reklama - zainteresowany?

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami - Helion

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami
Autor: Agnieszka Dejnaka
ISBN: 83-7197-864-2
stron: 192, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2002-12-11
Księgarnia: Helion

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

Tagi: CRM

Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać -- coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarządzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiający łatwy do nich dostęp i zapewnić błyskawiczną reakcję na wszelkie sygnały od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w niniejszej książce.

Dowiesz się między innymi:
  • Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem?
  • Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą?
  • Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?

Autorka jest pracownikiem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów, a także współwłaścicielką firmy zajmującej się aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzę zdobytą w praktyce, dzięki czemu będziesz mógł:

  • Poznać tajemnicę utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia się z nim.
  • Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiązaniem dla Twojej firmy
  • Potraktować klienta nie tylko jako osobę dokonującą zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na właściwe relacje z klientem.
  • Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem.
  • Posiąść umiejętność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usług.
  • Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostałe technologie służą komunikacji z klientem oraz pomagają w poszczególnych etapach procesu sprzedaży.
  • Dowiedzieć się, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiednią jego obsługę oraz organizację firmy w celu właściwego przepływu danych.

Dodaj do koszyka CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

 

Osoby które kupowały "CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami", wybierały także:

  • Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizowa
  • Microsoft Outlook 2016 Krok po kroku
  • The Fintech Entrepreneur?s Guide
  • Microsoft Power Platform Up and Running
  • Installation and Configuration of IBM FileNet Information Management Software

Dodaj do koszyka CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

Spis treści

CRM. Zarz

Dodaj do koszyka CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.