reklama - zainteresowany?

Autodesk Fusion. Kompletne projektowanie CAD - Helion

Autodesk Fusion. Kompletne projektowanie CAD
ebook
Autor: Jakub Konrad Walczak
ISBN: 978-83-289-2859-6
stron: 320, Format: ebook
Data wydania: 2025-04-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 55,30 zł (poprzednio: 79,00 zł)
Oszczędzasz: 30% (-23,70 zł)

Nakład wyczerpany

Tagi: AutoCAD | Inne

Poznaj pot

Spis treści

Autodesk Fusion. Kompletne projektowanie CAD eBook -- spis treści

O autorze

Wstęp

Rozdział 1. Interfejs programu

  • 1.1. Repozytorium
  • 1.2. Personalizacja i obszary interfejsu
  • 1.3. Ustawienia pliku
  • 1.4. Rozszerzenia i preferencje
    • Design
    • Manage
    • Manufacture
    • Signal Integrity
    • Simulation
    • Preferencje
  • 1.5. Åšrodowiska projektowe
  • 1.6. Pasek narzÄ™dzi | PodÅ›rodowiska
    • NarzÄ™dzia
    • PodÅ›rodowiska
  • 1.7. PrzeglÄ…darka
  • 1.8. Pasek nawigacji
  • 1.9. OÅ› czasu
  • 1.10. Biblioteka
  • 1.11. Obszar roboczy i Kostka obrotu

RozdziaÅ‚ 2. Twój pierwszy projekt - póÅ‚ka samowiszÄ…ca

  • 2.1. Twój pierwszy szkic - pÅ‚yta wiórowa
  • 2.2. WyciÄ…gniÄ™cie proste
  • 2.3. Drugi szkic
    • Linia konstrukcyjna
    • Linia Å›rodka
    • WiÄ…zanie symetrycznie
  • 2.4. Stelaż
    • PrzesuÅ„/Kopiuj
    • Fazowanie

Rozdział 3. Szkice 2D

  • 3.1. WstÄ™p
  • 3.2. Podstawy szkicowania
    • Ćwiczenie 1.
    • Odbicie
    • Szyk koÅ‚owy
    • Szyk prostokÄ…tny
  • 3.3. Wymiar szkicu
    • GÅ‚ówne zastosowania wymiarowania szkiców
    • W peÅ‚ni zwiÄ…zany szkic
    • Parametry szkicu
  • 3.4. Zaawansowane narzÄ™dzia 2D
  • 3.5. Rzutowanie geometrii
    • Modyfikatory 2D
    • WiÄ…zania szkicu
    • Paleta szkicu
    • Modyfikatory w praktyce
    • WiÄ…zania w praktyce

Rozdział 4. Modelowanie 3D

  • 4.1. Modelowanie 3D w teorii
    • Historia modelowania 3D
    • Wykorzystanie modelowania 3D
  • 4.2. Åšrodowiska projektowe
    • Modelowanie parametryczne
    • Modelowanie bezpoÅ›rednie
    • Modelowanie powierzchniowe
    • Modelowanie organiczne
  • 4.3. Modelowanie 3D w praktyce - projekt dÅ‚ugopisu
    • Road Map - czym jest droga projektu?
    • WstÄ™p do inżynierii odwrotnej - tworzenie kalki
    • Część pierwsza - korpus
    • Część druga - zamkniÄ™cie
    • Część trzecia - obsadka z wkÅ‚adem
    • Część czwarta - skuwka

RozdziaÅ‚ 5. ZespóÅ‚/ZÅ‚ożenie

  • 5.1. ZÅ‚ożenia w teorii | Asocjatywny zespóÅ‚
  • 5.2. Top-Down Modeling
  • 5.3. Bottom-Up Modeling
    • Tworzenie części
    • UsuÅ„ | Skasuj
    • Nieruchomy komponent
    • Zmiana nazwy
    • WiÄ…zania zespoÅ‚ów i poÅ‚Ä…czenia
    • Rurka
    • Obsadka
    • Skuwka
    • Ograniczenia ruchu części w zespole
    • Wersjonowanie pliku przy zapisie
    • Dodatkowe zadanie
    • Biblioteki elementów znormalizowanych (Content Center)
    • Część praktyczna
    • Zestawienie komponentów (BOM)

