reklama - zainteresowany?

Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie - Helion

Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie
ebook
Autor: Konrad Pankiewicz
ISBN: 978-83-283-0161-0
stron: 256, Format: ebook
Data wydania: 2014-08-25
Księgarnia: Helion

Cena książki: 20,35 zł (poprzednio: 36,34 zł)
Oszczędzasz: 44% (-15,99 zł)

Dodaj do koszyka Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie

BÄ™dziesz co najmniej poirytowany faktem, jak wiele bÅ‚Ä™dów popeÅ‚niaÅ‚eÅ› i jak skutecznie sabotowaÅ‚eÅ› swoje osiÄ…gniÄ™cia sprzedażowe. A wszystko to do momentu przeczytania tej książki.

Alchemia sprzedaży

Jak przekształcić każdy zawodowy kontakt w handlowe złoto?

W dzisiejszych czasach Twój sukces zależy w znaczniej mierze od jakoÅ›ci relacji, które potrafisz zbudować. JeÅ›li podczas rozmowy z klientem zdoÅ‚asz stworzyć nić sympatii i zaufania, wówczas realizacja Twoich celów sprzedażowych nagle okazuje siÄ™ niezwykle prosta i przyjemna.

Czy chciaÅ‚byÅ›, by Twoja praca przynosiÅ‚a zarówno pieniÄ…dze, jak i peÅ‚ne zadowolenie?

Ta książka nauczy CiÄ™, jak docierać do klientów, wyzwalać w nich najlepsze emocje i nastawiać na "tak". To trening budowania dobrych relacji handlowych.

Zastanów siÄ™:

  • Z jakim handlowcem chciaÅ‚byÅ› rozmawiać?
  • Co chciaÅ‚byÅ› od niego usÅ‚yszeć?
  • Jaki musiaÅ‚by być, abyÅ› chciaÅ‚ z nim wspóÅ‚pracować?

Wiedz, że niewielu handlowców zadaje sobie trud poszukiwania odpowiedzi na te pytania. A to tylko poczÄ…tek drogi doskonalenia, na jakÄ… wejdziesz, kiedy zaczniesz czytać tÄ™ książkÄ™ i chÅ‚onąć praktyczne rady w niej zawarte.

 

Poznaj Konrada Pankiewicza -- zaÅ‚ożyciela Instytutu Perswazji oraz twórcÄ™ Dynamicznego Modelu Perswazji® (Persuasion Dynamic Model®).

 

Konrad jest fantastycznym trenerem. Charyzmatycznym coachem. Doświadczonym praktykiem sprzedaży i marketingu.

Zobacz co o nim i jego książce sądzą autorytety perswazji, sprzedaży i marketingu:

 

 

 

 


 

 

"WÅ›ród wszystkich Polaków znam tylko trzy osoby, od których mógÅ‚bym siÄ™ uczyć perswazji. Konrad Pankiewicz jest jednÄ… z nich. Dostarcza on nowych umiejÄ™tnoÅ›ci i uczy technik oraz strategii, których nie poznacie nigdzie indziej."

 

 

"Konrad przekazuje pasjonujÄ…cÄ… wiedzÄ™. To obowiÄ…zkowa lektura dla sprzedawców, negocjatorów i marketerów."
Bohdan Pawłowicz;
Dyrektor Generalny Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce

 

 

 

"Zaawansowana wiedza. Zaawansowane strategie i techniki. Wszystko bardzo profesjonalnie przekazane."
Agnieszka Bzdyra-Maciorowska
Redaktor naczelna Miesięcznika "Marketing w praktyce"

 

 


 

Dowiedz siÄ™:

  • jak budować sympatiÄ™, wiarygodność i zaufanie
  • jak dystansować konkurencjÄ™ i wygrywać walkÄ™ o klienta
  • jak nawiÄ…zywać relacje i przeksztaÅ‚cać je w cenne kontrakty
  • jak wykorzystywać narzÄ™dzia perswazji w skutecznej sprzedaży i obsÅ‚udze klienta
  • jak umiejÄ™tnie wykorzystać wiedzÄ™ o procesach decyzyjnych Twoich klientów

To książka dla Ciebie, jeśli stawiasz zaufanie i wiarygodność ponad nieudolną manipulację prowadzącą do frustracji i nieuchronnej katastrofy.

