reklama - zainteresowany?

Corel PHOTO-PAINT 10. Ćwiczenia praktyczne - Helion

Corel PHOTO-PAINT 10. Ćwiczenia praktyczne
Autor: Bolesław Ogórek
ISBN: 83-7197-552-X
stron: 120, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2001-08-07
Księgarnia: Helion

Cena książki: 12,90 zł

Dodaj do koszyka Corel PHOTO-PAINT 10. Ćwiczenia praktyczne

Tagi: Corel

Firma Corel postanowiła stworzyć program, którego możliwości byłyby równie nieograniczone jak wyobraźnia artysty. I chyba jej się to udało! Z racji niewielkiej objętości książki, w tekście znalazło się omówienie jedynie wybranych zagadnień związanych z korzystaniem z programu Corel PHOTO-PAINT. Dobór tematów ma na celu pokazanie ogromnych możliwości programu i ułatwienie późniejszej pracy.

W książce opisano i zilustrowano ćwiczeniami:

  • wczytywanie i importowanie plików,
  • zapisywanie i eksportowanie plików,
  • korzystanie z elektronicznego katalogu obrazków Scrapbook,
  • optymalizacjÄ™ rozmiarów plików do publikacji w Internecie,
  • różnice pomiÄ™dzy formatami wektorowymi i bitmapowymi,
  • konwersjÄ™ plików bitmapowych na formaty wektorowe i plików wektorowych na formaty bitmapowe,
  • konfigurowanie programu,
  • posÅ‚ugiwanie siÄ™ narzÄ™dziami malarskimi,
  • stosowanie wypeÅ‚nieÅ„,
  • pracÄ™ z tekstem,
  • używanie masek,
  • stosowanie efektów specjalnych,
  • tworzenie animacji,
  • automatyzacjÄ™ pracy za pomocÄ… skryptów.

Dodaj do koszyka Corel PHOTO-PAINT 10. Ćwiczenia praktyczne

 

Osoby które kupowały "Corel PHOTO-PAINT 10. Ćwiczenia praktyczne", wybierały także:

  • CorelDRAW X7. Kurs video. Projektowanie identyfikacji wizualnej firmy
  • CorelDRAW X7. Kurs video. Poziom pierwszy. Techniki i narzÄ™dzia pracy grafika komputerowego
  • CorelDRAW X7. Kurs video. Sztuczki i gotowe rozwiÄ…zania
  • CorelDRAW Graphics Suite X6 PL
  • ABC CorelDRAW X6 PL

Dodaj do koszyka Corel PHOTO-PAINT 10. Ćwiczenia praktyczne

Spis treści

Corel PHOTO-PAINT 10. Ćwiczenia praktyczne -- spis treści

Rozdział 1. Wprowadzenie 5

  • Co jest potrzebne do korzystania z książki? (6)

Rozdział 2. Przeznaczenie programu (7)

  • Wykonywanie ilustracji i animacji (8)
  • Edycja obrazów i efekty specjalne (9)
  • Skanowanie (9)
  • Zmiana rozdzielczoÅ›ci obrazu (10)
  • Konwersja miÄ™dzy trybami kolorów (11)

Rozdział 3. Wirtualny warsztat (13)

  • Uruchamianie programu (14)
  • Zmiana ekranu powitalnego (17)
  • Wczytywanie i importowanie plików (18)
  • Zapisywanie i eksportowanie (20)
  • Teczka podrÄ™czna (22)

Rozdział 4. Formaty plików (24)

  • Pliki bitmapowe, a pliki wektorowe (24)
  • Zapisywanie grafiki wektorowej w formacie bitmapowym (25)
  • Zapisywanie grafiki bitmapowej w formacie wektorowym (26)
  • Optymalizacja rozmiarów plików (26)

Rozdział 5. Narzędzia (29)

  • Elementy ekranu (29)
  • Paski (31)
  • Różne postacie paska wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci (34)

Rozdział 6. Konfigurowanie programu (35)

Rozdział 7. Pędzel w dłoń (40)

  • NarzÄ™dzia do malowania (40)
  • Zmiana parametrów pÄ™dzla (46)
  • Kopiowanie kolorów (47)
  • OglÄ…danie obrazu w powiÄ™kszeniu (48)
  • Elektroniczna gumka (50)
  • Rozpylacz obrazków (52)
  • Klonowanie (55)

Rozdział 8. Wypełnienia (56)

  • WypeÅ‚nienia jednolite (57)
  • WypeÅ‚nienia gradientowe (59)
  • WypeÅ‚nienia bitmapowe (61)
  • WypeÅ‚nienia teksturowe (63)

Rozdział 9. Narzędzia tekstowe (65)

  • Umieszczanie tekstu na obrazie (65)
  • Edycja tekstu (70)
  • Tekst z wypeÅ‚nieniem (71)

Rozdział 10. Maski (72)

  • Maskowanie na podstawie kolorów (78)
  • Przesuwanie maski (82)
  • PrzeksztaÅ‚canie tekstu w maskÄ™ (83)
  • Zapisywanie maski (85)

Rozdział 11. Efekty specjalne (86)

  • Efekty trójwymiarowe (86)
  • Efekty artystyczne (90)
  • Zamazywanie obrazka (92)
  • PrzeksztaÅ‚canie kolorów (93)
  • Kontury (95)
  • Efekty twórcze (96)
  • NarzÄ™dzia projektowane przez użytkownika (98)
  • ZnieksztaÅ‚canie obrazka (99)
  • Dodawanie i usuwanie szumu (101)
  • Efekty wywoÅ‚ywane za pomocÄ… oÅ›wietlenia (102)
  • Wyostrzanie (103)
  • Tekstury (105)

Rozdział 12. Filmy i animacje (107)

  • Tworzenie nowego filmu (107)
  • Zapisywanie animacji w formacie AVI (109)
  • Zapisywanie animacji w formacie GIF (110)
  • Jednokolorowe tÅ‚o filmu (110)
  • Zmiana prÄ™dkoÅ›ci odtwarzania (111)

Rozdział 13. Komputer pracuje za nas (113)

  • Lokalizacja skryptów (114)
  • DziaÅ‚anie skryptów (114)
  • ABC skryptów (117)
  • Tworzenie skryptu (118)

Dodaj do koszyka Corel PHOTO-PAINT 10. Ćwiczenia praktyczne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.