reklama - zainteresowany?

C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III - Helion

C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III
Autor: Mirosław J. Kubiak
ISBN: 978-83-283-6955-9
stron: 200, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2020-07-28
Księgarnia: Helion

Cena książki: 11,90 zł (poprzednio: 39,67 zł)
Oszczędzasz: 70% (-27,77 zł)

Dodaj do koszyka C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III

Tagi: C++ - Programowanie

Poznaj język C++ od strony praktycznej

C++ to bez wÄ…tpienia jeden z najpopularniejszych i najpotężniejszych jÄ™zyków programowania. Znajduje zastosowanie w tworzeniu systemów operacyjnych, sterowników przemysÅ‚owych, bibliotek, gier komputerowych, najrozmaitszych aplikacji desktopowych, programów bazodanowych i oprogramowania serwerowego - sÅ‚owem, wszÄ™dzie tam, gdzie liczy siÄ™ wydajność i niskie zużycie zasobów. Co wiÄ™cej, napisane w nim programy sÄ… przenoÅ›ne, dziÄ™ki czemu można je kompilować pod różne platformy sprzÄ™towe i systemowe. C++ jest też doskonaÅ‚ym jÄ™zykiem do nauki programowania, również dlatego, że jego skÅ‚adniÄ™ wykorzystuje siÄ™ w wielu innych jÄ™zykach.

Teoretyczna nauka programowania jest jak czytanie o lataniu - można siÄ™ w ten sposób dużo dowiedzieć, ale z pewnoÅ›ciÄ… nie zapewni to doÅ›wiadczenia niezbÄ™dnego, żeby naprawdÄ™ wystartować. Dlatego z jÄ™zykiem programowania warto zapoznać siÄ™ od strony praktycznej: pisać kod, wykonywać ćwiczenia programistyczne, wykorzystywać kolejne techniki i konstrukcje jÄ™zyka, a przede wszystkim mierzyć siÄ™ z coraz trudniejszymi zadaniami. Åšwietnym wsparciem w tym dziaÅ‚aniu bÄ™dzie najnowsze wydanie książki C++. Zadania z programowania z przykÅ‚adowymi rozwiÄ…zaniami. DziÄ™ki niej dowiesz siÄ™, jak wykorzystać bezpÅ‚atne Å›rodowisko Visual Studio Community 2019 firmy Microsoft do tworzenia aplikacji konsolowych o prostym, przejrzystym kodzie, oraz szybko opanujesz C++.

  • Proste operacje wejÅ›cia-wyjÅ›cia
  • Instrukcje warunkowe i iteracje
  • Operacje na tablicach i macierzach
  • Podprogramy i rekurencja
  • Programowanie obiektowe
  • Przetwarzanie plików tekstowych
  • Wskaźniki i zmienne dynamiczne
  • Szablony i standardowa biblioteka STL

Zostań mistrzem programowania w C++

Dodaj do koszyka C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III

Dodaj do koszyka C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III

Spis treści

C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III -- spis treści


Wstęp do III wydania 5

Rozdział 1. Proste operacje wejścia - wyjścia 9

Rozdział 2. Podejmujemy decyzje w programie 19

Rozdział 3. Iteracje 31

Rozdział 4. Tablice 61

  • Tablice jednowymiarowe 61
  • Tablice dwuwymiarowe 64
  • DziaÅ‚ania na macierzach 82

Rozdział 5. Podprogramy 93

  • Rekurencja 111

Rozdział 6. Programowanie obiektowe 117

  • Klasa osoba 130
  • Hermetyzacja danych, dziedziczenie i polimorfizm 134

Rozdział 7. Pliki tekstowe 139

  • Pliki tekstowe 139

Rozdział 8. Wskaźniki, zmienne dynamiczne i struktury danych 151

  • Wskaźniki 151
  • Wskaźniki i tablice 153
  • Zmienne dynamiczne 158
  • Zmienne dynamiczne dla tablic 159
  • Struktury danych 160

Rozdział 9. Szablony 165

  • Prosty szablon dla funkcji 166
  • Szablon dla różnych typów 168
  • Szablony dla klas 169

RozdziaÅ‚ 10. Standardowa biblioteka szablonów STL - wybrane zagadnienia 173

  • Kontenery, algorytmy i iteratory 173
  • PÄ™tla zakresowa 175
  • Kontener sekwencyjny klasy vector 176
  • Kontener sekwencyjny klasy deque 184
  • Kontener sekwencyjny klasy list 188

Rozdział 11. Podążając w kierunku funkcyjnego paradygmatu programowania 191

  • WstÄ™p 191
  • Co to jest paradygmat programowania? 192
  • Co to jest programowanie funkcyjne? 193

Bibliografia 199

  • Darmowe zasoby internetu 199
  • Zbiory zadaÅ„ z programowania 200

Dodaj do koszyka C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.