reklama - zainteresowany?

Asm-One. Opis rodziny - Helion

Asm-One. Opis rodziny
Autor: Adam Doligalski
ISBN: 83-86718-61-7
stron: 272, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2011-09-14
Księgarnia: Helion

Cena książki: 22,50 zł

Dodaj do koszyka Asm-One. Opis rodziny

Tagi: Inne - Programowanie

Od zarania dziejów Amigi dostępne były dla niej programy asemblujące. Wraz z Amigą 1000 na dyskietkach systemowych dostarczana była procedura pozwalająca na pisanie własnych programów w tym języku. Także firmy softwareówe tworzyły swoje asemblery będące alternatywą dla dość dobrych asemblerów public-domain. Jednak po kilku latach nastąpił wielki "boom" tego typu programów. Powstały wszak wszelkiego rodzaju ArgAsmy, Seki, PhxAsmy itd. Stało się tak wskutek aktywnej działalności tzw. sceny, której to niektórzy przedstawiciele czy to dla sławy, czy też bardziej dla własnej satysfakcji tworzyli programy asemblujące, jak np. Seka, niezastąpionego Budhy ze Spreadpointu, czy też obiekt zainteresowania tej książki, AsmOne autorstwa Rune Gram-Madsen (czyli Promaxa z grupy Kefrens). Był on prawdziwym przełomem, jeżeli chodzi o asemblery. Uzyskał niesamowitą wręcz popularność wśród ludzi piszących gry i programy demonstracyjne. Z czego to wynikało? Otóż pierwszą zaletą tego programu był niezwykle szybki edytor. Ale to nie wszystko. Asm-One posiadał znacznie więcej możliwości niż każdy tego typu program. Wbudowany debugger, monitor, szybka asemblacja kodu źródłowego i inne zalety stawiały go w ścisłej czołówce.

Nie ulega wątpliwości, że asemblery rodziny Asm-One są obecnie najbardziej rozpowszechnioną rodziną tego typu programów na Amigę. Niniejsza książka zawiera szczegółowy i kompletny opis wszystkich funkcji, zarówno od strony teoretycznej, jak i ich praktycznego wykorzystania. Nie jest to jednak suche zestawienie opcji, przedstawiono także działanie niemalże każdej funkcji tego programu, wraz z uwagami co do praktycznego ich wykorzystania.

Oprócz wyżej wymienionych zagadnień znajdziesz w książce szereg cennych informacji na temat samej teorii asemblacji, kompilacji i tworzenia programów.

Dodaj do koszyka Asm-One. Opis rodziny

 

Osoby które kupowały "Asm-One. Opis rodziny", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Poradnik design thinking - czyli jak wykorzysta
  • Kosymulacja. Elastyczne projektowanie i symulacja wielodomenowa
  • F# 4.0 dla zaawansowanych. Wydanie IV
  • Systemy reaktywne. Wzorce projektowe i ich stosowanie

Dodaj do koszyka Asm-One. Opis rodziny

Spis treści

Asm-One. Opis rodziny -- spis treści

Od Autora

Wstęp

Rozdział 1. Historia

Rozdział 2. Asembler

  • Podstawowe elementy jÄ™zyka
    • Zbiór znaków alfabetu
    • StaÅ‚e
    • SÅ‚owa kluczowe
    • Nazwy symboliczne
    • SkÅ‚adnia wiersza programu
  • Proces asemblacji
    • Analiza leksykalna
    • Analiza skÅ‚adniowa, przebiegowość
    • Generacja kodu maszynowego
  • Uruchamianie programu
    • Relokacja
    • Wyższa szkoÅ‚a jazdy, czyli linkowanie

Rozdział 3. Tworzenie środowiska pracy

  • Wybór asemblera
  • Instalacja programu
    • Wymagane pliki
    • Instalacja na twardym dysku
      • Uwagi na temat pracy z twardym dyskiem
    • Instalacja na dyskietkach
      • Przygotowanie dyskietek

