Corel PHOTO-PAINT 11. Ćwiczenia - Helion
ISBN: 83-7197-936-3
stron: 128, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2003-01-20
Księgarnia: Helion
Cena książki: 15,90 zł
Program Corel Photo-Paint to jeden z najważniejszych składników pakietu Corel Graphics Suite 11, służący do obróbki grafiki bitmapowej. Wykorzystasz go do przygotowywania ilustracji na potrzeby stron internetowych, atrakcyjnych obrazów, a także do przetwarzania i retuszowania zdjęć wykonanych aparatem cyfrowym. Photo-Paint to aplikacja o ogromnych możliwościach, a do jej dodatkowych zalet należy integracja z pozostałymi aplikacjami pakietu (w tym z popularnym Corel Draw!) oraz przystępna cena.
Dzięki książce "Corel Photo-Paint 11. Ćwiczenia" nauczysz się m.in.:
- wczytywać pliki z skanera
- retuszować obrazki pochodzące ze skanera lub aparatu cyfrowego
- wykonywać fotomontaże
- modyfikować obrazki za pomocą licznych efektów specjalnych
- tworzyć pliki graficzne pod kątem zastosowań w Internecie
Osoby które kupowały "Corel PHOTO-PAINT 11. Ćwiczenia ", wybierały także:
- CorelDRAW X7. Kurs video. Projektowanie identyfikacji wizualnej firmy 69,00 zł, (31,05 zł -55%)
- CorelDRAW X7. Kurs video. Poziom pierwszy. Techniki i narzędzia pracy grafika komputerowego 59,00 zł, (26,55 zł -55%)
- CorelDRAW X7. Kurs video. Sztuczki i gotowe rozwiązania 34,15 zł, (15,71 zł -54%)
- CorelDRAW Graphics Suite X6 PL 67,77 zł, (37,95 zł -44%)
- ABC CorelDRAW X6 PL 39,20 zł, (21,95 zł -44%)
Spis treści
Corel PHOTO-PAINT 11. Ćwiczenia -- spis treści
Rozdział 1. Wprowadzenie (5)
- Co jest potrzebne do korzystania z książki? (6)
Rozdział 2. Przeznaczenie programu (7)
- Wykonywanie ilustracji i animacji (8)
- Edycja obrazów i efekty specjalne (8)
- Skanowanie (9)
- Zmiana rozdzielczości obrazu (10)
- Konwersja między trybami kolorów (10)
Rozdział 3. Wirtualny warsztat (13)
- Uruchamianie programu (14)
- Zmiana ekranu powitalnego (17)
- Wczytywanie i importowanie plików (18)
- Zapisywanie i eksportowanie (20)
- Teczka podręczna (23)
Rozdział 4. Formaty plików (27)
- Pliki bitmapowe a pliki wektorowe (27)
- Zapisywanie grafiki wektorowej w formacie bitmapowym (28)
- Zapisywanie grafiki bitmapowej w formacie wektorowym (28)
- Optymalizacja rozmiarów plików (29)
Rozdział 5. Narzędzia (31)
- Elementy ekranu (31)
- Paski (33)
- Różne postacie paska właściwości (36)
Rozdział 6. Konfigurowanie programu (37)
Rozdział 7. Pędzel w dłoń (43)
- Narzędzia do malowania (43)
- Zmiana parametrów pędzla (50)
- Kopiowanie kolorów (50)
- Oglądanie obrazu w powiększeniu (52)
- Elektroniczna gumka (53)
- Malowanie obrazkami (56)
- Klonowanie (59)
Rozdział 8. Wypełnienia (61)
- Wypełnienia jednolite (62)
- Wypełnienia gradientowe (64)
- Wypełnienia bitmapowe (67)
- Wypełnienia teksturowe (68)
Rozdział 9. Narzędzia tekstowe (71)
Rozdział 10. Maski (79)
- Maskowanie na podstawie kolorów (84)
- Redukcja efektu czerwonych oczu (88)
- Przesuwanie maski (90)
- Przekształcanie tekstu w maskę (92)
- Zapisywanie maski (93)
Rozdział 11. Efekty specjalne (95)
- Efekty trójwymiarowe (95)
- Efekty artystyczne (99)
- Zamazywanie obrazka (101)
- Zdjęcia wykonywane aparatem fotograficznym (102)
- Przekształcanie kolorów (103)
- Kontury (105)
- Efekty twórcze (105)
- Narzędzia projektowane przez użytkownika (107)
- Zniekształcanie obrazka (109)
- Dodawanie i usuwanie szumu (110)
- Wyostrzanie (111)
- Tekstury (113)
Rozdział 12. Filmy i animacje (115)
- Tworzenie nowego filmu (115)
- Zapisywanie animacji w formacie AVI (117)
- Zapisywanie animacji w formacie GIF (117)
- Jednokolorowe tło filmu (118)
- Zmiana prędkości odtwarzania (119)
Rozdział 13. Komputer pracuje za nas (121)
- Lokalizacja skryptów (121)
- ABC skryptów (122)
- Tworzenie skryptu (122)
- Okno Microsoft Visual Basic (128)