reklama - zainteresowany?

C# 6.0. Kompletny przewodnik dla praktyków. Wydanie V - Helion

C# 6.0. Kompletny przewodnik dla praktyków. Wydanie V
Autor: Mark Michaelis, Eric Lippert
Tytuł oryginału: Essential C# 6.0 (5th Edition)
TÅ‚umaczenie: Tomasz Walczak
ISBN: 978-83-283-2518-0
stron: 856, Format: 164x239, okładka: twarda
Data wydania: 2016-08-26
Księgarnia: Helion

Cena książki: 83,85 zł (poprzednio: 129,00 zł)
Oszczędzasz: 35% (-45,15 zł)

Dodaj do koszyka C# 6.0. Kompletny przewodnik dla praktyków. Wydanie V

Tagi: C# - Programowanie

C# jest prostym, nowoczesnym, bezpiecznym jÄ™zykiem programowania, który powstaÅ‚ na bazie jÄ™zyków C i C++, jednak otrzymaÅ‚ też najlepsze cechy takich jÄ™zyków jak Visual Basic, Object Pascal, Delphi czy Java. ZostaÅ‚ od podstaw zaprojektowany jako obiektowy. C# stanowi część platformy Microsoft .NET Framework. Ta dojrzaÅ‚a technologia pozwala na efektywne tworzenie kodu bezpiecznego, przejrzystego, wydajnego i prostego w konserwacji.

Niniejsza książka to bardzo praktyczne kompendium wiedzy o jÄ™zyku C#. ZostaÅ‚a oparta na podstawowej specyfikacji C# Language 6.0. Zawiera kompletne omówienie jÄ™zyka. KsiążkÄ™ pomyÅ›lano jako podrÄ™cznik, dziÄ™ki któremu szybko można rozpocząć praktycznÄ… pracÄ™ nad projektami programistycznymi. Osoby znajÄ…ce C# bÄ™dÄ… mogÅ‚y zapoznać siÄ™ ze skomplikowanymi paradygmatami programowania, a także przejrzeć szczegóÅ‚owe omówienie funkcji wprowadzonych w najnowszej wersji jÄ™zyka, C# 6.0, oraz w platformie .NET Framework 4.6. Ponadto każdy, kto pracuje w C#, znajdzie tu doskonale zorganizowane źródÅ‚o wiedzy o tym potężnym jÄ™zyku.

W tej książce przedstawiono:

  • kompletne omówienie elementów jÄ™zyka C#,
  • jasne wskazówki dotyczÄ…ce implementowania niezawodnej obsÅ‚ugi bÅ‚Ä™dów,
  • metody zmniejszania zÅ‚ożonoÅ›ci kodu,
  • zasady programowania dynamicznego z wykorzystaniem refleksji i atrybutów,
  • wykorzystywanie możliwoÅ›ci platformy .NET, w tym omówienie kolekcji i standardu CLI,
  • powiÄ…zania kodu C# z wykorzystywanym Å›rodowiskiem uruchomieniowym.

Sprawdź, jak wygodnym i niezawodnym językiem jest C#!

Dodaj do koszyka C# 6.0. Kompletny przewodnik dla praktyków. Wydanie V

 

Osoby które kupowały "C# 6.0. Kompletny przewodnik dla praktyków. Wydanie V", wybierały także:

  • Domain-Driven Design dla .NET Core. Jak rozwiÄ…zywać zÅ‚ożone problemy podczas projektowania architektury aplikacji
  • Gray Hat C#. JÄ™zyk C# w kontroli i Å‚amaniu zabezpieczeÅ„
  • Platforma Xamarin. Kurs video. Poziom drugi. Zaawansowane techniki tworzenia aplikacji cross-platform
  • Wzorce projektowe dla programistów C#. Kurs video
  • WPF. Kurs video. Om

Dodaj do koszyka C# 6.0. Kompletny przewodnik dla praktyków. Wydanie V

Spis treści

C# 6.0. Kompletny przewodnik dla praktyków. Wydanie V -- spis treści

Spis rysunków (11)

Spis tabel (13)

Przedmowa (15)

Wprowadzenie (17)

Podziękowania (27)

O autorach (29)

1. Wprowadzenie do języka C# (31)

  • Witaj, Å›wiecie (32)
  • Podstawy skÅ‚adni jÄ™zyka C# (33)
  • Dane wejÅ›ciowe i wyjÅ›ciowe w konsoli (44)