Książka zawiera płytę CD z pełnym szkoleniem:
"Najczęstsze techniki negocjacyjne".

Czy stać Cię na to, by nie zarabiać więcej? Przyjemniej? Skuteczniej?
Nie trać czasu na odpowiedź, kupuj póki jest.

Dodaj do koszyka Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie

 

Osoby które kupowały "Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • DevOps w praktyce. Kurs video. Jenkins, Ansible, Terraform i Docker
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Scrum. O zwinnym zarzÄ…dzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie

Spis treści

Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie eBook -- spis treści

O autorze (9)

Wstęp (11)

Ukrywana prawda o skutecznym uwodzeniu (17)

Magiczna siła pipet, kutasików i poznańskich pyr (25)

Różowe okulary, szwedzki pływak i nieistniejący suplement witaminowy (29)

Jaką objętość ma Twój mięsień konsekwencji? (35)

Pułapka maniakalnego uporu (41)

Narzekanie na ministra spraw zagranicznych nie ma najmniejszego sensu (49)

Jak łatwo możesz czytać w myślach swoich klientów (51)

Ponadczasowa prawda o filozofii sprzedaży (55)

3 podświadome pytania, które zadaje sobie każdy Twój klient (57)

Klienci nie kupujÄ… od firm - klienci kupujÄ… od ludzi (63)

Tylko krowa nie zmienia zdania (65)

Jesteś nieśmiały, notorycznie się spóźniasz, a może powinieneś popracować nad swoimi umiejętnościami w zakresie perswazji? (69)

Dlaczego klienci mieliby kupować właśnie od Ciebie? (73)

Najpierw wzbudź sympatię, a dopiero później sprzedawaj (77)

Czy grałeś kiedykolwiek w golfa? (79)

Twój klient to istota emocjonalna - dokładnie tak, jak Ty (81)

Jeśli wejdziesz między wrony... (85)

Ciało, które mówi... (87)

Mów językiem zmysłów swojego klienta (91)

Nic tak dobrze nie działa, jak... (101)

99% handlowców popełnia ten błąd (105)

Happy Birthday to You (111)

Wspominasz czasem o wadach swojego produktu lub usługi? (113)

Oto genialny sposób na udaną rozmowę (117)

Obiecuj mniej... (121)

Jeśli masz coś do zyskania, powiedz o tym otwarcie (123)

3150 brzmi lepiej niż 3000 (127)

Poproszę o jakąś pastę do zębów (129)

Uważaj na kolejność prezentacji swojej oferty (133)

Zostań adwokatem diabła (135)

Wyobraź sobie, że... (137)

Porównania to przekleństwo. Wiesz może, dlaczego? (143)

Generalnie państwa oferta jest dobra - jednak tym razem zdecydowaliśmy się na współpracę z inną firmą (145)

Dlaczego musisz uważać na pytanie "dlaczego?" (147)

Niech pan nie myśli, że chcę pana oszukać (151)

Proszę spróbować podpisać z nami umowę (153)

6 kluczy do umysłu Twojego klienta (157)

Najważniejsze słowo na literę "k", które znajduje się w tej książce, to... (183)

Zanotuj to sobie dokładnie! (189)

Twoja prywatna baza wiedzy (191)

Coś, o czym często zapominasz podczas negocjacji (193)

Ustępstwo rodzi ustępstwo (199)

Pokaż swoją klasę (201)

Zawsze trzymaj rękę na pulsie (205)

Bezwzględnie dotrzymuj obietnic (209)

Najmocniej przepraszam za moje spóźnienie... (211)

Wykorzystuj potęgę zbudowanych relacji (213)

20% jest ważniejsze niż 80% (215)

A może wyskoczymy gdzieś na lunch? (219)

Oddzielaj ludzi od problemów (221)

Trzymaj nerwy na wodzy (223)

Jak bardzo jesteÅ› atrakcyjny? (225)

Zawał czy wylew? (229)

Znajdź swój złoty środek (231)

4 zasady, dzięki którym pokonasz konkurencję (235)

Nic tak dobrze nie robi, jak króciutkie résumé! (241)

Zamiast zakończenia (245)

Bibliografia (247)

Dodaj do koszyka Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.