- Wymagania systemowe (10)
- Różnice między rysunkiem rastrowym a wektorowym (10)
Rozdział 2. Pierwsze kroki (15)
- Uruchamianie programu (15)
- WyglÄ…d ekranu (19)
- Zapisywanie, otwieranie i drukowanie rysunków (23)
- Przydatne informacje (33)
- Okno Podpowiedzi (37)
Rozdział 3. Podstawy rysunku wektorowego (41)
- Rysowanie prostych obiektów (41)
- Nadawanie obiektom kolorów (50)
- Transformacje obiektów (54)
- Tworzenie kopii obiektu (58)
- Kolejność obiektów (63)
- Wybieranie obiektów (64)
- Grupy obiektów (66)
- Blokowanie obiektów (68)
- Wyrównywanie i rozkładanie obiektów (69)
- Zmiana kształtu obiektów (73)
- Ćwiczenia podsumowujące (75)
Rozdział 4. Praca z tekstem i tabelami (87)
- Tekst (87)
- Tabele (104)
- Ćwiczenia podsumowujące (115)
Rozdział 5. Wypełnienia i kontury (117)
- Zmiana ustawień domyślnych (118)
- Wypełnienie jednolite (119)
- Wypełnienie tonalne (125)
- Wypełnienie deseniem (128)
- Wypełnienie teksturą (129)
- Wypełnienie postscriptowe (131)
- Okno dokowane Kolor (132)
- Kontury obiektów (133)
- Okno Właściwości obiektu (138)
- Szybkie wypełnianie części wspólnej (140)
- Ćwiczenia podsumowujące (141)
Rozdział 6. Precyzyjne rysowanie (145)