reklama - zainteresowany?

Algorytmy. Kiedy mniej myśleć - Helion

Algorytmy. Kiedy mniej myśleć
Autor: Christian Brian, Griffiths Tom
TÅ‚umaczenie: Rossowski Dariusz
ISBN: 9788372297136
stron: 472, okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 34,21 zł (poprzednio: 44,43 zł)
Oszczędzasz: 23% (-10,22 zł)

Dodaj do koszyka Algorytmy. Kiedy mniej myśleć

Tagi: Kompetencje osobiste | Matematyka

FascynujÄ…ce spojrzenie na to, jakie wnioski z algorytmów komputerowych pÅ‚ynÄ… do zastosowania w naszym codziennym życiu, pomagajÄ…c w podejmowaniu decyzji i rozjaÅ›niajÄ…c mechanizmy pracy umysÅ‚u.

Co informatyka może wiedzieć o naszym prywatnym życiu?

SkÄ…d pomysÅ‚, by procedury programistyczne stosować do problemów ludzkich, nie tylko komputerowych? Okazuje siÄ™, że tematy te pojawiajÄ… siÄ™ już nawet na poziomie rozpatrywanych zadaÅ„: problem sekretarki, problem komiwojażera, dylemat więźnia, problem wielorÄ™kiego bandyty, w koÅ„cu relaksacja problemu Informatyka nie jest aż tak abstrakcyjna i oderwana od Å›wiata, jak czasem siÄ™ wydaje. Czy zawsze porzÄ…dek jest lepszy od baÅ‚aganu? Jak dÅ‚ugo poznawać kolejne oferty przed wynajÄ™ciem mieszkania? Jaki jest idealny moment na Å›lub? Kiedy najbardziej racjonalnym posuniÄ™ciem jest zdanie siÄ™ na los? Jak optymalnie szukać miejsca parkingowego? Co giganci programowania mówiÄ… o sposobach sortowania skarpetek?

WyÅ‚uskane tu informatyczne porady czÄ™sto twórczo wzbogacajÄ… wskazania psychologii, a jednoczeÅ›nie majÄ… tÄ™ rzadkÄ… zaletÄ™, że ich optymalność jest matematycznie dowiedziona.

Dodaj do koszyka Algorytmy. Kiedy mniej myśleć

 

Osoby które kupowały "Algorytmy. Kiedy mniej myśleć", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Regu
  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Socjotechnika. Sztuka zdobywania w
  • Pocz

Dodaj do koszyka Algorytmy. Kiedy mniej myśleć

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Algorytmy. Kiedy mniej myśleć

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.