reklama - zainteresowany?

Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych - Helion

Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych
Autor: Stephen Chin, Dean Iverson, Oswald Campesato, Paul Trani
Tytuł oryginału: Pro Android Flash
Tłumaczenie: Łukasz Schmidt
ISBN: 978-83-246-3920-5
stron: 368, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2012-08-10
Księgarnia: Helion

Cena książki: 20,90 zł (poprzednio: 67,42 zł)
Oszczędzasz: 69% (-46,52 zł)

Dodaj do koszyka Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych

Tagi: Android

Wejdź w świat tworzenia oprogramowania dla urządzeń mobilnych!

Platforma Android z każdym dniem zdobywa tysiące kolejnych użytkowników. Andy Rubin - odpowiedzialny za nią w Google - pochwalił się aktywacją 700 tysięcy nowych urządzeń z tym systemem każdego dnia. Robi wrażenie? Pomyśl, jak wykorzystać ten rynek i stworzyć aplikację, która podbije serca użytkowników. Dzięki możliwości wykorzystania technologii Flash teraz jest to jeszcze łatwiejsze!

"Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych" to kompletny przewodnik po budowaniu skomplikowanych, zajmujących aplikacji dla Androida. Dzięki tej książce nauczysz się programować smartfony Android oraz tablety z wykorzystaniem najpopularniejszych frameworków służących do tworzenia bogatych aplikacji internetowych (RIA) dla Androida - Flash i Flex.

Gdy wraz z autorami przejrzysz już zestaw narzędzi programistycznych Flasha, dowiesz się, jak dodawać multimedia, animacje i efekty specjalne do aplikacji. Zrozumiesz, jak działa optymalizowanie dla różnorodnych wyświetlaczy oraz jak wykorzystać dane wejściowe pochodzące z aparatu, GPS, mikrofonu i akcelerometru. Poznasz metody tworzenia certyfikatów podpisywania kodu oraz uzyskiwania jak najlepszej wydajności aplikacji. Zapoznasz się z dużą ilością praktycznego, dobrze skomentowanego kodu i zbudujesz trzy kompletne projekty: program do rysowania, odtwarzacz muzyczny Flash oraz aplikację AIR przechowującą informacje o stanach witryn w bazie danych SQLite.

Sprawdź możliwości technologii Flash dla platformy Android.

  • Korzystaj z usług geolokalizacyjnych
  • Sprawdź położenie telefonu za pomocą wbudowanych sensorów
  • Wykorzystaj narzędzia przeznaczone dla technologii Flash
  • Opublikuj aplikację w Android Market!

Twórz atrakcyjne aplikacje mobilne za pomocą Flasha, Fleksa i Androida!

Dodaj do koszyka Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych

 

Osoby które kupowały "Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych", wybierały także:

  • Mobile Web. Rusz głową!
  • Xamarin. Tworzenie interfejsów użytkownika
  • Kotlin w praktyce. Kurs video. Tworzenie aplikacji webowych za pomocą Spring Boota
  • Android. Techniki efektywnej pracy. Kurs video. Poziom pierwszy. Skróty klawiszowe i biblioteki
  • Testowanie aplikacji mobilnych na platformę Android. Kurs video. Poziom pierwszy. Testy jednostkowe i UI

Dodaj do koszyka Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych

Spis treści

Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych -- spis treci

O autorach (11)

O recenzencie (12)

Podzikowania (13)

Przedmowa (14)

Wprowadzenie (15)

Rozdzia 1. Wprowadzenie do Flasha mobilnego (17)

  • Dlaczego Android? (17)
  • Flash na innych platformach (18)
  • Poznawanie Androida (18)
  • Platforma Flash (20)
    • rodowisko wykonawcze Flash (20)
    • Narzdzia Flash (21)
    • Uruchamianie aplikacji w programie Flash Professional (23)
    • Uruchamianie aplikacji w programie Flash Builder (26)
    • Uruchamianie aplikacji z wiersza polece (36)
  • Podsumowanie (37)

Rozdzia 2. Dostosowywanie aplikacji do profilu urzdzenia mobilnego (39)

