reklama - zainteresowany?

Corel PHOTO-PAINT 12. Ćwiczenia - Helion

Corel PHOTO-PAINT 12. Ćwiczenia
Autor: Bolesław Ogórek
ISBN: 83-7361-546-6
stron: 136, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2004-05-17
Księgarnia: Helion

Cena książki: 19,90 zł

Dodaj do koszyka Corel PHOTO-PAINT 12. Ćwiczenia

Tagi: Corel

Corel PHOTO-PAINT 12 to drugi, obok CorelDRAW, najważniejszy składnik pakietu Corel Graphics Suite 12. Jest przeznaczony do obróbki plików bitmapowych. Można wykorzystać go zarówno do przygotowywania grafiki pod kątem publikacji elektronicznych -- stron WWW i prezentacji multimedialnych, jak i do przygotowania materiałów przeznaczonych do druku. Może również pełnić rolę podstawowego narzędzia cyfrowej ciemni fotograficznej. Jego możliwości są ogromne. Dodatkowym atutem Corel PHOTO-PAINT jest pełna integracja z programem CorelDRAW.

Dzięki wiadomościom zawartym w książce "Corel PHOTO-PAINT 12. Ćwiczenia" poznasz podstawowe zasady korzystania z tej aplikacji.

Dowiesz siÄ™:
  • Jak korzystać z interfejsu użytkownika i zawartych w nim narzÄ™dzi
  • Jak otwierać i zapisywać pliki
  • Jakie typy plików możesz obrabiać w Corel PHOTO-PAINT 12
  • Jak skonfigurować program, aby odpowiadaÅ‚ Twoim przyzwyczajeniom i potrzebom
  • Jak pracować z narzÄ™dziami rysunkowymi
  • W jaki sposób wypeÅ‚niać zamkniÄ™te ksztaÅ‚ty
  • Jak tworzyć maski i zaznaczać fragmenty obrazu
  • Jak korzystać z filtrów
  • Jak tworzyć w PHOTO-PAINT filmy i animacje
  • Jak zautomatyzować pracÄ™, korzystajÄ…c ze skryptów w VBA

Dodaj do koszyka Corel PHOTO-PAINT 12. Ćwiczenia

 

Osoby które kupowały "Corel PHOTO-PAINT 12. Ćwiczenia", wybierały także:

  • CorelDRAW X7. Kurs video. Projektowanie identyfikacji wizualnej firmy
  • CorelDRAW X7. Kurs video. Poziom pierwszy. Techniki i narzÄ™dzia pracy grafika komputerowego
  • CorelDRAW X7. Kurs video. Sztuczki i gotowe rozwiÄ…zania
  • CorelDRAW Graphics Suite X6 PL
  • ABC CorelDRAW X6 PL

Dodaj do koszyka Corel PHOTO-PAINT 12. Ćwiczenia

Spis treści

Corel PHOTO-PAINT 12. Ćwiczenia -- spis treści

Rozdział 1. Wprowadzenie (5)

  • Co jest potrzebne do korzystania z książki? (5)

Rozdział 2. Przeznaczenie programu (7)

  • Wykonywanie ilustracji i animacji (8)
  • Edycja obrazów i efekty specjalne (8)
  • Skanowanie (9)
  • Zmiana rozdzielczoÅ›ci obrazu (10)
  • Konwersja miÄ™dzy trybami kolorów (10)

Rozdział 3. Wirtualny warsztat (13)

  • Uruchamianie programu (14)
    • Rozpoczynanie pracy z nowym obrazkiem (15)
    • Wczytywanie obrazka (16)
  • Zmiana ekranu powitalnego (17)
  • Wczytywanie i importowanie plików (18)
  • Zapisywanie i eksportowanie (20)
  • Teczka podrÄ™czna (23)

Rozdział 4. Formaty plików (27)

  • Pliki bitmapowe a pliki wektorowe (27)
  • Zapisywanie grafiki wektorowej w formacie bitmapowym (28)
  • Zapisywanie grafiki bitmapowej w formacie wektorowym (28)
  • Eksportowanie do Microsoft Office (29)
  • Optymalizacja rozmiarów plików (31)

Rozdział 5. Narzędzia (33)

  • Elementy ekranu (33)
  • Paski (35)
  • Różne postacie paska wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci (38)

Rozdział 6. Konfigurowanie programu (41)

Rozdział 7. Pędzel w dłoń (47)

  • NarzÄ™dzia do malowania (47)
  • Zmiana parametrów pÄ™dzla (54)
  • Kopiowanie kolorów (54)
  • OglÄ…danie obrazu w powiÄ™kszeniu (56)
  • Elektroniczna gumka (58)
  • Malowanie obrazkami (62)
  • Klonowanie (64)

Rozdział 8. Wypełnienia (67)

  • WypeÅ‚nienia jednolite (68)
  • WypeÅ‚nienia gradientowe (70)
  • WypeÅ‚nienia bitmapowe (73)
  • WypeÅ‚nienia teksturowe (74)

Rozdział 9. Narzędzia tekstowe (77)

Rozdział 10. Maski (85)

  • Maskowanie na podstawie kolorów (90)
  • Redukcja efektu czerwonych oczu (94)
  • Przesuwanie maski (96)
  • PrzeksztaÅ‚canie tekstu w maskÄ™ (98)
  • Zapisywanie maski (99)

Rozdział 11. Efekty specjalne (101)

  • Efekty trójwymiarowe (101)
  • Efekty artystyczne (105)
  • Zamazywanie obrazka (107)
  • ZdjÄ™cia wykonywane aparatem fotograficznym (108)
  • PrzeksztaÅ‚canie kolorów (109)
  • Kontury (110)
  • Efekty twórcze (112)
  • NarzÄ™dzia projektowane przez użytkownika (113)
  • ZnieksztaÅ‚canie obrazka (114)
  • Dodawanie i usuwanie szumu (116)
  • Wyostrzanie (117)
  • Tekstury (118)

Rozdział 12. Filmy i animacje (121)

  • Tworzenie nowego filmu (121)
  • Zapisywanie animacji w formacie AVI (123)
  • Zapisywanie animacji w formacie GIF (123)
  • Jednokolorowe tÅ‚o filmu (124)
  • Zmiana prÄ™dkoÅ›ci odtwarzania (125)

Rozdział 13. Komputer pracuje za nas (127)

  • Lokalizacja skryptów (127)
  • ABC skryptów (128)
  • Tworzenie skryptu (128)
  • Okno Microsoft Visual Basic (133)

    Dodaj do koszyka Corel PHOTO-PAINT 12. Ćwiczenia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.