Rozdział 6. Konstrukcje blaszane

  • 6.1. WstÄ™p
  • 6.2. KÄ…townik ciesielski
  • 6.3. ReguÅ‚y konstrukcji blaszanej - wspóÅ‚czynnik K
    • Otwór

Rozdział 7. Zaawansowane techniki modelowania 3D

  • 7.1. Modelowanie bezpoÅ›rednie
  • 7.2. Modelowanie powierzchniowe
    • Uchwyt
    • Lustrzane odbicie
    • WyciÄ…gniÄ™cie zÅ‚ożone
    • ZamkniÄ™cia
    • Zszyj
    • CiÄ…gÅ‚ość powierzchni
    • FinaÅ‚ ćwiczenia
    • Pogrubienie
  • 7.3. Modelowanie organiczne (formowanie)
    • Nóż do tapet
    • FaÅ‚duj

Rozdział 8. Druk 3D

  • 8.1. WstÄ™p
  • 8.2. Parametryczne przygotowanie modelu
    • Podziel
  • 8.3. Konwersja modelu

Rozdział 9. Inżynieria odwrotna

  • 9.1. WstÄ™p
  • 9.2. Fotogrametria
  • 9.3. Edycja i konwersja siatki
  • 9.4. Edycja siatki w praktyce - szkic przekroju siatki
  • 9.5. Szkic przekroju siatki

Rozdział 10. Symulacja i analiza

  • 10.1. WstÄ™p
  • 10.2. Analiza modelu
  • 10.3. Symulacja MES
    • Badanie 1.
    • MateriaÅ‚y
    • WiÄ…zania
    • Obciążenia
    • Kontakty
    • Badanie 2.
  • 10.4. Rezultaty
    • Raport

Rozdział 11. Generative Design

  • 11.1. Czym jest Generative Design?
  • 11.2. PoczÄ…tek pracy
  • 11.3. Obszar projektowania generatywnego
  • 11.4. Warunki projektowe
  • 11.5. Kryteria projektowe
  • 11.6. MateriaÅ‚y
  • 11.7. Generuj
  • 11.8. Eksploruj
  • 11.9. Rezultat badania

Rozdział 12. Dokumentacja techniczna

  • 12.1. Dokumentacja w teorii
  • 12.2. Dokumentacja w praktyce
  • 12.3. Automatyczne wymiarowanie rysunku
  • 12.4. Manualne wymiarowanie rysunku
    • Lista części
    • Asocjatywny projekt | Tworzenie nowego arkusza
    • Ustawienia arkusza
    • Przekrój
    • SzczegóÅ‚
    • Linia osi
    • Wymiarowanie
    • Tabelka rysunkowa
    • Dodatkowe funkcje - eksport dokumentacji

Rozdział 13. Wytwarzanie CAM

  • 13.1. Wytwarzanie w teorii
    • PoczÄ…tek pracy - ustawienia póÅ‚fabrykatu
    • Tworzenie Å›cieżek
    • Symulacja
    • G-code | Postprocesory

Rozdział 14. Wizualizacja

  • 14.1. Wizualizacja w teorii
  • 14.2. Wizualizacja w praktyce
    • Edytor materiaÅ‚ów
    • Mapowanie tekstur
    • Ustawienia sceny
    • HDR
    • GÅ‚Ä™bokość pola | Jasność a ekspozycja
    • Pokrycie bitmapÄ…
    • Elementy sterujÄ…ce mapÄ… tekstury
  • 14.3. Generowanie wizualizacji
    • Lokalna wizualizacja
    • Wizualizacja w chmurze

Rozdział 15. Animacja

  • 15.1. Tworzenie animacji
    • Autorozbicie

Zakończenie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.