Autodesk Fusion. Kompletne projektowanie CAD - Helion

ebook
Autor: Jakub Konrad WalczakISBN: 978-83-289-2859-6
stron: 320, Format: ebook
Data wydania: 2025-04-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 39,90 zł (poprzednio: 78,24 zł)
Oszczędzasz: 49% (-38,34 zł)
Osoby które kupowały "Autodesk Fusion. Kompletne projektowanie CAD", wybierały także:
- AutoCAD 2023 PL 147,78 zł, (39,90 zł -73%)
- AutoCAD 2012 i 2012 PL. Ćwiczenia praktyczne 34,14 zł, (9,90 zł -71%)
- AutoCAD 2011 PL. Pierwsze kroki 34,14 zł, (9,90 zł -71%)
- AutoCAD 2011. Pierwsze kroki 34,14 zł, (9,90 zł -71%)
- AutoCAD 2014 PL 128,71 zł, (39,90 zł -69%)
Spis treści
Autodesk Fusion. Kompletne projektowanie CAD eBook -- spis treści
O autorze
Wstęp
Rozdział 1. Interfejs programu
- 1.1. Repozytorium
- 1.2. Personalizacja i obszary interfejsu
- 1.3. Ustawienia pliku
- 1.4. Rozszerzenia i preferencje
- Design
- Manage
- Manufacture
- Signal Integrity
- Simulation
- Preferencje
- 1.5. Åšrodowiska projektowe
- 1.6. Pasek narzędzi | Podśrodowiska
- Narzędzia
- Podśrodowiska
- 1.7. PrzeglÄ…darka
- 1.8. Pasek nawigacji
- 1.9. OÅ› czasu
- 1.10. Biblioteka
- 1.11. Obszar roboczy i Kostka obrotu
RozdziaÅ‚ 2. Twój pierwszy projekt - póÅ‚ka samowiszÄ…ca
- 2.1. Twój pierwszy szkic - pÅ‚yta wiórowa
- 2.2. Wyciągnięcie proste
- 2.3. Drugi szkic
- Linia konstrukcyjna
- Linia środka
- WiÄ…zanie symetrycznie
- 2.4. Stelaż
- Przesuń/Kopiuj
- Fazowanie
Rozdział 3. Szkice 2D
- 3.1. Wstęp
- 3.2. Podstawy szkicowania
- Ćwiczenie 1.
- Odbicie
- Szyk kołowy
- Szyk prostokÄ…tny
- 3.3. Wymiar szkicu
- GÅ‚ówne zastosowania wymiarowania szkiców
- W pełni związany szkic
- Parametry szkicu
- 3.4. Zaawansowane narzędzia 2D
- 3.5. Rzutowanie geometrii
- Modyfikatory 2D
- WiÄ…zania szkicu
- Paleta szkicu
- Modyfikatory w praktyce
- WiÄ…zania w praktyce
Rozdział 4. Modelowanie 3D
- 4.1. Modelowanie 3D w teorii
- Historia modelowania 3D
- Wykorzystanie modelowania 3D
- 4.2. Åšrodowiska projektowe
- Modelowanie parametryczne
- Modelowanie bezpośrednie
- Modelowanie powierzchniowe
- Modelowanie organiczne
- 4.3. Modelowanie 3D w praktyce - projekt długopisu
- Road Map - czym jest droga projektu?
- Wstęp do inżynierii odwrotnej - tworzenie kalki
- Część pierwsza - korpus
- Część druga - zamknięcie
- Część trzecia - obsadka z wkładem
- Część czwarta - skuwka
RozdziaÅ‚ 5. ZespóÅ‚/ZÅ‚ożenie
- 5.1. ZÅ‚ożenia w teorii | Asocjatywny zespóÅ‚
- 5.2. Top-Down Modeling
- 5.3. Bottom-Up Modeling
- Tworzenie części
- Usuń | Skasuj
- Nieruchomy komponent
- Zmiana nazwy
- WiÄ…zania zespoÅ‚ów i połączenia
- Rurka
- Obsadka
- Skuwka
- Ograniczenia ruchu części w zespole
- Wersjonowanie pliku przy zapisie
- Dodatkowe zadanie
- Biblioteki elementów znormalizowanych (Content Center)
- Część praktyczna
- Zestawienie komponentów (BOM)
Rozdział 6. Konstrukcje blaszane
- 6.1. Wstęp
- 6.2. KÄ…townik ciesielski
- 6.3. ReguÅ‚y konstrukcji blaszanej - wspóÅ‚czynnik K
- Otwór
Rozdział 7. Zaawansowane techniki modelowania 3D
- 7.1. Modelowanie bezpośrednie
- 7.2. Modelowanie powierzchniowe
- Uchwyt
- Lustrzane odbicie
- Wyciągnięcie złożone
- Zamknięcia
- Zszyj
- Ciągłość powierzchni
- Finał ćwiczenia
- Pogrubienie
- 7.3. Modelowanie organiczne (formowanie)
- Nóż do tapet
- Fałduj
Rozdział 8. Druk 3D
- 8.1. Wstęp
- 8.2. Parametryczne przygotowanie modelu
- Podziel
- 8.3. Konwersja modelu
Rozdział 9. Inżynieria odwrotna
- 9.1. Wstęp
- 9.2. Fotogrametria
- 9.3. Edycja i konwersja siatki
- 9.4. Edycja siatki w praktyce - szkic przekroju siatki
- 9.5. Szkic przekroju siatki
Rozdział 10. Symulacja i analiza
- 10.1. Wstęp
- 10.2. Analiza modelu
- 10.3. Symulacja MES
- Badanie 1.
- Materiały
- WiÄ…zania
- Obciążenia
- Kontakty
- Badanie 2.
- 10.4. Rezultaty
- Raport
Rozdział 11. Generative Design
- 11.1. Czym jest Generative Design?
- 11.2. PoczÄ…tek pracy
- 11.3. Obszar projektowania generatywnego
- 11.4. Warunki projektowe
- 11.5. Kryteria projektowe
- 11.6. Materiały
- 11.7. Generuj
- 11.8. Eksploruj
- 11.9. Rezultat badania
Rozdział 12. Dokumentacja techniczna
- 12.1. Dokumentacja w teorii
- 12.2. Dokumentacja w praktyce
- 12.3. Automatyczne wymiarowanie rysunku
- 12.4. Manualne wymiarowanie rysunku
- Lista części
- Asocjatywny projekt | Tworzenie nowego arkusza
- Ustawienia arkusza
- Przekrój
- SzczegóÅ‚
- Linia osi
- Wymiarowanie
- Tabelka rysunkowa
- Dodatkowe funkcje - eksport dokumentacji
Rozdział 13. Wytwarzanie CAM
- 13.1. Wytwarzanie w teorii
- PoczÄ…tek pracy - ustawienia póÅ‚fabrykatu
- Tworzenie ścieżek
- Symulacja
- G-code | Postprocesory
Rozdział 14. Wizualizacja
- 14.1. Wizualizacja w teorii
- 14.2. Wizualizacja w praktyce
- Edytor materiaÅ‚ów
- Mapowanie tekstur
- Ustawienia sceny
- HDR
- Głębokość pola | Jasność a ekspozycja
- Pokrycie bitmapÄ…
- Elementy sterujÄ…ce mapÄ… tekstury
- 14.3. Generowanie wizualizacji
- Lokalna wizualizacja
- Wizualizacja w chmurze
Rozdział 15. Animacja
- 15.1. Tworzenie animacji
- Autorozbicie
Zakończenie