Rozdział 4. Pierwsze kroki

  • Uruchamianie asemblera
    • Parametry CLI
  • Wybór pamiÄ™ci
  • Krótka charakterystyka modułów AsmOne
    • Linia poleceÅ„
    • Edytor
    • Debuger
    • Monitor
  • Komunikacja z programem
    • Menu programu AsmOne 1.29
      • Linia poleceÅ„
      • Edytor
      • Monitor
      • Debuger
  • Pierwszy program

Rozdział 5. Edytor

  • WstÄ™p
  • Omówienie zagadnieÅ„ edycji tekstu
    • Jak "wyglÄ…da" tekst w komputerze?
    • Edytory
    • Kursor
  • Podstawy posÅ‚ugiwania siÄ™ edytorem
    • Obszar edycji tekstu
    • Górna listwa ekranu
    • Linia statusowa
    • Sterowanie kursorem i przesuwanie obszaru edycji tekstu
    • Wyszukiwanie i zamiana ciÄ…gu znaków
      • Search
      • Replace
      • Forward
    • ZapamiÄ™tywanie i odtwarzanie pozycji kursora w tekÅ›cie
    • Skok do okreÅ›lonych miejsc w tekÅ›cie
    • Operowanie blokami tekstu
    • Kopiowanie i wycinanie bloku tekstu do bufora
      • Wycinanie linii tekstu i wstawianie jej do bufora
      • Wstawianie tekstu z bufora do edytora
      • Zamiana liter
      • Odwracanie bloku tekstu
      • Tworzenie i usuwanie bloku komentarzy
      • OkreÅ›lanie rejestrów znajdujÄ…cych siÄ™ w użyciu
      • Nagrywanie bloku tekstu
    • Tworzenie makrorozkazów
      • Uwagi dotyczÄ…ce definiowania makr
      • NiebezpieczeÅ„stwa stosowania makr
    • Konfigurowanie edytora
      • Definiowanie tabulacji
    • Tryb Multiple Sources (Multiple Source)
      • Wykorzystanie
      • Charakterystyka trybu w AsmOne
      • Charakterystyka trybu w TrashMOne

