reklama - zainteresowany?

ChatGPT dla tw - Helion

ChatGPT dla tw
ebook
Autor: Przemys
ISBN: 978-83-972963-0-5
stron: 141, Format: ebook
Data wydania: 2024-09-03
Księgarnia: Helion

Cena książki: 37,99 zł

Dodaj do koszyka ChatGPT dla tw

Tagi: Sztuczna inteligencja

Marzysz o pisaniu, kt

Dodaj do koszyka ChatGPT dla tw

Spis treści

ChatGPT dla twórców: Pisanie, projektowanie i twórczość eBook -- spis treści

WstÄ™p………………………………………………………………………………………………7

 

RozdziaÅ‚ 1: Podstawy pracy z ChatGPT…………………………………….………….9

1.1. Konfiguracja narzÄ™dzia dla twórców…………………………..…………………………………..9

1.1.1. Wybór platformy i ustawieÅ„…………………………………………………..…….……………..9

1.1.2. Podstawy prompt engineering………………………………………………………..……….…13

1.1.3. PrzykÅ‚ady prompt engineeringu: zÅ‚e i dobre prompty…………………………..……..16

1.2. Pierwsze kroki w generowaniu treÅ›ci………………………………………………………....…19

1.2.1. PrzykÅ‚ady zastosowaÅ„…………………………………………………………………………....…19

1.2.2. Interakcja z ChatGPT…………………………………………………………………..………..…22

 

RozdziaÅ‚ 2: ChatGPT w procesie pisania………………………………………..….25

2.1. Generowanie pomysÅ‚ów i inspiracji…………………………………………….……………..…25

2.1.1. Brainstorming tematów…………………………………………………………………..…..……25

2.1.2. Rozwijanie wÄ…tków i postaci………………………………………………………………….….28

2.2. Tworzenie i redagowanie tekstów……………………………………………….…………..…..30

2.2.1. Pisanie artykuÅ‚ów, opowiadaÅ„ i książek……………………………………………….…....30

2.2.2. Edycja i poprawa treÅ›ci……………………………………………………………..……………..33

2.3. ChatGPT a SEO i copywriting………………………………………………………………….…..36

2.3.1 Optymalizacja treÅ›ci pod wyszukiwarki…………………………………………………….…36

2.3.2 Tworzenie przekonujÄ…cych opisów produktów………………………………………..…..39

 

RozdziaÅ‚ 3: ChatGPT w projektowaniu i sztuce…………………………………..42

3.1. Wsparcie w projektowaniu graficznym..………………………………………………….……42

3.1.1. Generowanie koncepcji projektowych…………………………………………………..……42

3.1.2. Inspiracje dla grafików…………………………………………………………………….……….45

3.2. ChatGPT w muzyce i sztuce cyfrowej……………………………………………………….…..47

3.2.1. Tworzenie tekstów piosenek………………………………………………………………….….47

3.2.2. PomysÅ‚y na projekty artystyczne……………………………………………………………….50

 

 

RozdziaÅ‚ 4: ChatGPT w tworzeniu treÅ›ci wideo i multimediów…………….53

4.1. Scenariusze i storytelling wideo…………………………………………………………………...53

4.1.1. Generowanie pomysÅ‚ów na scenariusze……………………………………………………...53

4.1.2. Tworzenie dialogów i opisów scen……………………………………………………………..56

4.2. Podcasty i treÅ›ci audio………………………………………………………………………………..59

4.2.1. PomysÅ‚y na tematy podcastów…………………………………………………………………..59

4.2.2. Skrypty dla audycji………………………………………………………………………………….62

 

RozdziaÅ‚ 5: Zaawansowane techniki i narzÄ™dzia…………………………….…..65

5.1. Personalizacja ChatGPT dla specyficznych projektów…………………………………....65

5.1.1. Fine-tuning i custom prompts………………………………………………………………..….65

5.1.2. Integracja z innymi narzÄ™dziami AI………………………………………………………..….67

5.2. Automatyzacja i workflowy………………………………………………………………………….69

5.2.1. Zautomatyzowane generowanie treÅ›ci………………………………………………….…….69

5.2.2. Efektywne workflowy dla twórców………………………………………………………..…..72

 

