Bądź Agile. Zwinnie o HR i Employer Brandingu - Helion
ISBN: 978-83-283-8922-9
stron: 224, Format: ebook
Księgarnia: Helion
Cena książki: 59,00 zł
Książka będzie dostępna od października 2021
Pierwszy w Polsce kompleksowy przewodnik po Agile HR i EB
Agile, zwinność - to terminy, które w pierwszej kolejnoÅ›ci kojarzÄ… siÄ™ z branżą IT. I sÅ‚usznie. Zwolennicy zwinnego programowania przyjmujÄ…, że skoro oczekiwania odbiorcy ewoluujÄ… w trakcie pracy nad produktem, jej zaÅ‚ożenia i metody powinny siÄ™ do tych zmian adaptować. Firmy z sektora IT od dawna sÄ… Agile. Jednak zwinność przydaje siÄ™ nie tylko specjalistom od kodowania. To podejÅ›cie do zadaÅ„ sprawdza siÄ™ także w HR-ze i employer brandingu. Ważni gracze na rynku, jak T-Mobile i ING, stawiajÄ… na zwinnÄ… transformacjÄ™ swoich dziaÅ‚ów HR.
Czy to oznacza, że Agile jest tylko dla wielkich?
Absolutnie nie! Autorzy tego przewodnika udowadniajÄ…, że ten sposób pracy z ludźmi w przedsiÄ™biorstwach jest i dla dużych, i dla maÅ‚ych. TÅ‚umaczÄ…, na czym polega zwinność w HR i EB, podajÄ… przykÅ‚ady wiÄ™kszych i mniejszych firm dziaÅ‚ajÄ…cych w tych obszarach zgodnie z Agile. DzielÄ… siÄ™ wiedzÄ… o przydatnych narzÄ™dziach, podsuwajÄ… praktyczne wskazówki i cytujÄ… komentarze specjalistów, którzy od dawna pracujÄ… w stylu Agile. Wszystko po to, by stworzyć peÅ‚ny obraz możliwoÅ›ci, jakie daje zwinność w zakresie human resources i employer brandingu.
Zobacz także:
- Mapa Agile & Scrum. Jak si 57,69 zł, (15,00 zł -74%)
- TDD. Sztuka tworzenia dobrego kodu 48,54 zł, (19,90 zł -59%)
- Doskona 67,00 zł, (33,50 zł -50%)
- Miejsce przy stole. Przywództwo w IT w czasach Agile 49,00 zł, (24,50 zł -50%)
- Czysty Agile. Powrót do podstaw 47,00 zł, (23,50 zł -50%)
Spis treści
Bądź Agile. Zwinnie o HR i Employer Brandingu eBook -- spis treści
Autorzy 5
Wstęp 7
- Agile, Agile HR i Agile EB 9
- Sięgając do korzeni 16
- Agile HR 23
- Agile EB 27
- Jak wprowadzić zwinność do HR i EB - model zwinnego ananasa 31
- Dlaczego firmy potrzebują zwinności 34
I. Dostarczaj z klientem 39
- Od czego zacząć 39
- Kultura pracy produktowej 40
- Zwykle zaczyna się od pomysłu... 44
- Historii ciÄ…g dalszy 49
- Rozwój produktów HR i EB (Design Thinking, Scrum) 51
- ZmieniajÄ…ce siÄ™ wymagania 69
- Praca produktowa w Employer Brandingu (case study) 74
II. Zmniejszaj nieznane 87
- Czy planowanie jest wszystkim? 87
- OKR 99
- Czy Twój kajak pÅ‚ynie we wÅ‚aÅ›ciwym kierunku? O mierzeniu dziaÅ‚aÅ„ 105
III. Zaangażuj zespoły 127
- GrajÄ…c do jednej bramki 127
- Zespoły a Agile 132
- Organizacje to ludzie (case study) 135
IV. Ucz się poprzez działanie 139
- Organizacja uczÄ…ca siÄ™ 139
- Psychological Safety 145
- WyciÄ…gaj wnioski i usprawniaj 151
- Performance Management 165
- Czym jest T-shape? 169
V. Rozwijaj leadership 179
- Agile leadership 179
- Perspektywy pracy zwinnego lidera 185
VI. Podnoś efektywność 195
- W Å›wiecie procesów 195
- Przepływ pracy 200
- Kanban 209
- Kanban w Zespole Rekrutacji (case study) 213
Zakończenie 219