Rozdział 6. Makro Asembler

  • Podstawy
    • Asemblacja kodu źródÅ‚owego
      • Flagi moduÅ‚u asemblujÄ…cego
    • Program - kod źródÅ‚owy
    • Pole etykiety
      • Etykiety lokalne
      • Globalny dostÄ™p do etykiet lokalnych - AsmOne (A1.25)
      • Globalny dostÄ™p do etykiet lokalnych TrashMOne (T1.4/2.0)
    • Pole Dyrektywy/Instrukcji
      • Rozmiary danych
    • Pole operandu
    • Pole komentarza
  • Wyrażenia
    • Operatory
    • StaÅ‚e i wartoÅ›ci logiczne
    • Uwagi przy konstruowaniu wyrażeÅ„ z liczbami caÅ‚kowitymi
    • Uwagi przy konstruowaniu wyrażeÅ„ z liczbami rzeczywistymi
  • WartoÅ›ci liczbowe
    • WartoÅ›ci absolutne
    • WartoÅ›ci wzglÄ™dne
    • Liczby
  • Dyrektywy
    • Dyrektywy kontroli asemblacji
      • SECTION PoczÄ…tek sekcji programu
      • RORG Relatywny adres startu programu
      • ORG Absolutny adres startu programu
      • LOAD ZaÅ‚aduj kod pod adres absolutny
      • OFFSET Definiowanie przesuniÄ™cia (offsetu)
      • ENDOFF ZamkniÄ™cie bloku OFFSET
      • END ZakoÅ„czenie programu
      • BASEREG Ustawia rejestr bazowy
      • ENDB Anuluje rejestr bazowy (A1.09)
    • Definiowanie danych
      • DC Definiuje staÅ‚Ä…
      • DCB Definiuje blok staÅ‚ych
      • DS Definicja wolnej przestrzeni na dane
      • BLK Blok danych
      • DR Definiowanie relatywnej wartoÅ›ci
      • Definiowanie jako danych liczb rzeczywistych (A1.20)
      • TEXT Definicja bloku danych tekstowych
      • ETEXT ZamkniÄ™cie bloku danych tekstowych
      • ENDTEXT ZamkniÄ™cie bloku danych tekstowych
      • INCIFF DoÅ‚Ä…cz i rozpakuj dane graficzne w formacie IFF
      • INCIFFP DoÅ‚Ä…cz paletÄ™ danych graficznych w formacie IFF
    • Dyrektywy definiujÄ…ce symbole
      • EQU Przypisz staÅ‚Ä… wartość do symbolu
      • SET Ustaw wartość zmiennej tymczasowej
      • EQUR Przypisz etykiecie rejestr
      • REG Przypisz etykiecie listÄ™ rejestrów
      • RS Przypisuje etykiecie wartość relatywnÄ…
      • RSRESET Przywróć pierwotny stan licznika RS
      • RSSET Ustaw licznik RS na wzglÄ™dne przesuniÄ™cie
    • Wielokrotna asemblacja fragmentu kodu źródÅ‚owego
      • REPT PoczÄ…tek powtarzalnego kodu
      • ENDR ZakoÅ„czenie powtarzalnego kodu
    • Wyrównywanie licznika asemblacji
      • CNOP Warunkowe NOP w przylegÅ‚ym sÅ‚owie lub dÅ‚ugim sÅ‚owie
      • EVEN Wyrównaj do najbliższego parzystego adresu
      • ODD Wyrównaj do najbliższego nieparzystego adresu
    • Asemblacja warunkowa
      • Ogólny opis dyrektyw IF(cc)
      • IF Asembluj, gdy logiczna PRAWDA
      • IFC Asembluj, gdy Å‚aÅ„cuchy sÄ… identyczne
      • IFNC Asembluj, gdy Å‚aÅ„cuchy nie sÄ… identyczne
      • IFD Asembluj, gdy dany symbol jest zdefiniowany
      • IFND Asembluj, gdy dany symbol nie zostaÅ‚ zdefiniowany
      • IFB Asembluj, gdy symbol jest niezainicjalizowany
      • IFNB Asembluj, gdy symbol jest zainicjalizowany
      • IF1 Asembluj tylko w pierwszej fazie asemblacji (Pass1)
      • IF2 Asembluj tylko w drugiej fazie asemblacji (Pass2)
      • ELSE Kod alternatywny, gdy warunek nie zostaÅ‚ speÅ‚niony
      • ENDC KoÅ„czy blok warunkowy IF
    • Kontrola wyjÅ›cia znakowego
      • PojÄ™cie wyjÅ›cia znakowego
      • PAGE Rozpocznij nowÄ… stronÄ™ w pliku listowym
      • NOPAGE WyÅ‚Ä…cz numerowanie stron w pliku listowym
      • LIST Aktywuj listowanie
      • NOLIST (NOL) ZakoÅ„cz listowanie
      • LLEN Ustaw dÅ‚ugość linii
      • PLEN Ustaw ilość wierszy w stronie
      • SPC Generuj puste linie
      • TTL Wstawia tytuÅ‚ programu
      • FAIL Generuj bÅ‚Ä…d asemblacji
      • PRINTT Wydrukuj Å‚aÅ„cuch tekstowy na ekranie
      • PRINTV Wydrukuj wartość na ekranie
    • Symbole zewnÄ™trzne
      • XDEF ZewnÄ™trzna definicja
      • XREF ZewnÄ™trzna referencja
    • Dyrektywy różne
      • JUMPERR Ustaw adres procedury obsÅ‚ugi bÅ‚Ä™du
      • JUMPPTR Ustaw adres startu programu
      • INCBIN DoÅ‚Ä…cz plik binarny
      • INCLUDE DoÅ‚Ä…cz plik źródÅ‚owy podczas asemblacji
      • INCDIR Ustawienie Å›cieżki dla inkludów
      • >EXTERN DoÅ‚Ä…cz plik danych
      • IDNT Ustaw nazwÄ™ programu
      • AUTO Automatyczne wykonywanie rozkazów linii poleceÅ„
      • INCSRC DoÅ‚Ä…cz kod źródÅ‚owy
      • FILESIZE Pobierz dÅ‚ugość pliku
      • REM RozpoczÄ™cie bloku komentarza (A1.15)
      • ENDREM ZamkniÄ™cie bloku komentarza (A1.15)
      • EREM ZamkniÄ™cie bloku komentarza (A1.15)
      • ADDWATCH Instaluj w debugerze punkt Å›ledzenia (A1.20)
      • Symbol specjalny *
    • Makrorozkazy
    • Usuwanie bÅ‚Ä™dów w makrorozkazach
      • Zestawienie dyrektyw zwiÄ…zanych z makrodefinicjami

Rozdział 7. Linia poleceń

  • Komunikacja z dyskiem w linii poleceÅ„
  • Komendy linii poleceÅ„
      • =P Podaj informacje o projekcie (A1.29)
      • A Asembluj kod źródÅ‚owy
      • AC Sprawdź poprawność asemblacji (A1.29)
      • AD Asembluj kod źródÅ‚owy i uruchom wewnÄ™trzny debuger
      • AO Asembluj kod źródÅ‚owy jednoczeÅ›nie dokonujÄ…c optymalizacji kodu.
      • AS Aktywuj kod źródÅ‚owy (A1.25)
      • B Skocz do koÅ„ca pliku źródÅ‚owego
      • BS Symuluj dziaÅ‚anie bootblocku
      • C Kopiuj pamięć
      • CC Oblicza sumÄ™ kontrolnÄ… bloku startowego dyskietki (bootblocku)
      • CD Utwórz katalog (A1.05)
      • CS Stwórz tablicÄ™ funkcji sinus w pamiÄ™ci (A 1.05)
      • CCS Utwórz tablicÄ™ funkcji sinus w kodzie źródÅ‚owym (A 1.05)
      • D Deasemblacja pamiÄ™ci
      • E ZaÅ‚aduj dane zewnÄ™trzne
      • EL Rozszerz nazwy etykiet w kodzie źródÅ‚owym
      • F WypeÅ‚nij pamięć
      • G Idź (uruchom program)
      • H Przejdź do monitora i wyÅ›wietl zawartość pamiÄ™ci w postaci heksadecymalnej
      • I Wstaw plik do kodu źródÅ‚owego w edytorze
      • IB Umieść dane binarne w kodzie źródÅ‚owym w edytorze (A1.09)
      • ID Umieść zdeasemblowany kod w kodzie źródÅ‚owym w edytorze
      • IH Umieść dane heksadecymalne w kodzie źródÅ‚owym w edytorze
      • IN Umieść dane ASCII w kodzie źródÅ‚owym
      • J Skocz i wykonaj program
      • K Wykonaj krok
      • L Umieść kursor na pozycji
      • M BezpoÅ›rednia edycja pamiÄ™ci
      • N Edytuj pamięć jako kody ASCII
      • O Przywróć usuniÄ™ty kod źródÅ‚owy
      • P Drukuj liniÄ™
      • PS Ustaw parametry uruchamiania programu (A1.09)
      • Q Porównaj pamięć
      • R Doczytaj kod źródÅ‚owy do edytora
      • RB Doczytaj plik binarny
      • RE Wczytaj projekt - Read-Enviornment (A1.29)
      • RO Doczytaj plik wykonywalny (typu object)
      • RS Wczytaj sektor(y)
      • RT Wczytaj Å›cieżki
      • S Przeszukuj pamięć
      • T Ustaw kursor w edytorze na poczÄ…tku kodu źródÅ‚owego
      • U Uaktualnij kod źródÅ‚owy
      • UA Uaktualnij projekt (A1.29)
      • V Katalog
      • W Nagraj kod źródÅ‚owy
      • WB Nagraj plik binarny
      • WE Zachowaj projekt - Write-Enviornment (A1.29)
      • WL Nagraj plik linkowalny
      • WO Nagraj plik wykonywalny
      • WP Nagraj preferencje programu do katalogu S:
      • WS Nagraj sektor(y) na dysk
      • WT Nagraj Å›cieżki na dysk
      • X Pokaż/zmieÅ„ status rejestrów
      • Y Wykonaj program Amiga Dos-u
      • ZA Zwolnij pamięć zarezerwowanÄ… przez Auto-Alloc (A1.29)
      • ZB UsuÅ„ wszystkie puÅ‚apki
      • ZI UsuÅ„ pamięć inkludów
      • ZF UsuÅ„ plik (A1.05)
      • ZL UsuÅ„ liniÄ™
      • ZS UsuÅ„ kod źródÅ‚owy
      • Komendy @ID, @IH, @IN, @D, @A, @H, @N
      • Komenda @B
      • # Podaj informacje o programie (A1.29)
      • = Podaj informacje o aktualnie zasemblowanym programie
      • =A Podaj rozmiary i poÅ‚ożenie sekcji w pamiÄ™ci
      • =C Ustaw paletÄ™ kolorów ekranu (A 1.08)
      • =M Dodaj pamięć dla obszaru roboczego
      • =S Pokaż symbole
      • ! Opuść program/Ustaw rozszerzenie nazwy kodu źródÅ‚owego (A1.06)
      • !! Szybkie wyjÅ›cie - Quick exit (A1.25)
      • > Ustaw wyjÅ›cie na
      • ? Oblicz w arytmetyce caÅ‚kowitoliczbowej
      • [ Oblicz w arytmetyce zmiennoprzecinkowej (A1.20) (FPU)

Rozdział 8. Debuger

  • Jak dziaÅ‚a debuger?
    • Uruchomienie debugera
    • Ekran debugera
  • Kontrola dziaÅ‚ania programu
    • Funkcja Step One
    • Funkcja Enter
    • Funkcja Step N
    • Funkcja Skip instruction
    • Funkcja Run untill here
    • Funkcja Animate
    • Funkcja Jump
    • Funkcja Jump Mark
  • Uruchamianie debugowanego programu
    • Funkcja Run
  • PuÅ‚apki i ich wykorzystanie
    • Zastawianie puÅ‚apek
      • Funkcja B.P. Mark
      • Funkcja B.P. Addr
    • Usuwanie puÅ‚apek - funkcja Zapp all B.P.
    • Warunkowe puÅ‚apki (A1.28)
      • Funkcja B.P. Condition
      • Funkcja Zap Con B.P'S
  • Sprawdzanie zmian w pamiÄ™ci
    • Funkcja AddWatch - Dodanie punktu Å›ledzenia
    • Funkcja DelWatch
    • Funkcja ZapWatch
    • Funkcja Edit Regs
    • Funkcja Change Dx/FPx
  • Debugowanie programów - ogólne omówienie

Rozdział 9. Monitor

  • Tryby pracy monitora
  • PrzejÅ›cie do monitora
    • PoÅ›redni dostÄ™p do pamiÄ™ci (A1.16)
  • Ogólna organizacja ekranu w monitorze
    • Obszar edycji w trybie deasemblacji
    • Obszar edycji i edycja w trybie znakowym
    • Obszar edycji i edycja w trybie heksadecymalnym
    • Obszar edycji i edycja w trybie binarnym
    • Listwa statusowa
  • Kontrola edytowanego obszaru pamiÄ™ci
    • PrzejÅ›cie w tryb monitora pod okreÅ›lony adres
    • Funkcja Jump Addr
    • Funkcja Last Addr
    • Funkcje Mark i Jump
    • Funkcja Quick Jump
      • Tryb deasemblacji
      • Tryb heksadecymalny, binarny i ASCII
  • Edycja kodu maszynowego
  • Nagrywanie fragmentów pamiÄ™ci
    • Funkcja Set Start
    • Funkcja Set End
    • Funkcja Save Bin
  • Kilka słów na temat deasemblacji

