Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi - Helion
Tytuł oryginału: KaChing: How to Run an Online Business that Pays and Pays
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-246-3557-3
stron: 216, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2012-02-17
Księgarnia: Helion
Cena książki: 39,00 zł
Wsłuchaj się w dźwięk napływających pieniędzy
- Zamień swoje hobby w zysk!
- Stwórz własne źródło stałych przychodów!
- Dowiedz się, jak wyssać z internetu wszystko, co najlepsze!
Jeśli poważnie myślisz o tym, żeby zarabiać w sieci, ale nie chcesz spędzać w niej całego życia, przeczytaj tę książkę i zastosuj się do zawartych w niej wskazówek.David Nour,
autor bestsellerów Relationship Economics i ConnectAbility
Å»yciowe motto Joela brzmi: osiÄ…gaj zyski dziÄ™ki swojej pasji. Co wiÄ™cej, Joel dysponuje sprawdzonymi metodami uzyskiwania powtarzalnych wyników. PostÄ™pujÄ…c zgodnie z jego receptami na zdobywanie przychodów online, wkroczysz na nowy poziom zdecydowania i pewnoÅ›ci siebie — zarówno w internecie, jak i życiu osobistym.Gary W. Goldstein,
hollywoodzki producent filmowy
Wy$y$anie ka$y z $ieci
Ty też zacznij zarabiać w sieci! Możliwości są praktycznie nieograniczone. Internet to gigantyczna kopalnia złota, do której wszyscy mamy nieograniczony dostęp. Nie musisz być właścicielem ogromnego koncernu medialnego, by również mieć swój udział w przychodach. Aby zarabiać w sieci, nie potrzebujesz magisterki z informatyki, komunikacji ani fizyki jądrowej. Musisz jedynie wiedzieć, jak to wszystko działa, a następnie znaleźć w sobie cierpliwość i motywację do walki o sukces.
KiedyÅ›, żeby rozpocząć dziaÅ‚alność gospodarczÄ…, trzeba byÅ‚o mieć kapitaÅ‚, kontakty, doÅ›wiadczenie i apetyt na ryzyko. Dzisiaj wystarczy tylko komputer z dostÄ™pem do Internetu. To prawdziwa rewolucja spoÅ‚eczna. To kapitalizm dla mas! Z tej książki dowiesz siÄ™, jak to zrobić, żeby zarobić — najÅ‚atwiej, najsprawniej i najskuteczniej. Otrzymasz wszelkie praktyczne informacje dotyczÄ…ce tego, jak zaÅ‚ożyć internetowy biznes, który bÄ™dzie zarabiaÅ‚. Autor podrzuci Ci także kilka kreatywnych pomysłów do wykorzystania we wÅ‚asnej firmie. Ponadto poznasz autentyczne strategie, których skuteczność zostaÅ‚a dokÅ‚adnie przetestowana w praktyce.
- Kilkanaście sposobów zamiany treści w gotówkę.
- Tworzenie i sprzedaż własnej linii produktów.
- Strategie reklamowe, brandingu i PR.
- NawiÄ…zywanie relacji ze stronami partnerskimi i klientami.
- Informacje o webinariach i innych przydatnych narzędziach internetowych.
- Wskazówki związane z optymalizacją strony w wyszukiwarkach.
StrumieÅ„ gotówki ogranicza jedynie prÄ™dkość Å‚Ä…cza… i Twoja wyobraźnia!
Joel Comm jest przedsiÄ™biorcÄ…, autorem książek, prelegentem, popularyzatorem mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych oraz twórcÄ… innowacji w zakresie marketingu na platformach mobilnych. Należy do wiodÄ…cych autorytetów w dziedzinie nowych taktyk marketingowych. Obecnie koncentruje siÄ™ przede wszystkim na wykorzystaniu serwisów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, takich jak Facebook czy Twitter, w budowaniu marki. Jest także twórcÄ… najpopularniejszych aplikacji mobilnych (w tym najgÅ‚oÅ›niejszej aplikacji na iPhone’a). Od 1995 roku z powodzeniem organizuje najnowoczeÅ›niejsze przedsiÄ™wziÄ™cia internetowe. Jego książki również sÄ… bardzo poczytne.
Osoby które kupowały "Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi", wybierały także:
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
- Internet mo 48,06 zł, (14,90 zł -69%)
- Elastyczne nawyki. Jak kszta 48,39 zł, (15,00 zł -69%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
Spis treści
Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi -- spis treści
Przedmowa (5)
Wprowadzenie - stwórz własny przycisk brzdęk! (7)
Rozdział 1. Nowy porządek sieci - internet oferuje swoje możliwości wszystkim (13)
- Czy stworzenie strony internetowej jest rzeczywiście takie proste? (15)
- Od blogowania do brzdęk! (19)
Rozdział 2. Wyjątkowość = gotówka (23)
- Znajdź swoją niszę (24)
- Wartość Twojej niszy, czyli jak słowa kluczowe mogą wpłynąć na lepszą wycenę Twojej pasji (29)
- Nisze są w porządku, ale mikronisze dają lepszy efekt brzdęk! (31)
- Nie jesteś taki wyjątkowy - budowanie swojej społeczności (33)
- Siedem kluczowych czynników sukcesu (37)
Rozdział 3. Najważniejsza nie jest treść, lecz... brzdęk! (45)
- Nie musisz być pisarzem, żeby pisać wartościowe treści (46)
- Siedem rodzajów treści generujących dźwięk brzdęk! (48)
- Chodzi nie tylko o to, co mówisz, ale również o to, jak to przekazujesz (57)
- Ghostwriterzy i autorzy tekstów występujący gościnnie (57)
- Jak przeobrazić treść w brzdęk! (58)
Rozdział 4. Produkty informacyjne - sprzedawaj swoją wiedzę (87)
- Genialne pomysły na produkty informacyjne (90)
- Tworzenie produktu (93)
- Pisanie przekonujących tekstów promocyjnych (109)
- Rekrutacja partnerów marketingowych (112)
- Wzbogać swoją stronę o koszyk na zakupy (115)
- Do biegu! Gotowi! Start! (116)
Rozdział 5. Zarabianie na programach partnerskich (125)
- Kim tak naprawdÄ™ jest partner marketingowy? (127)
- Wybór sprzedawcy odpowiadającego rynkowi (127)
- Wybór produktów, na których zależy odbiorcom (132)
- Strategie zapewniajÄ…ce sukces w marketingu partnerskim (134)
- Jakie znaczenie mają wytyczne FTC dla partnerów marketingowych? (151)
Rozdział 6. Serwisy członkowskie, czyli jak przekształcić działalność biznesową w maszynę do biernego generowania przychodów (157)
- Serwis członkowski - co to takiego? (158)
- Co oferują internetowe serwisy członkowskie? (159)
- Wyceń członkostwo - jak wyznaczyć górną granicę ceny? (162)
- Jak w prosty sposób zbudować stronę członkowską? (164)
Rozdział 7. Programy coachingowe (171)
- Coaching - co to takiego? (172)
- Strategie brandingowe (173)
- Jak zorganizować PR, żeby zapewnić marce jak największy rozgłos? (178)
- Na poczÄ…tek - coaching na poziomie podstawowym (186)
- Poziom wyżej - coaching zaawansowany (189)
Rozdział 8. Analizy przypadków (193)
- Strony z treściami (194)
- Strony korzystajÄ…ce z marketingu partnerskiego (200)
- Produkty informacyjne (204)
- Strony wymagajÄ…ce subskrypcji (207)
- Branding (208)
- Coaching (209)
Wnioski (211)