reklama - zainteresowany?

Corel RAVE. Ćwiczenia praktyczne - Helion

Corel RAVE. Ćwiczenia praktyczne
Autor: Bolesław Ogórek
ISBN: 83-7197-646-1
stron: 120, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2002-04-15
Księgarnia: Helion

Cena książki: 12,00 zł

Dodaj do koszyka Corel RAVE. Ćwiczenia praktyczne

Tagi: Corel

Przekonaj się, czy Corel R.A.V.E. może zastąpić program Macromedia Flash!

  • Szybki kurs obsługi ciekawego programu do tworzenia animacji.
  • Poznaj zasady animacji pojedynczych obiektów.
  • Naucz się dodawać do nich efekty dźwiękowe.
  • Jak proste może być projektowanie elementów rollover -- odpowiedzi szukaj w ćwiczeniach.
  • Tworzenie animacji składających się z kilku obiektów.
Jeśli przyzwyczaiłeś się do interfejsu produktów konkurencji -- nic prostszego -- dostosuj Corela R.A.V.E. do własnych potrzeb.

Dodaj do koszyka Corel RAVE. Ćwiczenia praktyczne

 

Osoby które kupowały "Corel RAVE. Ćwiczenia praktyczne", wybierały także:

  • CorelDRAW X7. Kurs video. Projektowanie identyfikacji wizualnej firmy
  • CorelDRAW X7. Kurs video. Poziom pierwszy. Techniki i narzędzia pracy grafika komputerowego
  • CorelDRAW X7. Kurs video. Sztuczki i gotowe rozwiązania
  • CorelDRAW Graphics Suite X6 PL
  • ABC CorelDRAW X6 PL

Dodaj do koszyka Corel RAVE. Ćwiczenia praktyczne

Spis treści

Corel RAVE. Ćwiczenia praktyczne -- spis treści

Wstęp (5)

Rozdział 1. Corel R.A.V.E. (8)

Rozdział 2. Wirtualny warsztat (18)

  • Przesuwanie pasków (18)
  • Zmiany wyglądu pasków (20)
  • Dodawanie ikon do pasków (21)
  • Rysowanie prostokątów (23)
  • Umieszczanie napisów (25)
  • Pasek właściwości (26)
  • Pasek menu (28)
  • Palety rozwijane (30)
  • Dokery (32)
  • Linia czasu (35)

Rozdział 3. Chwila relaksu (39)

Rozdział 4. Proste animacje (42)

  • Gwiazda (42)
  • Animowany napis (51)

Rozdział 5. Przyciski rollover (58)

Rozdział 6. Efekty dźwiękowe (70)

Rozdział 7. Wstawianie plików *.swf do dokumentu *.html (73)

Rozdział 8. Kliparty (79)

Rozdział 9. Projekt złożony (83)

Rozdział 10. Wypełnienia (92)

  • Rysowanie obszaru zamkniętego (92)
  • Wypełnienia jednolite (93)
    • Wypełnienie obszaru zamkniętego jednolitym kolorem (93)
  • Wypełnienia gradientowe (94)
    • Wypełnianie obszaru zamkniętego stopniowo zmieniającymi się kolorami (94)
  • Wypełnienia bitmapowe (97)
    • Wypełnianie bitmapą obszaru zamkniętego (97)
  • Wypełnienia teksturowe (98)
    • Wypełnianie obszaru zamkniętego teksturą (99)

Rozdział 11. Narzędzia tekstowe (101)

  • Umieszczanie tekstu na obrazie (101)
    • Wpisywanie tekstu z klawiatury (101)
    • Formatowanie tekstu (102)
    • Kolor tekstu (105)
    • Przesuwanie tekstu (105)
    • Obracanie tekstu (105)
  • Edycja tekstu (106)
  • Tekst z wypełnieniem (107)
    • Zmiana wypełnienia tekstu (107)

Rozdział 12. Efekty specjalne (109)

  • Efekty trójwymiarowe (109)
    • Nałożenie obrazka na cylinder (110)
    • Modyfikacja okna filtru (111)
  • Efekty artystyczne (113)
  • Zamazywanie obrazka (115)
    • Fotografia wykonana aparatem ze źle ustawioną ostrością (116)
  • Przekształcanie kolorów (117)

Rozdział 13. Zakończenie (119)

Dodaj do koszyka Corel RAVE. Ćwiczenia praktyczne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.