reklama - zainteresowany?

Bądź Agile. Zwinnie o HR i Employer Brandingu - Helion

Bądź Agile. Zwinnie o HR i Employer Brandingu
ebook
Autor: Olga Żółkiewicz, Marcin Olszewski, Mateusz Czarnecki
ISBN: 978-83-283-8922-9
stron: 224, Format: ebook
Księgarnia: Helion

Cena książki: 59,00 zł

Książka będzie dostępna od października 2021

Tagi: Agile - Programowanie

Pierwszy w Polsce kompleksowy przewodnik po Agile HR i EB

Agile, zwinność - to terminy, które w pierwszej kolejnoÅ›ci kojarzÄ… siÄ™ z branżą IT. I sÅ‚usznie. Zwolennicy zwinnego programowania przyjmujÄ…, że skoro oczekiwania odbiorcy ewoluujÄ… w trakcie pracy nad produktem, jej zaÅ‚ożenia i metody powinny siÄ™ do tych zmian adaptować. Firmy z sektora IT od dawna sÄ… Agile. Jednak zwinność przydaje siÄ™ nie tylko specjalistom od kodowania. To podejÅ›cie do zadaÅ„ sprawdza siÄ™ także w HR-ze i employer brandingu. Ważni gracze na rynku, jak T-Mobile i ING, stawiajÄ… na zwinnÄ… transformacjÄ™ swoich dziaÅ‚ów HR.

Czy to oznacza, że Agile jest tylko dla wielkich?

Absolutnie nie! Autorzy tego przewodnika udowadniajÄ…, że ten sposób pracy z ludźmi w przedsiÄ™biorstwach jest i dla dużych, i dla maÅ‚ych. TÅ‚umaczÄ…, na czym polega zwinność w HR i EB, podajÄ… przykÅ‚ady wiÄ™kszych i mniejszych firm dziaÅ‚ajÄ…cych w tych obszarach zgodnie z Agile. DzielÄ… siÄ™ wiedzÄ… o przydatnych narzÄ™dziach, podsuwajÄ… praktyczne wskazówki i cytujÄ… komentarze specjalistów, którzy od dawna pracujÄ… w stylu Agile. Wszystko po to, by stworzyć peÅ‚ny obraz możliwoÅ›ci, jakie daje zwinność w zakresie human resources i employer brandingu.

 

Zobacz także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • TDD. Sztuka tworzenia dobrego kodu
  • Doskona
  • Miejsce przy stole. Przywództwo w IT w czasach Agile
  • Czysty Agile. Powrót do podstaw

Spis treści

Bądź Agile. Zwinnie o HR i Employer Brandingu eBook -- spis treści

 

Autorzy 5

 

Wstęp 7

  • Agile, Agile HR i Agile EB 9
  • SiÄ™gajÄ…c do korzeni 16
  • Agile HR 23
  • Agile EB 27
  • Jak wprowadzić zwinność do HR i EB - model zwinnego ananasa 31
  • Dlaczego firmy potrzebujÄ… zwinnoÅ›ci 34

I. Dostarczaj z klientem 39

  • Od czego zacząć 39
  • Kultura pracy produktowej 40
  • Zwykle zaczyna siÄ™ od pomysÅ‚u... 44
  • Historii ciÄ…g dalszy 49
  • Rozwój produktów HR i EB (Design Thinking, Scrum) 51
  • ZmieniajÄ…ce siÄ™ wymagania 69
  • Praca produktowa w Employer Brandingu (case study) 74

II. Zmniejszaj nieznane 87

  • Czy planowanie jest wszystkim? 87
  • OKR 99
  • Czy Twój kajak pÅ‚ynie we wÅ‚aÅ›ciwym kierunku? O mierzeniu dziaÅ‚aÅ„ 105

III. Zaangażuj zespoły 127

  • GrajÄ…c do jednej bramki 127
  • ZespoÅ‚y a Agile 132
  • Organizacje to ludzie (case study) 135

IV. Ucz się poprzez działanie 139

  • Organizacja uczÄ…ca siÄ™ 139
  • Psychological Safety 145
  • WyciÄ…gaj wnioski i usprawniaj 151
  • Performance Management 165
  • Czym jest T-shape? 169

V. Rozwijaj leadership 179

  • Agile leadership 179
  • Perspektywy pracy zwinnego lidera 185

VI. Podnoś efektywność 195

  • W Å›wiecie procesów 195
  • PrzepÅ‚yw pracy 200
  • Kanban 209
  • Kanban w Zespole Rekrutacji (case study) 213

Zakończenie 219

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.