2. Typy danych (59)

  • Podstawowe typy liczbowe (59)
  • Inne podstawowe typy (67)
  • WartoÅ›ci null i void (78)
  • Kategorie typów (81)
  • Modyfikator umożliwiajÄ…cy stosowanie wartoÅ›ci null (83)
  • Konwersje typów danych (84)
  • Tablice (89)

3. Operatory i przepływ sterowania (105)

  • Operatory (106)
  • ZarzÄ…dzanie przepÅ‚ywem sterowania (119)
  • Bloki kodu ({}) (124)
  • Bloki kodu, zasiÄ™gi i przestrzenie deklaracji (126)
  • Wyrażenia logiczne (127)
  • Operatory bitowe (<<, >>, |, &, ^, ~) (135)
  • Instrukcje zwiÄ…zane z przepÅ‚ywem sterowania - ciÄ…g dalszy (140)
  • Instrukcje skoku (150)
  • Dyrektywy preprocesora jÄ™zyka C# (156)

4. Metody i parametry (165)

  • WywoÅ‚ywanie metody (166)
  • Deklarowanie metody (172)
  • Dyrektywa using (176)
  • Zwracane wartoÅ›ci i parametry metody Main() (181)
  • Zaawansowane parametry metod (183)
  • Rekurencja (190)
  • Przeciążanie metod (193)
  • Parametry opcjonalne (195)
  • Podstawowa obsÅ‚uga bÅ‚Ä™dów z wykorzystaniem wyjÄ…tków (199)

5. Klasy (213)

  • Deklarowanie klasy i tworzenie jej instancji (216)
  • Pola instancji (218)
  • Metody instancji (221)
  • Stosowanie sÅ‚owa kluczowego this (222)
  • Modyfikatory dostÄ™pu (228)
  • WÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci (230)
  • Konstruktory (244)
  • SkÅ‚adowe statyczne (253)
  • Metody rozszerzajÄ…ce (262)
  • Hermetyzacja danych (263)
  • Klasy zagnieżdżone (266)
  • Klasy częściowe (268)

6. Dziedziczenie (273)

  • Tworzenie klas pochodnych (274)
  • PrzesÅ‚anianie skÅ‚adowych z klas bazowych (284)
  • Klasy abstrakcyjne (294)
  • Wszystkie klasy sÄ… pochodne od System.Object (299)
  • Sprawdzanie typu za pomocÄ… operatora is (301)
  • Konwersja z wykorzystaniem operatora as (301)

7. Interfejsy (303)

  • Wprowadzenie do interfejsów (304)
  • Polimorfizm oparty na interfejsach (305)
  • Implementacja interfejsu (309)
  • PrzeksztaÅ‚canie miÄ™dzy klasÄ… z implementacjÄ… i interfejsami (314)
  • Dziedziczenie interfejsów (315)
  • Dziedziczenie po wielu interfejsach (317)
  • Metody rozszerzajÄ…ce i interfejsy (317)
  • Implementowanie wielodziedziczenia za pomocÄ… interfejsów (319)
  • ZarzÄ…dzanie wersjami (321)
  • Interfejsy a klasy (323)
  • Interfejsy a atrybuty (324)

8. Typy bezpośrednie (327)

  • Struktury (331)
  • Opakowywanie (336)
  • Wyliczenia (343)

9. Dobrze uformowane typy (355)

  • PrzesÅ‚anianie skÅ‚adowych z klasy object (355)
  • Przeciążanie operatorów (365)
  • Wskazywanie innych podzespoÅ‚ów (373)
  • Definiowanie przestrzeni nazw (377)
  • Komentarze XML-owe (381)
  • Odzyskiwanie pamiÄ™ci (385)
  • PorzÄ…dkowanie zasobów (387)
  • Leniwe inicjowanie (394)

10. ObsÅ‚uga wyjÄ…tków (397)

  • Wiele typów wyjÄ…tków (397)
  • Przechwytywanie wyjÄ…tków (400)
  • Ogólny blok catch (403)
  • Wskazówki zwiÄ…zane z obsÅ‚ugÄ… wyjÄ…tków (405)
  • Definiowanie niestandardowych wyjÄ…tków (407)
  • Ponowne zgÅ‚aszanie opakowanego wyjÄ…tku (411)

11. Typy generyczne (415)

  • JÄ™zyk C# bez typów generycznych (416)
  • Wprowadzenie do typów generycznych (420)
  • Ograniczenia (430)
  • Metody generyczne (442)
  • Kowariancja i kontrawariancja (446)
  • WewnÄ™trzne mechanizmy typów generycznych (452)

