reklama - zainteresowany?

Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano - Helion

Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano
Autor: Jurie Horneman, CoderDojo
Tytuł oryginału: Coderdojo Nano: Create with Code #2: Build Your Own Game
Tłumaczenie: Piotr Cieślak
ISBN: 978-83-283-4132-6
stron: 96, Format: 200x230, okładka: miękka
Data wydania: 2019-09-24
Księgarnia: Helion

Cena książki: 24,90 zł

Dodaj do koszyka Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano

Tagi: Inne - Programowanie | JavaScript - Programowanie | Prezenty dla Dziecka | Programowanie gier | Tworzenie stron WWW

W klubie CoderDojo młodzi ludzie rozwijają pasję programowania, spotykają się z podobnymi sobie zapaleńcami, aby uczyć się nowych rzeczy i wspólnie, pod opieką mentora, realizować niesamowite projekty. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie weź udział w zajęciach. Możesz też po prostu założyć i poprowadzić własne Dojo. Jako że będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można razem z przyjaciółmi robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą grę!

W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja. Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i "utratę części zdrowia" po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy - jeśli tylko tego zapragniesz!

W tej książce:

  • podstawowe zasady pracy podczas programowania
  • funkcje, obiekty, pętle i inne elementy kodu oraz ich wykorzystanie
  • gruntowne podstawy JavaScriptu
  • przeciążanie funkcji, generowanie liczb losowych, wykonywanie obliczeń
  • debugowanie kodu
  • pomysły na ulepszanie gry

POMYSŁY + PRZYJACIELE = KOD

Dodaj do koszyka Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano

 

Osoby które kupowały "Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Poradnik design thinking - czyli jak wykorzysta
  • Kosymulacja. Elastyczne projektowanie i symulacja wielodomenowa
  • F# 4.0 dla zaawansowanych. Wydanie IV
  • Systemy reaktywne. Wzorce projektowe i ich stosowanie

Dodaj do koszyka Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano

Spis treści

Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano -- spis treści

Ze względu na strukturę książki nie zamieszczono spisu treści.

Dodaj do koszyka Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.