reklama - zainteresowany?

Bezpiecze - Helion

Bezpiecze
ebook
Autor: Krzysztof Wosi
ISBN: 9788301234072
stron: 160, Format: ebook
Data wydania: 2024-03-19
Ksi臋garnia: Helion

Cena ksi膮偶ki: 71,20 z艂 (poprzednio: 87,90 z艂)
Oszcz臋dzasz: 19% (-16,70 z艂)

Dodaj do koszyka Bezpiecze

Jak wa

Dodaj do koszyka Bezpiecze

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Bezpiecze", wybiera艂y tak偶e:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Ruby on Rails. 膯wiczenia
  • Przyw贸dztwo w 艣wiecie VUCA. Jak by膰 skutecznym liderem w niepewnym 艣rodowisku
  • Scrum. O zwinnym zarz膮dzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone
  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarz膮dza膰 w XXI wieku

Dodaj do koszyka Bezpiecze

Spis tre艣ci

Bezpiecze艅stwo os贸b i system贸w IT z wykorzystaniem bia艂ego wywiadu eBook -- spis tre艣ci

  • Ok艂adka
  • Strona tytu艂owa
  • Strona redakcyjna
  • Spis tre艣ci
  • Wst臋p
  • 1. Charakterystyka metod pozyskiwania informacji z聽otwartych 藕r贸de艂
    • 1.1. Otwarte 藕r贸d艂a
      • 1.1.1. Informacje z聽otwartych 藕r贸de艂
      • 1.1.2. SOCMINT wywiad w聽ramach medi贸w spo艂eczno艣ciowych
    • 1.2. Sie膰 indeksowana i聽nieindeksowana
    • 1.3. Rekonesans pasywny i聽aktywny
      • 1.3.1. Rekonesans pasywny
        • 1.3.1.1. Wyszukiwanie w聽witrynach internetowych na聽podstawie zapytania tekstowego
        • 1.3.1.2. Wyszukiwanie w聽archiwach Internetu
        • 1.3.1.3. Wyszukiwanie obraz贸w i聽wyszukiwanie na podstawie obrazu
        • 1.3.1.4. Wyszukiwanie na podstawie zdj臋cia twarzy
        • 1.3.1.5. Wyszukiwanie IoT
        • 1.3.1.6. Wyszukiwanie informacji na podstawie certyfikatu
        • 1.3.1.7. Wyszukiwanie informacji o聽organizacji na podstawie analizowanych plik贸w, adres贸w URL i聽domen
        • 1.3.1.8. Wyszukiwarki kont w聽serwisach internetowych
        • 1.3.1.9. Wyszukiwanie zdj臋膰 profilowych (awatar贸w)
        • 1.3.1.10. Inne narz臋dzia
      • 1.3.2. Rekonesans aktywny
        • 1.3.2.1. Skanowanie port贸w聽/聽us艂ug
        • 1.3.2.2. Enumeracja subdomen
        • 1.3.2.3. Enumeracja SMTP
        • 1.3.2.4. Nietechniczne rodzaje aktywnego rozpoznania
    • 1.4. Ograniczenia etyczne
  • 2. Analiza informacji pozyskanych z聽zasob贸w internetowych jako fundament wywiadu
    • 2.1. Cykl wywiadowczy
    • 2.2. Weryfikacja pozyskanych informacji
      • 2.2.1. Weryfikacja pochodzenia
      • 2.2.2. Weryfikacja 藕r贸d艂a
      • 2.2.3. Weryfikacja czasu
      • 2.2.4. Weryfikacja miejsca
      • 2.2.5. Weryfikacja motywacji
      • 2.2.6. Dodatkowa warstwa weryfikacji
      • 2.2.7. Ustandaryzowane metody weryfikacji
    • 2.3. Analiza zebranych danych
    • 2.4. B艂臋dy poznawcze w聽ocenie danych
      • 2.4.1. Wzorce w聽ludzkim rozumowaniu
      • 2.4.2. Rodzaje b艂臋d贸w poznawczych i聽ich wp艂yw na efekty rozpoznania otwarto藕r贸d艂owego
    • 2.5. Synteza i聽poprawne wyci膮ganie wniosk贸w w聽celu unikni臋cia b艂臋d贸w poznawczych
      • 2.5.1. Techniki analityczne
      • 2.5.2. Okre艣lanie prawdopodobie艅stwa
    • 2.6. Inne czynniki ludzkie wp艂ywaj膮ce na proces prowadzenia wywiadu otwarto藕r贸d艂owego
  • 3. Wykorzystanie wywiadu opartego na otwartych 藕r贸d艂ach w聽zakresie bezpiecze艅stwa osobistego, technologicznego i聽biznesowego
    • 3.1. Zagro偶enia dla bezpiecze艅stwa infrastruktury teleinformatycznej
      • 3.1.1. B艂臋dna konfiguracja serwis贸w internetowych
      • 3.1.2. Zasady bezpiecze艅stwa operacyjnego i聽osobistego
    • 3.2. Zagro偶enia dla bezpiecze艅stwa osobistego
    • 3.3. Zagro偶enia dla bezpiecze艅stwa biznesowego i聽operacyjnego
  • 4. Mo偶liwe do聽wprowadzenia zalecenia bezpiecze艅stwa w聽zakresie przeciwdzia艂ania wywiadowi otwarto藕r贸d艂owemu
    • 4.1. Zasady wynikaj膮ce z聽norm, standard贸w i聽innych wytycznych
    • 4.2. Stosowanie zasad bezpiecze艅stwa operacyjnego (OPSEC) i聽osobistego (PERSEC)
    • 4.3. Sock puppets konta alternatywnych to偶samo艣ci
    • 4.4. Rozpoznanie otwarto藕r贸d艂owe jako聽element 艣wiadomo艣ci podatno艣ci na atak
    • 4.5. Rozszerzenie zasad bezpiecze艅stwa na otoczenie kluczowych os贸b w聽organizacjach
  • Podsumowanie
  • Bibliografia
  • Wykaz skr贸t贸w
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Bezpiecze

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.