reklama - zainteresowany?

CorelDRAW 10. Ćwiczenia praktyczne - Helion

CorelDRAW 10. Ćwiczenia praktyczne
Autor: Roland Zimek
ISBN: 83-7197-524-4
stron: 120, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2001-08-14
Księgarnia: Helion

Cena książki: 12,00 zł

Dodaj do koszyka CorelDRAW 10. Ćwiczenia praktyczne

Tagi: Corel

Program CorelDRAW przeznaczony jest do tworzenia grafiki wektorowej. Doskonale nadaje się do projektowania plakatów, szyldów reklamowych, wizytówek, a także do tworzenia skomplikowanych rysunków technicznych. Możliwe jest także tworzenie podstawowych dokumentów tekstowych, takich jak raporty czy broszury.

Jeśli interesujesz się grafiką komputerową i masz ambicje opanowania sztuki jej tworzenia za pomocą programu CorelDRAW, to powinieneś rozpocząć naukę od tej właśnie książki. Ten zeszyt ćwiczeń jest idealnym rozwiązaniem dla początkujących, zawarto w nim bowiem omówienie zagadnień niezbędnych do tego, by w możliwie najkrótszym czasie opanować podstawy obsługi programu i poznać zasady jego efektywnego wykorzystania.

W książce omówiono m.in. zagadnienia:

  • obrazy rastrowe i wektorowe;
  • efektywne wykorzystanie interfejsu programu;
  • praca z podstawowymi obiektami graficznymi -- rysowanie, wypełnianie, przekształcanie;
  • wprowadzanie i edycja tekstu;
  • precyzyjne rysowanie;
  • edycja krzywych;
  • korzystanie z graficznych efektów specjalnych.

Dodaj do koszyka CorelDRAW 10. Ćwiczenia praktyczne

 

Osoby które kupowały "CorelDRAW 10. Ćwiczenia praktyczne", wybierały także:

  • CorelDRAW X7. Kurs video. Projektowanie identyfikacji wizualnej firmy
  • CorelDRAW X7. Kurs video. Poziom pierwszy. Techniki i narzędzia pracy grafika komputerowego
  • CorelDRAW X7. Kurs video. Sztuczki i gotowe rozwiązania
  • CorelDRAW Graphics Suite X6 PL
  • ABC CorelDRAW X6 PL

Dodaj do koszyka CorelDRAW 10. Ćwiczenia praktyczne

Spis treści

CorelDRAW 10. Ćwiczenia praktyczne -- spis treści

Rozdział 1. Wstęp (5)

  • Opis programu CorelDRAW (5)
  • Nowości (6)
  • Rysunek rastrowy a wektorowy (6)

Rozdział 2. Pierwsze kroki (9)

  • Instalacja programu CorelDRAW 10 (9)
  • Uruchamianie programu (11)
  • Wygląd ekranu (11)
  • Przydatne informacje (14)

Rozdział 3. Podstawy rysunku wektorowego (17)

  • Rysowanie prostokątów i elips (17)
  • Proste obiekty (19)
  • Nadawanie kolorów obiektom (20)
  • Transformacje obiektów (21)
  • Kolejność obiektów (23)
  • Zaznaczanie obiektów (23)
  • Grupy obiektów (24)
  • Blokowanie obiektów (25)
  • Wyrównywanie i rozkładanie obiektów (26)

Rozdział 4. Proste ćwiczenia (29)

Rozdział 5. Wstawiane tekstu (33)

Rozdział 6. Nadawanie wypełnień i konturów (39)

  • Wypełnienie jednolite (40)
  • Wypełnienie tonalne (41)
  • Wypełnienie deseniem (42)
  • Wypełnienie teksturą (43)
  • Wypełnienie postscriptowe (44)
  • Okno dokowane (44)
  • Kontury obiektów (45)

Rozdział 7. Precyzyjne rysowanie (49)

  • Linijki (50)
  • Siatka (52)
  • Prowadnice (53)
  • Przyciąganie do obiektów (54)

Rozdział 8. Krzywe Béziera (55)

  • Wprowadzenie do teorii krzywych Béziera (55)
  • Zmiana kształtu krzywych (57)
  • Zmiana kształtu obiektów (60)

Rozdział 9. Rysowanie linii (63)

  • Rysunek odręczny (64)
  • Krzywe Béziera (65)
  • Pisak (65)

Rozdział 10. Modyfikacje obiektów (67)

  • Dzielenie i usuwanie (67)
  • Łączenie (68)
  • Kształtowanie (69)
    • Spawanie (70)
    • Przycinanie (70)
    • Część wspólna (71)

Rozdział 11. Praca z bitmapami (73)

Rozdział 12. Efekty (77)

  • Dopasowanie kolorów (Adjust) i przekształcenia (Transform) (78)
  • Metamorfoza (Blend) (79)
  • Obrys (Contour) (83)
  • Obwiednia (Envelope) (85)
  • Głębia (Extrude) (88)
  • Soczewka (Lens) (91)
  • Perspektywa (Add Perspective) (95)
  • Kadrowanie (PowerClip) (96)
  • Efekty interakcyjne (97)
    • Interakcyjna metamorfoza (97)
    • Interakcyjny obrys (98)
    • Interakcyjna obwiednia (98)
    • Interakcyjna głębia (98)
  • Interakcyjne zniekształcenie (Interactive Distortion) (98)
  • Interakcyjny cień (Interactive Drop Shadow) (99)
  • Interakcyjna przezroczystość (Interactive Transparency) (100)
  • Dopasowanie tekstu do ścieżki (103)
    • Bezpośrednie dopasowanie tekstu do ścieżki (103)
  • Obwiednia i oblewanie tekstem obiektów (105)

Rozdział 13. Dokery (107)

  • Warstwy (107)
  • Menedżer widoków (113)
  • Style grafiki i tekstu (114)
  • Symbole i znaki specjalne (116)
  • Skrypty (117)
  • Przeglądanie zawartości dysków (118)

Dodaj do koszyka CorelDRAW 10. Ćwiczenia praktyczne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.