reklama - zainteresowany?

Angular. Dziesi - Helion

Angular. Dziesi
Autor: Aristeidis Bampakos
Tytuł oryginału: Angular Projects: Build modern web apps in Angular 16 with 10 different projects and cutting-edge technologies, 3rd Edition
ISBN: 978-83-289-0809-3
okładka: mi
Data wydania: 2024-01-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 44,85 zł (poprzednio: 69,00 zł)
Oszczędzasz: 35% (-24,15 zł)

Dodaj do koszyka Angular. Dziesi

Dodaj do koszyka Angular. Dziesi

 

Osoby które kupowały "Angular. Dziesi", wybierały także:

  • Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon 3. Konflikty na terytorium
  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • Scrum. O zwinnym zarz

Dodaj do koszyka Angular. Dziesi

Spis treści

Angular. Dziesięć praktycznych aplikacji internetowych z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Wydanie III -- spis treści

O autorze

O korektorze merytorycznym

Przedmowa

Wstęp

Rozdział 1. Tworzenie pierwszej aplikacji internetowej w Angularze

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Interfejs CLI Angulara
  • Ekosystem narzędzi Angulara w edytorze VS Code
    • Nx Console
    • Angular Language Service
    • Angular Snippets
    • Material Icon Theme
  • Omówienie projektu
  • Rozpoczęcie pracy
  • Tworzenie pierwszej aplikacji w Angularze
  • Interakcje z Angularem
  • Automatyzacja poleceń interfejsu CLI Angulara przy użyciu rozszerzenia Nx Console
  • Podsumowanie
  • Pytania sprawdzające
  • Materiały dodatkowe

Rozdział 2. Budowanie aplikacji typu SPA przy użyciu rozwiązań Scully i Angular Router

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Omówienie projektu
  • Rozpoczęcie pracy
  • Ustawianie routingu w aplikacji tworzonej za pomocą Angulara
  • Tworzenie podstawowego układu bloga
  • Konfigurowanie routingu w aplikacji
    • Tworzenie strony kontaktowej
    • Dodawanie strony z artykułami
  • Dodawanie możliwości blogowania przy użyciu Scully
    • Instalowanie biblioteki Scully
    • Inicjalizowanie strony blogowej
  • Wyświetlanie wpisów blogowych na stronie głównej
  • Podsumowanie
  • Pytania sprawdzające
  • Materiały dodatkowe

Rozdział 3. Budowanie systemu śledzenia problemów z użyciem formularzy reaktywnych

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Omówienie projektu
  • Rozpoczęcie pracy
  • Instalowanie biblioteki Clarity w aplikacji napisanej za pomocą Angulara
  • Wyświetlanie spisu problemów
    • Pobieranie problemów do rozwiązania
    • Wizualizacja problemów w siatce danych
  • Zgłaszanie nowych problemów
    • Konfigurowanie formularzy reaktywnych
    • Tworzenie formularza do zgłaszania problemów
    • Wyświetlanie nowego problemu na liście
    • Sprawdzanie poprawności danych problemu
  • Oznaczanie problemu jako rozwiązanego
  • Włączanie podpowiedzi na temat nowych problemów
  • Podsumowanie
  • Ćwiczenie
  • Materiały dodatkowe

Rozdział 4. Budowanie aplikacji pogodowej w technice PWA przy użyciu mechanizmu Service Workers Angulara

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Omówienie projektu
  • Rozpoczęcie pracy
  • Konfigurowanie API usługi OpenWeather
  • Wyświetlanie danych pogodowych
    • Konfigurowanie aplikacji
    • Komunikacja z API usługi OpenWeather
    • Wyświetlanie informacji o pogodzie w danym mieście
  • Dodawanie trybu autonomicznego dzięki mechanizmowi Service Workers
  • Utrzymywanie aktualności aplikacji dzięki wewnętrznym powiadomieniom
  • Wdrażanie aplikacji w Hostingu Firebase
  • Podsumowanie
  • Ćwiczenie
  • Materiały dodatkowe

