Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą - Helion
ISBN: 978-83-246-3480-4
stron: 208, Format: ebook
Data wydania: 2011-11-02
Księgarnia: Helion
Cena książki: 29,25 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-9,75 zł)
"Mistrz sprzedaży" w promocyjnej cenie >>
Handlowa wirtuozeria
- Co różni mistrza od arcymistrza?
- Jak mądrze wywierać wpływ?
- Czy uczciwość popłaca?
Chcesz zostać świetnym handlowcem? Polecamy Ci Mistrza sprzedaży - to książka, która pozwoli Ci rozwinąć skrzydła.
A może już teraz jesteś naprawdę dobry w tym, co robisz?
Bycie tylko jednym z wielu dobrych handlowców przestało Cię satysfakcjonować? Szukasz czegoś więcej, by zaspokoić swoje ambicje? Możesz zostać arcymistrzem, prześcignąć całą konkurencję, stanąć na najwyższym podium i spojrzeć na wszystkich z góry. Oto książka, która podsyci Twoją potrzebę osiągnięcia spektakularnego sukcesu, wskaże Ci cienką linię, oddzielającą handlowca dobrego od wybitnego, i pokaże, jak ją przekroczyć.
Jednak satysfakcja to nie wszystko… BÄ™dÄ…c niedoÅ›cignionym geniuszem handlu, perfekcyjnym wirtuozem sprzedaży, otrzymujesz godnÄ… Twojej pracy nagrodÄ™. Åšwietni handlowcy zarabiajÄ… oczywiÅ›cie bardzo dobrze, ale wybitni handlowcy nie majÄ… żadnych limitów wynagrodzeÅ„! Potrzebujesz jeszcze czasu do namysÅ‚u?
To NIE jest książka dla osób, które:- chcą się nauczyć sprzedawać, bo nie mają nic lepszego do roboty;
- mają ochotę dowiedzieć się czegoś na temat technik sprzedaży;
- w sprzedaży poszukują łatwego zarobku;
- tylko dla tych, którzy chcą wzbić się ponad przeciętność!
Osoby które kupowały "Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą", wybierały także:
- Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki 66,67 zł, (8,00 zł -88%)
- Ruby on Rails. Ćwiczenia 18,75 zł, (3,00 zł -84%)
- Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
Spis treści
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą eBook -- spis treści
Wprowadzenie. Czym różni się mistrz od arcymistrza? (7)
1. Sukces w sprzedaży? Prostsze, niż może się wydawać (11)
- Dwie metody na osiągnięcie sukcesu w sprzedaży (11)
- Różne definicje sukcesu (12)
- Konsekwencja (23)
- Etapy rozwoju handlowca (24)
- Kiedy trwać w decyzji, a kiedy zrezygnować (29)
2. Czy może być coś bardziej oczywistego? Jak zaplanować cele (33)
- Znam - Rozumiem - StosujÄ™ (33)
- Formuła C - M - S (35)
- Dlaczego mamy problem z realizacją celów? (36)
- Rozmycie (37)
- Dystraktory (38)
- Podejście do wytyczania celów (39)
- Wytyczanie celów - warsztat (46)
- Etap 1. Cele, czyli to, czego naprawdÄ™ chcesz (48)
- Etap 2. Precyzja, czyli określ termin realizacji (55)
- Etap 3. Powód, czyli jak bardzo tego pragniesz (57)
- Etap 4. Plan, czyli co trzeba zrobić (62)
- Etap 5. Działanie, czyli co zrobić teraz (63)
- Co dalej? (65)
- Kontakt (65)
- Elastyczność (65)
- Częstotliwość (66)
3. Czy uczciwość popłaca? Sprzedaż etyczna a nieetyczna (67)
- "Etyka" wokół nas (71)
- Jak wpływać na decyzje klienta? (72)
- Argumentowanie (77)
- Jak i skąd czerpać niezbędne kompetencje? (78)
- W jakich sytuacjach używać argumentów? (81)
- Erozja relacji (88)
- Tworzenie niewłaściwych relacji (90)
- Deficyt kompetencji (96)
4. Czasami trzeba trochę przycisnąć. Mądre wywieranie wpływu (97)
- To, co działa zawsze - zasady i techniki wpływu uniwersalnego (104)
- Budowanie kontaktu (105)
- Dostrojenie (105)
- Dostrojenie - prowadzenie (107)
- Dostrojenie - prowadzenie - zmiana (109)
- Negacje i pochodne (112)
- Powtarzanie (116)
- To co działa czasami - wpływ ograniczony (119)
- Spójniki (122)
- Presupozycje (133)
- SÅ‚owa-klucze (145)
- Słowa-pułapki (147)
- Język czasu (147)
- Akcent i intonacja (149)
- Postawa (150)
- Mądre stosowanie technik wywierania wpływu (152)
5. Kto pyta, nie błądzi. Sztuka sprzedaży poprzez zadawanie pytań (155)
- Siła zadawania pytań (157)
- Jak sprzedawać, zadając pytania? (161)
- Formuła rozmowy handlowej opartej na pytaniach (194)
- Metody zamiany zdań twierdzących na pytania (195)
Następny krok (199)
Bibliografia (201)