reklama - zainteresowany?

Agile Software Development. Gra zespołowa. Wydanie II - Helion

Agile Software Development. Gra zespołowa. Wydanie II
Autor: Alistair Cockburn
Tytuł oryginału: Agile Software Development: The Cooperative Game (2nd Edition) (The Agile Software Development Series)
Tłumaczenie: Rafał Jońca
ISBN: 978-83-246-1503-2
stron: 480, Format: 170x230, okładka: miękka
Data wydania: 2008-09-24
Księgarnia: Helion

Cena książki: 69,00 zł

Dodaj do koszyka Agile Software Development. Gra zespołowa. Wydanie II

Tagi: Agile - Programowanie

Poznaj zasady doskonałej metodologii wytwarzania oprogramowania

  • Jak dopasować metodologiÄ™ Agile do specyfiki firmy?
  • W jaki sposób powiÄ…zać Agile z innymi metodologiami?
  • Jak wdrożyć Agile w caÅ‚ej strukturze firmy?

Produkcja oprogramowania wymaga nie tylko doskonałej znajomości technologii, ale także metodologii zarządzania projektem. Kluczowym elementem jest tu umiejętność błyskawicznego reagowania na zmiany, sytuacje kryzysowe i błędy. Istnieje wiele usystematyzowanych metodologii wytwarzania oprogramowania, które jednak rzadko sprawdzają się w przypadku małych zespołów projektowych lub projektów realizowanych w krótkim czasie. Dla takich projektów opracowano metodologię Agile. To "zwinne programowanie" zdobywa coraz więcej zwolenników i jest wdrażane w wielu przedsiębiorstwach.

Książka "Agile Software Development. Gra zespołowa" to omówienie metodologii Agile i inżynierii oprogramowania. Czytając ją, poznasz założenia zwinnego programowania i sposoby zarządzania projektem, zgodne z wytycznymi tej metodologii. Dowiesz się, jakie ograniczenia posiada Agile i jak sobie z nimi radzić. Przeczytasz o programowaniu ekstremalnym, adaptacji tej metodologii do potrzeb konkretnych zadań i unikaniu błędów przy wytwarzaniu oprogramowania.

  • Zasady inżynierii oprogramowania
  • Dobór zespoÅ‚u projektowego
  • Komunikacja wewnÄ…trz zespoÅ‚u projektowego
  • Wybór odpowiedniej metodologii
  • Programowanie ekstremalne
  • ZarzÄ…dzanie zmianami
  • Metodologie Crystal

Poznaj wydajne i efektywne zwinne programowanie!

Dodaj do koszyka Agile Software Development. Gra zespołowa. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Agile Software Development. Gra zespołowa. Wydanie II", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • TDD. Sztuka tworzenia dobrego kodu
  • Doskona
  • Miejsce przy stole. Przywództwo w IT w czasach Agile
  • Czysty Agile. Powrót do podstaw

Dodaj do koszyka Agile Software Development. Gra zespołowa. Wydanie II

Spis treści

Agile Software Development. Gra zespołowa. Wydanie II -- spis treści

Spis rysunków i tabel (9)

Spis opowiadań (15)

Przedmowa (19)

Przedmowa do drugiego wydania (29)

Rozdział 0. Niewiadome i niekomunikatywne (33)

  • Problem z analizÄ… doÅ›wiadczenia (35)
  • Niemożność komunikacji (39)
  • Trzy poziomy sÅ‚uchania (44)
  • Co zatem bÄ™dÄ™ robiÅ‚ jutro? (49)

Rozdział 0.1. Niewiadome i niekomunikatywne - ewolucja (51)

  • Komunikacja i wspólne doÅ›wiadczenia (53)
  • Shu-ha-ri (54)

Rozdział 1. Gra zespołowa pomysłowości i komunikacji (57)

  • Oprogramowanie i poezja (59)
  • Oprogramowanie i gry (60)
  • Drugie spojrzenie na grÄ™ zespoÅ‚owÄ… (66)
  • Co to oznacza dla mnie? (73)

Rozdział 1.1. Zespołowa gra pomysłowości i komunikacji - ewolucja (75)

  • Gra bagienna (77)
  • Współzawodnictwo we współpracy (78)
  • Inne miejsca z grÄ… zespoÅ‚owÄ… (80)
  • Raz jeszcze o inżynierii oprogramowania (80)

