reklama - zainteresowany?

Algorytmy. Kiedy mniej myśleć - Helion

Algorytmy. Kiedy mniej myśleć
Autor: Christian Brian, Griffiths Tom
Tłumaczenie: Rossowski Dariusz
ISBN: 9788372297136
stron: 472, okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 34,21 zł (poprzednio: 44,43 zł)
Oszczędzasz: 23% (-10,22 zł)

Dodaj do koszyka Algorytmy. Kiedy mniej myśleć

Tagi: Kompetencje osobiste | Matematyka

Fascynujące spojrzenie na to, jakie wnioski z algorytmów komputerowych płyną do zastosowania w naszym codziennym życiu, pomagając w podejmowaniu decyzji i rozjaśniając mechanizmy pracy umysłu.

Co informatyka może wiedzieć o naszym prywatnym życiu?

Skąd pomysł, by procedury programistyczne stosować do problemów ludzkich, nie tylko komputerowych? Okazuje się, że tematy te pojawiają się już nawet na poziomie rozpatrywanych zadań: problem sekretarki, problem komiwojażera, dylemat więźnia, problem wielorękiego bandyty, w końcu relaksacja problemu Informatyka nie jest aż tak abstrakcyjna i oderwana od świata, jak czasem się wydaje. Czy zawsze porządek jest lepszy od bałaganu? Jak długo poznawać kolejne oferty przed wynajęciem mieszkania? Jaki jest idealny moment na ślub? Kiedy najbardziej racjonalnym posunięciem jest zdanie się na los? Jak optymalnie szukać miejsca parkingowego? Co giganci programowania mówią o sposobach sortowania skarpetek?

Wyłuskane tu informatyczne porady często twórczo wzbogacają wskazania psychologii, a jednocześnie mają tę rzadką zaletę, że ich optymalność jest matematycznie dowiedziona.

Dodaj do koszyka Algorytmy. Kiedy mniej myśleć

 

Osoby które kupowały "Algorytmy. Kiedy mniej myśleć", wybierały także:

  • Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon 3. Konflikty na terytorium
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Regu
  • Socjotechnika. Sztuka zdobywania w
  • Pocz

Dodaj do koszyka Algorytmy. Kiedy mniej myśleć

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Algorytmy. Kiedy mniej myśleć

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.