reklama - zainteresowany?

Big Data. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie - Helion

Big Data. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie
ebook
Autor: Victor Meyer-Schonberger, Kenneth Cukier
Tłumaczenie: Michał Głatki
ISBN: 978-83-774-6859-3
stron: 264, Format: ebook
Data wydania: 2014-09-26
Księgarnia: Helion

Cena książki: 49,90 zł

Dodaj do koszyka Big Data. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie

Tagi: Big Data | Inne

 Odkrywczy opis najnowszych trendów technologicznych i ich znaczÄ…cego wpÅ‚ywu na gospodarkÄ™, naukÄ™ i spoÅ‚eczeÅ„stwo

Jaki kolor nadwozia powinieneÅ› wybrać, kupujÄ…c używany samochód, jeżeli chcesz zwiÄ™kszyć prawdopodobieÅ„stwo nabycia samochodu w dobrym stanie? W jaki sposób wÅ‚adze mogÄ… zlokalizować najbardziej niebezpieczne studzienki w Nowym Jorku, żeby zapobiec ich eksplozjom? Jak wedÅ‚ug Google’a bÄ™dzie rozprzestrzeniaÅ‚a siÄ™ epidemia wirusa grypy H1N1?

OdpowiedziÄ… na te i wiele innych pytaÅ„ jest big data. Termin „big data” odnosi siÄ™ do naszych nowo nabytych umiejÄ™tnoÅ›ci przetwarzania ogromnych iloÅ›ci informacji, ich bÅ‚yskawicznej analizy i wyciÄ…gania odkrywczych wniosków. To nowe podejÅ›cie może przeksztaÅ‚cić niezliczone zjawiska – poczÄ…wszy od cen biletów lotniczych po treść milionów książek – w dajÄ…cÄ… siÄ™ przeszukiwać formÄ™ i wykorzystać rosnÄ…cÄ… moc obliczeniowÄ… komputerów do odkrycia zależnoÅ›ci, o których wczeÅ›niej nie mieliÅ›my pojÄ™cia. Rewolucja ta, porównywalna z pojawieniem siÄ™ internetu, a może nawet wynalezieniem druku, zmieni w najbliższych latach nasz sposób myÅ›lenia o biznesie, zdrowiu, polityce, edukacji i innowacjach. Niesie ze sobÄ… również nowe zagrożenia, poczynajÄ…c od koÅ„ca prywatnoÅ›ci takiej, jakÄ… znamy, a koÅ„czÄ…c na ewentualnym karaniu za jeszcze niedokonane czyny wyÅ‚Ä…cznie na podstawie przewidywaÅ„ naszych przyszÅ‚ych zachowaÅ„ wynikajÄ…cych z analizy ogromnych zbiorów danych.

W tej napisanej jasnym językiem, często zaskakującej książce dwaj czołowi eksperci wyjaśniają, czym jest big data, jak zmieni nasze życie i co możemy zrobić, by uchronić się przed związanym z tym zjawiskiem niebezpieczeństwem. Big data jest pierwszą tak obszerną pracą poświęconą temu problemowi.

Viktor Mayer-Schönberger – profesor w dziaÅ‚ajÄ…cym w ramach Uniwersytetu Oksfordzkiego Oxford Internet Institute, gdzie zajmuje siÄ™ problematykÄ… nadzoru i regulowania internetu. Powszechnie szanowany autorytet w dziedzinie big data, autor ponad stu artykuÅ‚ów i oÅ›miu książek – ostatnia z nich to Delete: The Virtue of Forgetting in the Digital Age. Doradza wielu korporacjom i organizacjom na caÅ‚ym Å›wiecie, miÄ™dzy innymi firmie Microsoft i Åšwiatowemu Forum Ekonomicznemu.

Kenneth Cukier jest redaktorem „Economist” zajmujÄ…cym siÄ™ gospodarkÄ… i nowymi technologiami oraz cenionym komentatorem zjawiska big data. Jego artykuÅ‚y dotyczÄ…ce biznesu i gospodarki pojawiÅ‚y siÄ™ miÄ™dzy innymi w dziennikach „New York Times” i „Financial Times”.
 

Dodaj do koszyka Big Data. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie

 

Osoby które kupowały "Big Data. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie", wybierały także:

  • Excel 2013. Kurs video. Poziom drugi. Przetwarzanie i analiza danych
  • Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone
  • Naczelny Algorytm. Jak jego odkrycie zmieni nasz Å›wiat
  • Excel 2016 PL. Biblia
  • Big Data. Najlepsze praktyki budowy skalowalnych systemów obsÅ‚ugi danych w czasie rzeczywistym

Dodaj do koszyka Big Data. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie

Spis treści

Big Data. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie eBook -- spis treści

Podziękowania � 9
1. Teraźniejszość � 13
2. Więcej � 35
3. Bezład � 51
4. Korelacja � 73
5. Danetyzacja � 103
6. Wartość  133
7. Implikacje � 163
8. Zagrożenia � 197
9. Kontrola  225
10. Przyszłość � 243
Bibliografia  259
Indeks� 271
Podziękowania � 9
1. Teraźniejszość �� 13
2. Więcej � 35
3. BezÅ‚ad  51
4. Korelacja� 73
5. Danetyzacja � 103
6. Wartość 133
7. Implikacje  163
8. Zagrożenia  197
9. Kontrola  225
10. PrzyszÅ‚ość  243
Bibliografia  259
Indeks  271

Dodaj do koszyka Big Data. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.