reklama - zainteresowany?

Adobe Premiere 6. Biblia - Helion

Adobe Premiere 6. Biblia
Autor: Adele Droblas, Seth Greenberg
Tytuł oryginału: Adobe Premiere 6 Bible
Tłumaczenie: Bogdan Czogalik, Łukasz Oberlan
ISBN: 83-7197-543-0
stron: 576, Format: B5, okładka: twarda
Data wydania: 2002-03-18
Księgarnia: Helion

Cena książki: 69,00 zł

Dodaj do koszyka Adobe Premiere 6. Biblia

Tagi: Premiere | Video

Adobe Premiere 6. Biblia to książka dla producentów multimediów, projektantów witryn internetowych, projektantów grafiki, artystów, filmowców oraz użytkowników kamer wideo -- dla wszystkich, którzy, korzystając z komputera, chcą tworzyć filmy wideo i umieszczać je na taśmie wideo, płytach CD-ROM lub w Internecie. Czytając książkę Adobe Premiere 6. Biblia, szybko się przekonasz, że jest ona czymś więcej niż tylko źródłem informacji opisującym w zasadzie wszystkie funkcje programu Adobe Premiere. Omawiane w książce koncepcje i możliwości programu Premiere są wyjaśniane za pomocą wielu krótkich ćwiczeń. Książka jest niezastąpionym źródłem informacji zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych użytkowników. Nie zwlekaj. Zacznij czytać i dowiedz się, jak zrealizować swoje pomysły.

Czytając wszystkie rozdziały książki "Adobe Premiere 6. Biblia" po kolei, stopniowo staniesz się ekspertem programu Adobe Premiere. Sądzimy jednak, że większość Czytelników będzie czytać jedynie wybrane rozdziały zawierające potrzebne lub interesujące w danej chwili tematy. W książce umieściliśmy wiele instrukcji szczegółowo wyjaśniających tworzenie sekwencji wideo za pomocą narzędzi programu Adobe Premiere. Na płycie CD-ROM znajdziesz wiele klipów, dzięki którym szybko stworzysz krótkie przykłady ilustrujące zagadnienia poruszane w poszczególnych rozdziałach.

Dodaj do koszyka Adobe Premiere 6. Biblia

 

Osoby które kupowały "Adobe Premiere 6. Biblia ", wybierały także:

  • Adobe Premiere Pro. Kurs video. Poziom pierwszy. Najważniejsze techniki montażu video
  • Adobe Premiere Pro CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
  • Adobe Premiere Pro CC. Oficjalny podręcznik
  • Adobe Premiere Pro CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
  • Blender 3D for Jobseekers

Dodaj do koszyka Adobe Premiere 6. Biblia

Spis treści

Adobe Premiere 6. Biblia -- spis treści

O Autorach (17)

Przedmowa (19)

Wprowadzenie (23)

Część I Premiere - pierwsze kroki (27)

Rozdział 1. Premiere - szybki start (29)

  • Możliwości programu Adobe Premiere (29)
  • Jak działa Premiere (30)
  • Twój pierwszy film wideo (32)
  • Tworzenie projektu w programie Premiere (32)
    • Importowanie materiału filmowego (33)
    • Oglądanie klipów w oknie Project (35)
    • Okno Storyboard (36)
  • Tworzenie projektu (37)
    • Modyfikacja opcji Time Zoom Level (38)
    • Podgląd klipu w oknie Monitor (39)
    • Przycinanie klipów w oknie Timeline (39)
    • Edycja klipu Flag (41)
  • Tworzenie przejścia (41)
    • Podgląd przejścia (42)
    • Montaż klipu w oknie Timeline (43)
    • Dodanie efektu przenikania (43)
    • Dodanie jeszcze jednego obrazu i przejścia (43)
    • Efekt stopniowego pojawiania się napisu (43)
    • Podgląd efektu stopniowego pojawiania się napisu (44)
    • Dodanie klipu dźwiękowego oraz stworzenie efektu stopniowego narastania głośności (45)
  • Eksport filmu wideo (45)
    • Umieszczanie cyfrowego filmu wideo na serwerze WWW (46)

Rozdział 2. Premiere - wiadomości podstawowe (47)

  • Okna programu Premiere (47)
    • Manipulowanie oknami programu Premiere (48)
    • Okno Project (48)
    • Okno Timeline (49)
    • Okno Monitor (50)
    • Okno Audio Mixer (51)
  • Palety programu Premiere (52)
    • Paleta Navigator (52)
    • Paleta History (53)
    • Paleta Commands (53)
    • Paleta Info (54)
    • Paleta Effect Controls (55)
    • Palety Video i Audio (55)
    • Paleta Transitions (56)
  • Menu programu Premiere (57)
    • Menu File (57)
    • Menu Edit (59)
    • Menu Project (60)
    • Menu Clip (61)
    • Menu Timeline (62)
    • Menu Window (62)
    • Menu Help (62)

Rozdział 3. Ustawienia projektu (65)

  • Co to jest cyfrowe wideo? (65)
    • Montaż liniowy a montaż nieliniowy (66)
  • Cyfrowe wideo - wiadomości podstawowe (67)
    • Prędkość odtwarzania klatek wideo (67)
    • