reklama - zainteresowany?

Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi - Helion

Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi
Autor: Joel Comm
Tytuł oryginału: KaChing: How to Run an Online Business that Pays and Pays
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-246-3557-3
stron: 216, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2012-02-17
Księgarnia: Helion

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi

Tagi: E-biznes | Kariera | Marketing

Wsłuchaj się w dźwięk napływających pieniędzy

  • ZamieÅ„ swoje hobby w zysk!
  • Stwórz wÅ‚asne źródÅ‚o staÅ‚ych przychodów!
  • Dowiedz siÄ™, jak wyssać z internetu wszystko, co najlepsze!
Jeśli poważnie myślisz o tym, żeby zarabiać w sieci, ale nie chcesz spędzać w niej całego życia, przeczytaj tę książkę i zastosuj się do zawartych w niej wskazówek.
David Nour,
autor bestsellerów Relationship Economics i ConnectAbility

Å»yciowe motto Joela brzmi: osiÄ…gaj zyski dziÄ™ki swojej pasji. Co wiÄ™cej, Joel dysponuje sprawdzonymi metodami uzyskiwania powtarzalnych wyników. PostÄ™pujÄ…c zgodnie z jego receptami na zdobywanie przychodów online, wkroczysz na nowy poziom zdecydowania i pewnoÅ›ci siebie — zarówno w internecie, jak i życiu osobistym.
Gary W. Goldstein,
hollywoodzki producent filmowy

Wy$y$anie ka$y z $ieci

Ty też zacznij zarabiać w sieci! Możliwości są praktycznie nieograniczone. Internet to gigantyczna kopalnia złota, do której wszyscy mamy nieograniczony dostęp. Nie musisz być właścicielem ogromnego koncernu medialnego, by również mieć swój udział w przychodach. Aby zarabiać w sieci, nie potrzebujesz magisterki z informatyki, komunikacji ani fizyki jądrowej. Musisz jedynie wiedzieć, jak to wszystko działa, a następnie znaleźć w sobie cierpliwość i motywację do walki o sukces.

KiedyÅ›, żeby rozpocząć dziaÅ‚alność gospodarczÄ…, trzeba byÅ‚o mieć kapitaÅ‚, kontakty, doÅ›wiadczenie i apetyt na ryzyko. Dzisiaj wystarczy tylko komputer z dostÄ™pem do Internetu. To prawdziwa rewolucja spoÅ‚eczna. To kapitalizm dla mas! Z tej książki dowiesz siÄ™, jak to zrobić, żeby zarobić — najÅ‚atwiej, najsprawniej i najskuteczniej. Otrzymasz wszelkie praktyczne informacje dotyczÄ…ce tego, jak zaÅ‚ożyć internetowy biznes, który bÄ™dzie zarabiaÅ‚. Autor podrzuci Ci także kilka kreatywnych pomysłów do wykorzystania we wÅ‚asnej firmie. Ponadto poznasz autentyczne strategie, których skuteczność zostaÅ‚a dokÅ‚adnie przetestowana w praktyce.

  • KilkanaÅ›cie sposobów zamiany treÅ›ci w gotówkÄ™.
  • Tworzenie i sprzedaż wÅ‚asnej linii produktów.
  • Strategie reklamowe, brandingu i PR.
  • NawiÄ…zywanie relacji ze stronami partnerskimi i klientami.
  • Informacje o webinariach i innych przydatnych narzÄ™dziach internetowych.
  • Wskazówki zwiÄ…zane z optymalizacjÄ… strony w wyszukiwarkach.

StrumieÅ„ gotówki ogranicza jedynie prÄ™dkość Å‚Ä…cza… i Twoja wyobraźnia!


Joel Comm jest przedsiÄ™biorcÄ…, autorem książek, prelegentem, popularyzatorem mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych oraz twórcÄ… innowacji w zakresie marketingu na platformach mobilnych. Należy do wiodÄ…cych autorytetów w dziedzinie nowych taktyk marketingowych. Obecnie koncentruje siÄ™ przede wszystkim na wykorzystaniu serwisów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, takich jak Facebook czy Twitter, w budowaniu marki. Jest także twórcÄ… najpopularniejszych aplikacji mobilnych (w tym najgÅ‚oÅ›niejszej aplikacji na iPhone’a). Od 1995 roku z powodzeniem organizuje najnowoczeÅ›niejsze przedsiÄ™wziÄ™cia internetowe. Jego książki również sÄ… bardzo poczytne.