  • Rozmiar ekranu (39)
    • Rozdzielczo ekranu a jego gsto (41)
    • Symulowanie pikseli niezalenych od gstoci wywietlacza urzdzenia we Flashu (42)
    • Gsto ekranu w aplikacjach Flex (42)
    • Aplikacja Density Explorer (43)
    • Obsuga gstoci w CSS (47)
  • Orientacja ekranu (50)
    • Przeczanie si pomidzy trybem portretowym i krajobrazowym we Fleksie (51)
    • Automatyczna reorientacja we Flashu (55)
    • Reorientacja we Flashu - obracajca si twarz (56)
  • Wielodotykowo i gesty (58)
    • Gesty w aplikacji mobilnej (58)
    • Aplikacja Flash Scrapbook (60)
    • API punktu dotykowego (66)
  • Podsumowanie (71)

Rozdzia 3. Tworzenie aplikacji Flash i Flex dla Androida (73)

  • Konstruowanie mobilnych UI za pomoc Fleksa (73)
    • ViewNavigatorApplication (74)
    • Wane zdarzenia w yciu widoku (76)
    • TabbedViewNavigatorApplication (78)
    • Po prostu aplikacja (82)
    • Komponenty ViewNavigator i View (84)
    • Przekazywanie danych pomidzy komponentami View (92)
    • Zachowywanie komponentw View i danych sesji (92)
  • Kontrolki wizualne (93)
    • Kontrolki tekstowe (94)
    • Obsuga klawiatury ekranowej (99)
    • Kontrolki przyciskw (101)
    • Listy Flex (106)
    • Kontrolki Slider, Scroller i BusyIndicator (108)
  • Podsumowanie (112)

Rozdzia 4. Grafika i animacja (113)

  • Wykorzystywanie prostych obiektw Spark do rysowania grafiki 2D (113)
    • Rysowanie prostoktw i elips (113)
    • Stosowanie gradientw liniowych i radialnych (114)
    • Renderowanie szeciennych krzywych Bziera (117)
    • Inny przykad elementu Path (120)
  • Stosowanie filtrw Spark (121)
  • Stosowanie przeksztace obiektw geometrycznych (122)
    • Dodawanie efektu zmiany rozmiaru (123)
  • Dodawanie animacji za pomoc biblioteki Spark (125)
    • Stosowanie elementu Animate (126)
    • Animacje odtwarzane rwnolegle i sekwencyjnie (128)
  • Tworzenie animacji 3D (130)
  • Tworzenie skrek Spark (133)
  • Generowanie wykresw 2D w Spark (136)
    • Tworzenie wykresw supkowych 2D (137)
    • Tworzenie wykresw koowych 2D (138)
  • Wykorzystywanie FXG i Spark (140)
  • Program do szkicowania (143)
  • Podsumowanie (147)

Rozdzia 5. Wdraanie i publikowanie aplikacji (149)

  • Przygotowywanie emulatora Androida (149)
    • Instalowanie Android SDK (150)
    • Tworzenie urzdzenia wirtualnego Android (151)
    • Instalowanie AIR na emulatorze (153)
    • Powizania klawiatury z emulatorem (154)
  • Wdraanie aplikacji AIR (155)
    • Przygotowanie ADT (156)
    • Uprawnienia aplikacji (157)
    • Ikony i zasoby (160)
  • Certyfikaty podpisywania kodu (162)
    • Tworzenie certyfikatw za pomoc ADT (163)
  • Publikowanie z Flash Professional (165)
  • Eksportowanie wersji finalnej z Flash Builder (166)
  • Uruchamianie aplikacji Flex w emulatorze Androida (167)
  • Wdraanie aplikacji z wiersza polece (167)
  • Publikowanie aplikacji AIR w Google Play (170)
    • Krok 1. Utwrz konto programisty w Google Play (170)
    • Krok 2. Opakowywanie aplikacji (170)
    • Krok 3. Wysyanie aplikacji Adobe AIR (171)
  • Podsumowanie (171)

Rozdzia 6. Adobe AIR i aplikacje natywne Androida (173)