Rozdział 5. Budowanie okienkowego edytora WYSIWYG przy użyciu platformy Electron

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Omówienie projektu
  • Rozpoczęcie pracy
  • Dodawanie do Angulara biblioteki edytora WYSIWYG
  • Integrowanie frameworka Electron w obszarze roboczym
  • Komunikacja między Angularem a Electronem
    • Konfigurowanie obszaru roboczego interfejsu CLI Angulara
    • Interakcja z edytorem
    • Interakcja z systemem plików
  • Pakowanie aplikacji okienkowej
    • Konfigurowanie narzędzia webpack pod kątem środowiska produkcyjnego
    • Korzystanie z pakowacza frameworka Electron
  • Podsumowanie
  • Pytania sprawdzające
  • Materiały dodatkowe

Rozdział 6. Budowanie aplikacji mobilnej do geoznakowania zdjęć korzystającej z biblioteki Capacitor i map trójwymiarowych

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Omówienie projektu
  • Rozpoczęcie pracy
  • Tworzenie aplikacji mobilnej w Ionicu
    • Tworzenie rusztowania aplikacji
    • Budowanie menu głównego
  • Robienie zdjęć przy użyciu biblioteki Capacitor
    • Tworzenie interfejsu użytkownika
    • Korzystanie z biblioteki Capacitor
  • Przechowywanie danych na platformie Firebase
    • Tworzenie projektu Firebase'a
    • Integrowanie biblioteki AngularFire
  • Wyświetlanie podglądu zdjęć przy użyciu biblioteki CesiumJS
    • Konfigurowanie biblioteki CesiumJS
    • Wyświetlanie zdjęć w przeglądarce
  • Podsumowanie
  • Pytania sprawdzające
  • Materiały dodatkowe

Rozdział 7. Budowanie przy użyciu Angulara aplikacji typu SSR z portfolio projektów na GitHubie

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Omówienie projektu
  • Rozpoczęcie pracy
  • Budowanie w Angularze aplikacji korzystającej z interfejsu API GitHuba
    • Budowanie pulpitu kontrolnego
    • Wyświetlanie informacji osobistych
    • Wyszczególnianie repozytoriów użytkownika
    • Wizualizacja przynależności do organizacji
  • Integrowanie z aplikacją biblioteki Angular Universal
  • Wstępne renderowanie treści podczas budowania aplikacji
  • Poprawa optymalizacji SEO
  • Podsumowanie
  • Pytania sprawdzające
  • Materiały dodatkowe

Rozdział 8. Budowanie portalu korporacyjnego przy użyciu narzędzi Nx obsługujących repozytoria monolityczne oraz biblioteki NgRx

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Omówienie projektu
  • Rozpoczęcie pracy
  • Tworzenie aplikacji w architekturze repozytorium monolitycznego przy użyciu Nx
  • Tworzenie serwisów dla użytkowników
    • Budowanie serwisu dla odwiedzających
    • Budowanie serwisu dla administratorów
  • Zarządzanie stanem aplikacji za pomocą biblioteki NgRx
    • Konfigurowanie stanu
    • Współdziałanie z magazynem
  • Wizualizacja danych na wykresach
    • Utrwalanie danych odwiedzin w pamięci przeglądarki
    • Wyświetlanie danych statystycznych odwiedzin
  • Podsumowanie
  • Pytania sprawdzające
  • Materiały dodatkowe

Rozdział 9. Budowanie biblioteki komponentów interfejsu użytkownika przy użyciu interfejsu CLI i zestawu CDK Angulara

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Omówienie projektu
  • Rozpoczęcie pracy
  • Tworzenie biblioteki w interfejsie CLI Angulara
  • Budowanie przeciągalnej listy kart
    • Wyświetlanie danych kart
    • Dodawanie funkcji przeciągania i upuszczania
  • Współdziałanie ze schowkiem
  • Publikowanie biblioteki Angulara w rejestrze npm
  • Używanie komponentów jako elementów Angulara
  • Podsumowanie
  • Pytania sprawdzające
  • Materiały dodatkowe

Rozdział 10. Tworzenie własnych poleceń interfejsu CLI Angulara za pomocą schematów

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Omówienie projektu
  • Rozpoczęcie pracy
  • Instalowanie interfejsu CLI schematów
  • Tworzenie komponentu z użyciem frameworka CSS Tailwind
  • Tworzenie usługi HTTP
  • Podsumowanie
  • Ćwiczenie
  • Materiały dodatkowe

Dodaj do koszyka Angular. Dziesi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.