reklama - zainteresowany?

Bądź Agile. Zwinnie o HR i Employer Brandingu - Helion

Bądź Agile. Zwinnie o HR i Employer Brandingu
ebook
Autor: Olga Żółkiewicz, Marcin Olszewski, Mateusz Czarnecki
ISBN: 978-83-283-8922-9
stron: 224, Format: ebook
Księgarnia: Helion

Cena książki: 59,00 zł

Książka będzie dostępna od października 2021

Tagi: Agile - Programowanie

Pierwszy w Polsce kompleksowy przewodnik po Agile HR i EB

Agile, zwinność - to terminy, które w pierwszej kolejności kojarzą się z branżą IT. I słusznie. Zwolennicy zwinnego programowania przyjmują, że skoro oczekiwania odbiorcy ewoluują w trakcie pracy nad produktem, jej założenia i metody powinny się do tych zmian adaptować. Firmy z sektora IT od dawna są Agile. Jednak zwinność przydaje się nie tylko specjalistom od kodowania. To podejście do zadań sprawdza się także w HR-ze i employer brandingu. Ważni gracze na rynku, jak T-Mobile i ING, stawiają na zwinną transformację swoich działów HR.

Czy to oznacza, że Agile jest tylko dla wielkich?

Absolutnie nie! Autorzy tego przewodnika udowadniają, że ten sposób pracy z ludźmi w przedsiębiorstwach jest i dla dużych, i dla małych. Tłumaczą, na czym polega zwinność w HR i EB, podają przykłady większych i mniejszych firm działających w tych obszarach zgodnie z Agile. Dzielą się wiedzą o przydatnych narzędziach, podsuwają praktyczne wskazówki i cytują komentarze specjalistów, którzy od dawna pracują w stylu Agile. Wszystko po to, by stworzyć pełny obraz możliwości, jakie daje zwinność w zakresie human resources i employer brandingu.

Spis treści

Bądź Agile. Zwinnie o HR i Employer Brandingu eBook -- spis treści

 

Autorzy 5

 

Wstęp 7

  • Agile, Agile HR i Agile EB 9
  • Sięgając do korzeni 16
  • Agile HR 23
  • Agile EB 27
  • Jak wprowadzić zwinność do HR i EB - model zwinnego ananasa 31
  • Dlaczego firmy potrzebują zwinności 34

I. Dostarczaj z klientem 39

  • Od czego zacząć 39
  • Kultura pracy produktowej 40
  • Zwykle zaczyna się od pomysłu... 44
  • Historii ciąg dalszy 49
  • Rozwój produktów HR i EB (Design Thinking, Scrum) 51
  • Zmieniające się wymagania 69
  • Praca produktowa w Employer Brandingu (case study) 74

II. Zmniejszaj nieznane 87

  • Czy planowanie jest wszystkim? 87
  • OKR 99
  • Czy Twój kajak płynie we właściwym kierunku? O mierzeniu działań 105

III. Zaangażuj zespoły 127

  • Grając do jednej bramki 127
  • Zespoły a Agile 132
  • Organizacje to ludzie (case study) 135

IV. Ucz się poprzez działanie 139

  • Organizacja ucząca się 139
  • Psychological Safety 145
  • Wyciągaj wnioski i usprawniaj 151
  • Performance Management 165
  • Czym jest T-shape? 169

V. Rozwijaj leadership 179

  • Agile leadership 179
  • Perspektywy pracy zwinnego lidera 185

VI. Podnoś efektywność 195

  • W świecie procesów 195
  • Przepływ pracy 200
  • Kanban 209
  • Kanban w Zespole Rekrutacji (case study) 213

Zakończenie 219

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.