Corel RAVE. Ćwiczenia praktyczne - Helion
ISBN: 83-7197-646-1
stron: 120, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2002-04-15
Księgarnia: Helion
Cena książki: 12,00 zł
Przekonaj się, czy Corel R.A.V.E. może zastąpić program Macromedia Flash!
- Szybki kurs obsługi ciekawego programu do tworzenia animacji.
- Poznaj zasady animacji pojedynczych obiektów.
- Naucz się dodawać do nich efekty dźwiękowe.
- Jak proste może być projektowanie elementów rollover -- odpowiedzi szukaj w ćwiczeniach.
- Tworzenie animacji składających się z kilku obiektów.
Osoby które kupowały "Corel RAVE. Ćwiczenia praktyczne", wybierały także:
- CorelDRAW X7. Kurs video. Projektowanie identyfikacji wizualnej firmy 69,00 zł, (31,05 zł -55%)
- CorelDRAW X7. Kurs video. Poziom pierwszy. Techniki i narzędzia pracy grafika komputerowego 59,00 zł, (26,55 zł -55%)
- CorelDRAW X7. Kurs video. Sztuczki i gotowe rozwiązania 34,15 zł, (15,71 zł -54%)
- CorelDRAW Graphics Suite X6 PL 69,00 zł, (34,50 zł -50%)
- ABC CorelDRAW X6 PL 39,90 zł, (19,95 zł -50%)
Spis treści
Corel RAVE. Ćwiczenia praktyczne -- spis treści
Wstęp (5)
Rozdział 1. Corel R.A.V.E. (8)
Rozdział 2. Wirtualny warsztat (18)
- Przesuwanie pasków (18)
- Zmiany wyglądu pasków (20)
- Dodawanie ikon do pasków (21)
- Rysowanie prostokątów (23)
- Umieszczanie napisów (25)
- Pasek właściwości (26)
- Pasek menu (28)
- Palety rozwijane (30)
- Dokery (32)
- Linia czasu (35)
Rozdział 3. Chwila relaksu (39)
Rozdział 4. Proste animacje (42)
- Gwiazda (42)
- Animowany napis (51)
Rozdział 5. Przyciski rollover (58)
Rozdział 6. Efekty dźwiękowe (70)
Rozdział 7. Wstawianie plików *.swf do dokumentu *.html (73)
Rozdział 8. Kliparty (79)
Rozdział 9. Projekt złożony (83)
Rozdział 10. Wypełnienia (92)
- Rysowanie obszaru zamkniętego (92)
- Wypełnienia jednolite (93)
- Wypełnienie obszaru zamkniętego jednolitym kolorem (93)
- Wypełnienia gradientowe (94)
- Wypełnianie obszaru zamkniętego stopniowo zmieniającymi się kolorami (94)
- Wypełnienia bitmapowe (97)
- Wypełnianie bitmapą obszaru zamkniętego (97)
- Wypełnienia teksturowe (98)
- Wypełnianie obszaru zamkniętego teksturą (99)
Rozdział 11. Narzędzia tekstowe (101)
- Umieszczanie tekstu na obrazie (101)
- Wpisywanie tekstu z klawiatury (101)
- Formatowanie tekstu (102)
- Kolor tekstu (105)
- Przesuwanie tekstu (105)
- Obracanie tekstu (105)
- Edycja tekstu (106)
- Tekst z wypełnieniem (107)
- Zmiana wypełnienia tekstu (107)
Rozdział 12. Efekty specjalne (109)
- Efekty trójwymiarowe (109)
- Nałożenie obrazka na cylinder (110)
- Modyfikacja okna filtru (111)
- Efekty artystyczne (113)
- Zamazywanie obrazka (115)
- Fotografia wykonana aparatem ze źle ustawioną ostrością (116)
- Przekształcanie kolorów (117)
Rozdział 13. Zakończenie (119)