Rozdział 2. Pojedyncze osoby (93)

  • Ci dziwni ludzie (95)
  • Obchodzenie trybów porażki (99)
  • Lepsze dziaÅ‚anie w jednych aspektach niż w innych (107)
  • Korzystanie z trybów sukcesu (118)
  • Co powinienem zrobić jutro? (124)

Rozdział 2.1. Pojedyncze osoby - ewolucja (125)

  • Równoważenie strategii (127)

Rozdział 3. Komunikacja i współpraca zespołów (131)

  • Sposoby przepÅ‚ywu informacji (133)
  • Zasklepianie luk komunikacyjnych (147)
  • ZespoÅ‚y jako spoÅ‚ecznoÅ›ci (155)
  • ZespoÅ‚y jako ekosystemy (164)
  • Co zatem bÄ™dÄ™ robiÅ‚ jutro? (166)

Rozdział 3.1. Zespoły - ewolucja (167)

  • Ponowne spojrzenie na prosty ukÅ‚ad biura (169)

Rozdział 4. Metodologie (171)

  • Ekosystem, który dostarcza oprogramowanie (173)
  • PojÄ™cia metodologiczne (173)
  • Zasady projektowania metodologii (198)
  • XP od kuchni (221)
  • Dlaczego w ogóle zajmować siÄ™ metodologiami? (225)
  • Co zatem bÄ™dÄ™ robiÅ‚ jutro? (227)

Rozdział 4.1. Metodologie - ewolucja (229)

  • Metodologie kontra strategie (231)
  • Metodologie w caÅ‚ej organizacji (232)
  • Procesy jako cykle (233)
  • Opisanie metodologii prostszymi sÅ‚owami (236)

Rozdział 5. Zwinność i adaptacja (239)

  • Lekko, aczkolwiek wystarczajÄ…co (241)
  • Zwinność (243)
  • Dostosowywanie siÄ™ (250)
  • Co zatem bÄ™dÄ™ robiÅ‚ jutro? (260)

Rozdział 5.1. Zwinność i adaptacja - ewolucja (261)

  • Sprostowanie bÅ‚Ä™dnego zrozumienia przekazu (264)
  • Ewolucja metodologii zwinnych (281)
  • Nowe zagadnienia metodologii (293)
  • PowracajÄ…ce pytania (309)
  • Zwinność poza tworzeniem oprogramowania (329)

Rozdział 6. Metodologie Crystal (353)

  • KsztaÅ‚t rodziny Crystal (355)
  • Crystal Clear (358)
  • Crystal Orange (360)
  • Crystal Orange Web (362)
  • Co zatem bÄ™dÄ™ robiÅ‚ jutro? (366)

Rozdział 6.1. Metodologie Crystal - ewolucja (367)

  • Genetyczny kod Crystal (369)
  • Crystal Clear (374)
  • RozciÄ…ganie Crystal Clear do Yellow (376)

Dodatek A: Manifest zwinnego wytwarzania oprogramowania (383)

  • Agile Alliance (385)
  • Manifest (386)
  • Wspieranie wartoÅ›ci (388)

Dodatek A.1. Manifest zwinnego wytwarzania oprogramowania i "Deklaracja wzajemnej zależności" (395)

  • Nowa odsÅ‚ona manifestu zwinnoÅ›ci (397)
  • Deklaracja wzajemnej zależnoÅ›ci (400)

Dodatek B: Naur, Ehn, Musashi (407)

  • Peter Naur, "Programowanie jako budowanie teorii" (409)
  • Pelle Ehn. Gry jÄ™zykowe Wittgensteina (419)
  • Musashi (431)

Dodatek B.1. Naur, Ehn, Musashi - ewolucja (437)

  • Naur (439)
  • Ehn (439)
  • Musashi (439)

Dodatek C: Słowo końcowe (441)

  • Zwinne wytwarzanie oprogramowania (443)
  • Biznes jako gra zespoÅ‚owa (444)
  • Przywództwo (444)
  • Wszyscy (445)

Dodatek D: Bibliografia (447)

Skorowidz (461)

Dodaj do koszyka Agile Software Development. Gra zespołowa. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.