Rozdział 10. Komendy - menu Command

    • Komendy edytora - podmenu Editor
      • Komenda Top (T)
      • Komenda Bottom (B)
      • Komenda Search (L)
      • Komenda Zap Line (ZL)
      • Komenda PrintLine (P)
    • Komendy manipulujÄ…ce pamiÄ™ciÄ… - podmenu Memory
      • Komenda Edit (M)
      • Komenda DisAssem (D)
      • Komenda HexDump (H)
      • Komenda Ascii (N)
      • Komenda DisLine (@D)
      • Komenda Assemble (@A)
      • Komenda HexLine (@H)
      • Komenda AsciiLine (@N)
      • Komenda Search (S)
      • Komenda Fill (F)
      • Komenda Copy (C)
      • Komenda Compare (Q)
    • Komendy wprowadzajÄ…ce dane do kodu źródÅ‚owego - podmenu Insert
      • Komenda DisAssem
      • Komenda HexDump
      • Komenda Ascii
    • Podmenu Assemble
      • Komenda Assemble (A)
      • Komenda Memory (@A)
      • Komenda Optimize (AO)
      • Komenda Debug (AD)
      • Komenda Symbols (=S)
    • Podmenu Monitor
      • Komenda Jump (J)
      • Komenda Go (G)
      • Komenda Step (K)
      • Komenda Status (X)
      • Komenda Zap BPS (ZB)
    • Podmenu Disk
      • Komenda Read Sector (RS)
      • Komenda Read Track (RT)
      • Komenda Write Sector (WS)
      • Komenda Write Track (WT)
      • Komenda CalcCheck (CC)
    • Extern (E)
    • Output (>)
    • Calculate (?)

Rozdział 11. Praktyczne wykorzystanie możliwości programu

  • Tworzenie bibliotek systemowych
    • Wymagania i instalacja
    • Opis użycia
    • Plik library.i
    • Plik example.library
    • Omówienie zasady dziaÅ‚ania
  • Różne inne zastosowania programu
    • AsmOne jako edytor dyskowy
    • AsmOne jako kreator sampli syntetycznych

Rozdział 12. Projekty

    • Sekcja
    • Programy, a system operacyjny - hunki
    • PowiÄ…zania miÄ™dzy sekcjami a hunkami
    • Jak system operacyjny Å‚aduje program do pamiÄ™ci?
    • Pliki linkowalne i wykonywalne
    • AsmOne i proces linkowania
      • PrzykÅ‚ad linkowania

Rozdział 13. Preferencje i konfiguracja środowiska pracy

  • Preferencje programiu AsmOne
  • Menu Environment
    • General Parameters
      • ReqTools Library
      • Save Marks
      • Source .asm
      • Update check
      • Printer Dump
      • Resident Registers
      • Close Workbench
      • One Bitplane
      • WB to front
      • Safety
      • Parameters
      • Keep X
    • Monitor/Debuger
      • ASCII Only
      • Disassembly
      • Show Source
      • Enable/Permit
      • Libcalls dec
      • RealTime Deb
    • Editor
      • Auto Indent
      • Extended Reqtools
      • Line Numbers
      • CTRL up/down
    • PozostaÅ‚e opcje
      • Select new screen mode
      • Default Dir
      • Boot Up
      • Source Extension
  • Menu Assembler
      • Typ procesora
      • Rescue
      • Level 7
      • NumLock
      • Auto Alloc
      • Debug
      • List File
      • Paging
      • Halt File
      • All Errors
      • Progress Indicator
      • Progress by Line
      • DS Clear
      • Label:
      • UCase = LCase
      • ; Comment
      • FPU Present
      • 68020++ Odd data
      • 68851 Present
      • Gadżet Save
      • Gadżet Use
      • Gadżet Cancel
  • Preferencje programiu TrashMOne (2.0)
    • Assembler
    • Execution
    • Editor
    • Debuger
    • Write Source
    • AutoBACK
    • Save Marks
    • Screen/Color
    • Change ScreenMode
    • Paleta kolorów
    • Reqtools lib...
    • Extensions
      • Binary
      • Link
      • Object
      • Source
      • Project