Dodaj do koszyka Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi

 

Osoby które kupowały "Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi", wybierały także:

  • PodrÄ™cznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Twoja firma w social mediach. Podr

Dodaj do koszyka Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi

Spis treści

Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi -- spis treści

Przedmowa (5)

Wprowadzenie - stwórz własny przycisk brzdęk! (7)

Rozdział 1. Nowy porządek sieci - internet oferuje swoje możliwości wszystkim (13)

  • Czy stworzenie strony internetowej jest rzeczywiÅ›cie takie proste? (15)
  • Od blogowania do brzdÄ™k! (19)

Rozdział 2. Wyjątkowość = gotówka (23)

  • Znajdź swojÄ… niszÄ™ (24)
  • Wartość Twojej niszy, czyli jak sÅ‚owa kluczowe mogÄ… wpÅ‚ynąć na lepszÄ… wycenÄ™ Twojej pasji (29)
  • Nisze sÄ… w porzÄ…dku, ale mikronisze dajÄ… lepszy efekt brzdÄ™k! (31)
  • Nie jesteÅ› taki wyjÄ…tkowy - budowanie swojej spoÅ‚ecznoÅ›ci (33)
  • Siedem kluczowych czynników sukcesu (37)

Rozdział 3. Najważniejsza nie jest treść, lecz... brzdęk! (45)

  • Nie musisz być pisarzem, żeby pisać wartoÅ›ciowe treÅ›ci (46)
  • Siedem rodzajów treÅ›ci generujÄ…cych dźwiÄ™k brzdÄ™k! (48)
  • Chodzi nie tylko o to, co mówisz, ale również o to, jak to przekazujesz (57)
  • Ghostwriterzy i autorzy tekstów wystÄ™pujÄ…cy goÅ›cinnie (57)
  • Jak przeobrazić treść w brzdÄ™k! (58)

Rozdział 4. Produkty informacyjne - sprzedawaj swoją wiedzę (87)

  • Genialne pomysÅ‚y na produkty informacyjne (90)
  • Tworzenie produktu (93)
  • Pisanie przekonujÄ…cych tekstów promocyjnych (109)
  • Rekrutacja partnerów marketingowych (112)
  • Wzbogać swojÄ… stronÄ™ o koszyk na zakupy (115)
  • Do biegu! Gotowi! Start! (116)

Rozdział 5. Zarabianie na programach partnerskich (125)

  • Kim tak naprawdÄ™ jest partner marketingowy? (127)
  • Wybór sprzedawcy odpowiadajÄ…cego rynkowi (127)
  • Wybór produktów, na których zależy odbiorcom (132)
  • Strategie zapewniajÄ…ce sukces w marketingu partnerskim (134)
  • Jakie znaczenie majÄ… wytyczne FTC dla partnerów marketingowych? (151)

Rozdział 6. Serwisy członkowskie, czyli jak przekształcić działalność biznesową w maszynę do biernego generowania przychodów (157)

  • Serwis czÅ‚onkowski - co to takiego? (158)
  • Co oferujÄ… internetowe serwisy czÅ‚onkowskie? (159)
  • WyceÅ„ czÅ‚onkostwo - jak wyznaczyć górnÄ… granicÄ™ ceny? (162)
  • Jak w prosty sposób zbudować stronÄ™ czÅ‚onkowskÄ…? (164)

Rozdział 7. Programy coachingowe (171)

  • Coaching - co to takiego? (172)
  • Strategie brandingowe (173)
  • Jak zorganizować PR, żeby zapewnić marce jak najwiÄ™kszy rozgÅ‚os? (178)
  • Na poczÄ…tek - coaching na poziomie podstawowym (186)
  • Poziom wyżej - coaching zaawansowany (189)

Rozdział 8. Analizy przypadków (193)

  • Strony z treÅ›ciami (194)
  • Strony korzystajÄ…ce z marketingu partnerskiego (200)
  • Produkty informacyjne (204)
  • Strony wymagajÄ…ce subskrypcji (207)
  • Branding (208)
  • Coaching (209)

Wnioski (211)

Dodaj do koszyka Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.