reklama - zainteresowany?

Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj - Helion

Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj
Autor: Tomek Tomczyk (Kominek)
ISBN: 978-8-3789-5658-7
stron: 376, okładka: twarda
Data wydania: 2013-11-09
Księgarnia: Helion

Cena książki: 30,78 zł (poprzednio: 39,46 zł)
Oszczędzasz: 22% (-8,68 zł)

Dodaj do koszyka Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj

Tagi: Inne | Kompetencje osobiste | Social Media

Druga książka znanego blogera Tomka Tomczyka, vel Kominka, poświęcona wszystkiemu, co dotyczy blogowania.

O pierwszej, zatytułowanej Bloger, autor pisał: To nie jest książka dla blogerów, którzy chcą w tydzień zdobyć popularność, a w miesiąc zarobić milion dolarów. To pozycja dla tych, którzy rozumieją, że pisanie dobrego bloga jest sztuką. Pisanie doskonałego bloga stylem i sposobem życia.

Podobnie rzecz się ma z drugą książką, także poświęconą sztuce blogowania. Tym razem autor koncentruje się na mentalności blogera, kreowaniu wizerunku w social mediach i zarabianiu na blogu. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na mnóstwo pytań, takich jak: o czym i dla kogo pisać bloga, jakie są etapy budowania wizerunku w social mediach, co jest największym grzechem blogerów, jak sobie radzić z promowaniem i reklamą bloga, jak współpracować z firmami, co reklamować, a czego nie, kiedy zacząć zarabiać na blogu i ile zarabiają najlepsi blogerzy, a także na wiele innych. Dzięki temu poradnikowi pozna także drugą stronę medalu, czyli dowie się, jak wygląda współpraca z blogerami z punktu widzenia firm, co będzie cenną nauką dla każdego blogera.

Dodaj do koszyka Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj

 

Osoby które kupowały "Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Lean dla bystrzaków. Wydanie II
  • Gra bez koÅ„ca

Dodaj do koszyka Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.