12. Delegaty i wyrażenia lambda (457)

  • Wprowadzenie do delegatów (458)
  • Wyrażenia lambda (466)
  • Metody anonimowe (471)
  • Delegaty ogólnego przeznaczenia - System.Func i System.Action (473)

13. Zdarzenia (489)

  • Implementacja wzorca "obserwator" za pomocÄ… delegatów typu multicast (490)
  • Zdarzenia (503)

14. Interfejsy kolekcji ze standardowymi operatorami kwerend (513)

  • Typy anonimowe i zmienne lokalne o niejawnie okreÅ›lanym typie (514)
  • Inicjatory kolekcji (519)
  • Interfejs IEnumerable sprawia, że klasa staje siÄ™ kolekcjÄ… (522)
  • Standardowe operatory kwerend (527)

15. Technologia LINQ i wyrażenia z kwerendami (557)

  • Wprowadzenie do wyrażeÅ„ z kwerendami (558)
  • Wyrażenia z kwerendÄ… to tylko wywoÅ‚ania metod (573)

16. Tworzenie niestandardowych kolekcji (577)

  • Inne interfejsy implementowane w kolekcjach (578)
  • Podstawowe klasy kolekcji (580)
  • UdostÄ™pnianie indeksera (594)
  • Zwracanie wartoÅ›ci null lub pustej kolekcji (598)
  • Iteratory (598)

17. Refleksja, atrybuty i programowanie dynamiczne (613)

  • Mechanizm refleksji (614)
  • Operator nameof (623)
  • Atrybuty (624)
  • Programowanie z wykorzystaniem obiektów dynamicznych (644)

18. Wielowątkowość (655)

  • Podstawy wielowÄ…tkowoÅ›ci (657)
  • Używanie klasy System.Threading (663)
  • Zadania asynchroniczne (670)
  • Anulowanie zadania (686)
  • Wzorzec obsÅ‚ugi asynchronicznoÅ›ci za pomocÄ… zadaÅ„ (692)
  • RównolegÅ‚e wykonywanie iteracji pÄ™tli (713)
  • RównolegÅ‚e wykonywanie kwerend LINQ (721)

19. Synchronizowanie wÄ…tków (727)

  • Po co stosować synchronizacjÄ™? (728)
  • Zegary (752)

20. WspóÅ‚dziaÅ‚anie miÄ™dzy platformami i niezabezpieczony kod (755)

  • Mechanizm P/Invoke (756)
  • Wskaźniki i adresy (766)
  • Wykonywanie niezabezpieczonego kodu za pomocÄ… delegata (775)
  • Używanie bibliotek Windows Runtime w jÄ™zyku C# (776)

21. Standard CLI (781)

  • Definiowanie standardu CLI (782)
  • Implementacje standardu CLI (783)
  • Kompilacja kodu w jÄ™zyku C# na kod maszynowy (784)
  • Åšrodowisko uruchomieniowe (786)
  • Domeny aplikacji (790)
  • PodzespoÅ‚y, manifesty i moduÅ‚y (790)
  • JÄ™zyk Common Intermediate Language (792)
  • Common Type System (793)
  • Common Language Specification (794)
  • Base Class Library (794)
  • Metadane (794)

A. Pobieranie i instalowanie kompilatora języka C# oraz platformy CLI (799)

  • Platforma .NET dla systemu Windows (799)
  • Platforma .NET w systemach OS X i Linux (801)

B. Kod źródÅ‚owy programu do gry w kóÅ‚ko i krzyżyk (803)

C. Wielowątkowość bez biblioteki TPL i przed wersją C# 6.0 (809)

  • Wzorzec APM (810)
  • Asynchroniczne wywoÅ‚ywanie delegatów (821)
  • Wzorzec EAP - asynchroniczność oparta na zdarzeniach (824)
  • Wzorzec wykorzystujÄ…cy roboczy wÄ…tek dziaÅ‚ajÄ…cy w tle (827)
  • Kierowanie wywoÅ‚aÅ„ do interfejsu użytkownika w systemie Windows (830)

D. Zegary przed wprowadzeniem w wersji C# 5.0 sÅ‚ów kluczowych async i await (835)

Skorowidz (841)

Dodaj do koszyka C# 6.0. Kompletny przewodnik dla praktyków. Wydanie V

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.