reklama - zainteresowany?

Angular. Dziesi - Helion

Angular. Dziesi
Autor: Aristeidis Bampakos
Tytuł oryginału: Angular Projects: Build modern web apps in Angular 16 with 10 different projects and cutting-edge technologies, 3rd Edition
ISBN: 978-83-289-0809-3
okładka: mi
Księgarnia: Helion

Książka będzie dostępna od stycznia 2024

Spis treści

Angular. Dziesięć praktycznych aplikacji internetowych z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Wydanie III -- spis treści

O autorze

O korektorze merytorycznym

Przedmowa

Wstęp

Rozdział 1. Tworzenie pierwszej aplikacji internetowej w Angularze

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Interfejs CLI Angulara
  • Ekosystem narzÄ™dzi Angulara w edytorze VS Code
    • Nx Console
    • Angular Language Service
    • Angular Snippets
    • Material Icon Theme
  • Omówienie projektu
  • RozpoczÄ™cie pracy
  • Tworzenie pierwszej aplikacji w Angularze
  • Interakcje z Angularem
  • Automatyzacja poleceÅ„ interfejsu CLI Angulara przy użyciu rozszerzenia Nx Console
  • Podsumowanie
  • Pytania sprawdzajÄ…ce
  • MateriaÅ‚y dodatkowe

Rozdział 2. Budowanie aplikacji typu SPA przy użyciu rozwiązań Scully i Angular Router

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Omówienie projektu
  • RozpoczÄ™cie pracy
  • Ustawianie routingu w aplikacji tworzonej za pomocÄ… Angulara
  • Tworzenie podstawowego ukÅ‚adu bloga
  • Konfigurowanie routingu w aplikacji
    • Tworzenie strony kontaktowej
    • Dodawanie strony z artykuÅ‚ami
  • Dodawanie możliwoÅ›ci blogowania przy użyciu Scully
    • Instalowanie biblioteki Scully
    • Inicjalizowanie strony blogowej
  • WyÅ›wietlanie wpisów blogowych na stronie gÅ‚ównej
  • Podsumowanie
  • Pytania sprawdzajÄ…ce
  • MateriaÅ‚y dodatkowe

RozdziaÅ‚ 3. Budowanie systemu Å›ledzenia problemów z użyciem formularzy reaktywnych

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Omówienie projektu
  • RozpoczÄ™cie pracy
  • Instalowanie biblioteki Clarity w aplikacji napisanej za pomocÄ… Angulara
  • WyÅ›wietlanie spisu problemów
    • Pobieranie problemów do rozwiÄ…zania
    • Wizualizacja problemów w siatce danych
  • ZgÅ‚aszanie nowych problemów
    • Konfigurowanie formularzy reaktywnych
    • Tworzenie formularza do zgÅ‚aszania problemów
    • WyÅ›wietlanie nowego problemu na liÅ›cie
    • Sprawdzanie poprawnoÅ›ci danych problemu
  • Oznaczanie problemu jako rozwiÄ…zanego
  • WÅ‚Ä…czanie podpowiedzi na temat nowych problemów
  • Podsumowanie
  • Ćwiczenie
  • MateriaÅ‚y dodatkowe

Rozdział 4. Budowanie aplikacji pogodowej w technice PWA przy użyciu mechanizmu Service Workers Angulara

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Omówienie projektu
  • RozpoczÄ™cie pracy
  • Konfigurowanie API usÅ‚ugi OpenWeather
  • WyÅ›wietlanie danych pogodowych
    • Konfigurowanie aplikacji
    • Komunikacja z API usÅ‚ugi OpenWeather
    • WyÅ›wietlanie informacji o pogodzie w danym mieÅ›cie
  • Dodawanie trybu autonomicznego dziÄ™ki mechanizmowi Service Workers
  • Utrzymywanie aktualnoÅ›ci aplikacji dziÄ™ki wewnÄ™trznym powiadomieniom
  • Wdrażanie aplikacji w Hostingu Firebase
  • Podsumowanie
  • Ćwiczenie
  • MateriaÅ‚y dodatkowe

Rozdział 5. Budowanie okienkowego edytora WYSIWYG przy użyciu platformy Electron

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Omówienie projektu
  • RozpoczÄ™cie pracy
  • Dodawanie do Angulara biblioteki edytora WYSIWYG
  • Integrowanie frameworka Electron w obszarze roboczym
  • Komunikacja miÄ™dzy Angularem a Electronem
    • Konfigurowanie obszaru roboczego interfejsu CLI Angulara
    • Interakcja z edytorem
    • Interakcja z systemem plików
  • Pakowanie aplikacji okienkowej
    • Konfigurowanie narzÄ™dzia webpack pod kÄ…tem Å›rodowiska produkcyjnego
    • Korzystanie z pakowacza frameworka Electron
  • Podsumowanie
  • Pytania sprawdzajÄ…ce
  • MateriaÅ‚y dodatkowe