Rozdział 14. AsmOne a system operacyjny

  • WstÄ™p
  • Multitasking
  • PrzestrzeÅ„ adresowa
    • Szyna 24- i 32-bitowa
    • Szyna 32-bitowa
  • Ograniczenia edycji i przeglÄ…dania pamiÄ™ci
    • Umiejscowienie pisanych programów w systemie
    • Przerwania i stany wyjÄ…tkowe
    • WyjÅ›cie z uruchomionego programu

Dodatek A. Różnice pomiędzy wersjami asemblerów

  • 1.02 kontra 1.01
    • Edytor
    • Assembler
    • Deasembler
    • Debuger
  • 1.05 kontra 1.02
    • Linia poleceÅ„
  • 1.06 kontra 1.05
    • PrzeglÄ…d caÅ‚oÅ›ci
    • Raporty bÅ‚Ä™dów
    • Asembler
    • Komentarze
  • 1.07 kontra 1.06
    • Raporty bÅ‚Ä™dów
    • Asembler INCBIN / INCLUDE
    • PrzeglÄ…d caÅ‚oÅ›ci
  • 1.07b kontra 1.07
    • PrzeglÄ…d caÅ‚oÅ›ci
  • 1.08 kontra 1.06 (a/b)
    • Asembler ALIGN
    • PrzeglÄ…d caÅ‚oÅ›ci
    • NowoÅ›ci
  • 1.08b kontra 1.08
    • PrzeglÄ…d caÅ‚oÅ›ci
  • 1.09 kontra 1.08b
    • Asembler
    • PrzeglÄ…d caÅ‚oÅ›ci
    • Edytor
  • 1.15 kontra 1.09
    • Linia poleceÅ„
    • Monitor
    • Edytor
    • Asembler
    • Debuger/Deasembler
      • Przy debugowaniu i deasemblacji w linii poleceÅ„
      • W deasemblacji peÅ‚noekranowej (D)
      • Podczas doÅ‚Ä…czania deasemblowanego kodu (ID)
  • 1.16 kontra 1.15
    • PrzeglÄ…d caÅ‚oÅ›ci
    • Linia poleceÅ„
    • Asembler
    • Debuger
  • 1.20 kontra 1.16
    • Edytor
    • Monitor
    • PrzeglÄ…d caÅ‚oÅ›ci
    • Asembler
    • Debuger
    • Deasemblacja
    • Linia poleceÅ„
  • 1.25 kontra 1.20
    • PrzeglÄ…d caÅ‚oÅ›ci
    • Edytor
    • Asembler
    • Deasembler/Debuger
    • Linia poleceÅ„
  • 1.29 kontra 1.25
    • PrzeglÄ…d caÅ‚oÅ›ci
    • Asembler
    • Linia poleceÅ„
    • Deasembler
    • Edytor
    • Debuger

Dodatek B. Zestawienie zmian w TrashMOne

    • Preferencje
    • Modyfikacje starych dyrektyw asemblera
    • Nowe dyrektywy asemblera
    • ZewnÄ™trzne asemblery
    • Nowe funkcje linii poleceÅ„
    • Modyfikacje starych funkcji linii poleceÅ„
    • Nowe funkcje w edytorze
    • Nowe funkcje w monitorze
    • Nowe funkcje w debugerze
    • BÅ‚Ä™dy w programie i zmiany

Dodatek C. Zestawienie funkcji programu i przypisanych im kombinacji klawiszy

    • Edytor
    • Asembler
    • Debuger
    • Monitor

Dodatek D. Zestawienie komunikatów błędów

Dodatek E. Tabela kodów ASCII

Dodatek F. Jak pisać programy?

Skorowidz

Dodaj do koszyka Asm-One. Opis rodziny

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.