  • Wywoywanie funkcji URI z Adobe AIR (174)
  • Wywoywanie wasnych stron HTML z Adobe AIR (176)
  • Otwieranie stron HTML w Adobe AIR (177)
  • Korzystanie z SQLite w Adobe AIR (179)
  • Wprowadzenie do podstawowych koncepcji Androida (183)
    • Podstawowe funkcje Androida 3.0 (184)
    • Pobieranie i instalowanie Androida SDK (185)
    • Podstawowe koncepcje Androida (185)
  • Tworzenie aplikacji dla Androida (191)
    • Struktura aplikacji dla Androida (191)
    • Najwaniejsze pliki aplikacji dla Androida (192)
  • Wysyanie powiadomie w aplikacjach dla Androida (195)
  • Integracja aplikacji Adobe AIR z natywn aplikacj Androida (205)
  • Podsumowanie (207)

Rozdzia 7. Wykorzystywanie wej sprztowych (209)

  • Mikrofon (209)
  • Aparat - klasy Camera i CameraUI (212)
    • Klasa Camera (212)
    • Wykonywanie operacji na strumieniu wideo aparatu (215)
    • Klasa CameraRoll (223)
    • CameraUI (227)
  • Akcelerometr (228)
    • Klasy Accelerometer i AccelerometerEvent (230)
  • Geolokalizacja (232)
  • Podsumowanie (235)

Rozdzia 8. Integracja z multimediami (237)

  • Odtwarzanie efektw dwikowych (237)
    • Klasa SoundEffect (238)
    • Przykad osadzonego SoundEffect (239)
  • Zaawansowane rozwizanie dwikowe (240)
  • Odtwarzanie nagranego dwiku (242)
    • Dynamiczne generowanie danych dwikowych (243)
    • Obsuga przechodzenia pomidzy stanami (245)
  • Odtwarzacz muzyki Flash (250)
    • Odtwarzanie plikw MP3 (250)
    • Od prototypu do aplikacji (254)
  • Odtwarzanie wideo (275)
    • Optymalizowanie wideo dla urzdze mobilnych (275)
    • Komponent Spark VideoPlayer (276)
    • Wideo za pomoc klasy NetStream (277)
    • Odtwarzanie wideo za pomoc OSMF (282)
    • Przykad aplikacji rejestrujcej wideo (285)
  • Podsumowanie (287)

Rozdzia 9. Obieg pracy projektant - programista (289)

  • Rola projektanta wizualnego (290)
    • Pocztek w Adobe Device Central (290)
    • Korzystanie z Device Central (290)
    • Adobe Photoshop (295)
    • Formaty plikw graficznych (297)
    • Adobe Illustrator (299)
    • Adobe Fireworks (300)
  • Rola programisty (300)
    • Narzdzia programisty (302)
  • Podsumowanie (304)

Rozdzia 10. Optymalizowanie wydajnoci (305)

  • Podstawy optymalizowania wydajnoci aplikacji mobilnej (305)
  • Postrzegana a faktyczna wydajno aplikacji (306)
  • Optymalizowanie wydajnoci grafiki (307)
    • Elastyczny tor wycigowy (308)
    • Redukowanie czasu wykonywania kodu (309)
    • Przypieszanie renderowania (309)
    • Buforowanie bitmap na scenie (311)
    • Renderowanie za pomoc GPU (317)
  • Wydajne renderery elementw (319)
    • Klasy obrazw Flex (321)
    • Wydajno komponentw tekstowych (322)
    • Wbudowane renderery elementw (324)
  • API i narzdzia monitorujce wydajno (326)
    • Hi-ReS! Stats (326)
    • PerformanceTest v2 Beta (327)
    • Program profilujcy we Flash Builder (328)
  • Wydajno Flasha w przyszoci (329)
    • Szybsze odmiecanie (329)
    • Lepsza wydajno kodu ActionScript (330)
    • Wspbieno (331)
    • Wielowtkowy potok renderowania (332)
    • Stage3D (333)
  • Podsumowanie (334)

Rozdzia 11. Inne urzdzenia: tablety i TV (335)

  • Skalowanie ekranu (335)
  • Dostosowywanie oparte na stanach (337)
    • Wykorzystywanie grup stanw (338)
    • Dostosowywanie oparte na projekcie (344)
    • Implementowanie interfejsu dla tabletu (348)
  • Przenoszenie aplikacji do odbiornikw TV (352)
  • Przenoszenie aplikacji do urzdze PlayBook (353)
  • System iOS (356)
  • Podsumowanie (356)

Skorowidz (359)

Dodaj do koszyka Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2021 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.