RozdziaÅ‚ 6: Etyka i odpowiedzialne tworzenie……………..…………………….75

6.1. Zagadnienia etyczne w generatywnej sztuce AI…………………………………….………..75

6.1.1. Autentyczność i oryginalność…………………………………………………………………….75

6.1.2. Prawa autorskie i korzystanie z treÅ›ci…………………………………………………………77

6.2. Odpowiedzialne wykorzystywanie ChatGPT………………………………………..………..81

6.2.1. Unikanie uprzedzeÅ„ i stereotypów……………………………………………………………..81

6.2.2. Transparentność i deklaracja wykorzystania AI……………………………..…………..83

 

RozdziaÅ‚ 7: Integracja ChatGPT z Platformami SpoÅ‚ecznoÅ›ciowymi……..85

7.1. Tworzenie angażujÄ…cych postów i kampanii………………………………………………….85

7.1.1. Wykorzystanie ChatGPT do generowania treÅ›ci na media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe……85

7.1.2. Automatyzacja zarzÄ…dzania treÅ›ciÄ… i interakcji z użytkownikami…………………..87

7.2. Analiza danych i optymalizacja strategii……………………………………………………….90

7.2.1. Wykorzystanie ChatGPT do analizy trendów i preferencji użytkowników………90

7.2.2. Personalizacja treÅ›ci na podstawie danych analitycznych………………………..…..92

 

 

 

RozdziaÅ‚ 8: ChatGPT i Technologie Immersyjne……………………………..….94

8.1. Rozszerzona rzeczywistość (AR) i wirtualna rzeczywistość (VR) w projektach….94

8.1.1. Generowanie treÅ›ci dla AR/VR przy użyciu ChatGPT…………………………………..94

8.1.2. PomysÅ‚y na immersyjne doÅ›wiadczenia wspierane przez AI………….……………..96

8.2. Interaktywne opowieÅ›ci i gry………………………………………………………………..…….98

8.2.1. Tworzenie scenariuszy i dialogów dla gier i doÅ›wiadczeÅ„ immersyjnych…….…98

8.2.2. Personalizacja doÅ›wiadczeÅ„ użytkownika w Å›rodowiskach wirtualnych……….101

 

RozdziaÅ‚ 9: PrzyszÅ‚ość i Ewolucja ChatGPT………………………………….…..104

9.1. Trendy i innowacje w AI dotyczÄ…ce generowania treÅ›ci………………………………...104

9.1.1. PrzeglÄ…d nadchodzÄ…cych technologii i ich potencjalnego wpÅ‚ywu na tworzenie treÅ›ci…………………………………………………………………………………………………..…………104

9.1.2. MożliwoÅ›ci rozwoju ChatGPT i integracja z nowymi technologiami…………….107

9.2. Wyzwania i możliwoÅ›ci dla twórców……………………………………………………………110

9.2.1. Adaptacja do zmieniajÄ…cego siÄ™ krajobrazu technologicznego……………………..110

9.2.2. Strategie dla twórców na wykorzystanie ewolucji AI w celu zwiÄ™kszenia kreatywnoÅ›ci i innowacyjnoÅ›ci………………………………………………………………………….112

 

ZakoÅ„czenie……………………………………………………………………………………………………114

 

Dodatek 1: Case studies: Sukcesy projektów z wykorzystaniem ChatGPT……………..119

 

Dodatek 2: Zasoby i narzÄ™dzia dla twórców…………………………………………..…………..126

 

Dodatek 3: FAQ - najczęściej zadawane pytania……………………………………………..….130

 

SÅ‚ownik terminów ……………………………………………………………………………………..…..136

 

 

 

 

Dodaj do koszyka ChatGPT dla tw

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.