RozdziaÅ‚ 6. Budowanie aplikacji mobilnej do geoznakowania zdjęć korzystajÄ…cej z biblioteki Capacitor i map trójwymiarowych

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Omówienie projektu
  • RozpoczÄ™cie pracy
  • Tworzenie aplikacji mobilnej w Ionicu
    • Tworzenie rusztowania aplikacji
    • Budowanie menu gÅ‚ównego
  • Robienie zdjęć przy użyciu biblioteki Capacitor
    • Tworzenie interfejsu użytkownika
    • Korzystanie z biblioteki Capacitor
  • Przechowywanie danych na platformie Firebase
    • Tworzenie projektu Firebase'a
    • Integrowanie biblioteki AngularFire
  • WyÅ›wietlanie podglÄ…du zdjęć przy użyciu biblioteki CesiumJS
    • Konfigurowanie biblioteki CesiumJS
    • WyÅ›wietlanie zdjęć w przeglÄ…darce
  • Podsumowanie
  • Pytania sprawdzajÄ…ce
  • MateriaÅ‚y dodatkowe

RozdziaÅ‚ 7. Budowanie przy użyciu Angulara aplikacji typu SSR z portfolio projektów na GitHubie

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Omówienie projektu
  • RozpoczÄ™cie pracy
  • Budowanie w Angularze aplikacji korzystajÄ…cej z interfejsu API GitHuba
    • Budowanie pulpitu kontrolnego
    • WyÅ›wietlanie informacji osobistych
    • Wyszczególnianie repozytoriów użytkownika
    • Wizualizacja przynależnoÅ›ci do organizacji
  • Integrowanie z aplikacjÄ… biblioteki Angular Universal
  • WstÄ™pne renderowanie treÅ›ci podczas budowania aplikacji
  • Poprawa optymalizacji SEO
  • Podsumowanie
  • Pytania sprawdzajÄ…ce
  • MateriaÅ‚y dodatkowe

Rozdział 8. Budowanie portalu korporacyjnego przy użyciu narzędzi Nx obsługujących repozytoria monolityczne oraz biblioteki NgRx

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Omówienie projektu
  • RozpoczÄ™cie pracy
  • Tworzenie aplikacji w architekturze repozytorium monolitycznego przy użyciu Nx
  • Tworzenie serwisów dla użytkowników
    • Budowanie serwisu dla odwiedzajÄ…cych
    • Budowanie serwisu dla administratorów
  • ZarzÄ…dzanie stanem aplikacji za pomocÄ… biblioteki NgRx
    • Konfigurowanie stanu
    • WspóÅ‚dziaÅ‚anie z magazynem
  • Wizualizacja danych na wykresach
    • Utrwalanie danych odwiedzin w pamiÄ™ci przeglÄ…darki
    • WyÅ›wietlanie danych statystycznych odwiedzin
  • Podsumowanie
  • Pytania sprawdzajÄ…ce
  • MateriaÅ‚y dodatkowe

RozdziaÅ‚ 9. Budowanie biblioteki komponentów interfejsu użytkownika przy użyciu interfejsu CLI i zestawu CDK Angulara

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Omówienie projektu
  • RozpoczÄ™cie pracy
  • Tworzenie biblioteki w interfejsie CLI Angulara
  • Budowanie przeciÄ…galnej listy kart
    • WyÅ›wietlanie danych kart
    • Dodawanie funkcji przeciÄ…gania i upuszczania
  • WspóÅ‚dziaÅ‚anie ze schowkiem
  • Publikowanie biblioteki Angulara w rejestrze npm
  • Używanie komponentów jako elementów Angulara
  • Podsumowanie
  • Pytania sprawdzajÄ…ce
  • MateriaÅ‚y dodatkowe

RozdziaÅ‚ 10. Tworzenie wÅ‚asnych poleceÅ„ interfejsu CLI Angulara za pomocÄ… schematów

  • Podstawowe koncepcje i kontekst
  • Omówienie projektu
  • RozpoczÄ™cie pracy
  • Instalowanie interfejsu CLI schematów
  • Tworzenie komponentu z użyciem frameworka CSS Tailwind
  • Tworzenie usÅ‚ugi HTTP
  • Podsumowanie
  • Ćwiczenie
  • MateriaÅ‚y dodatkowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.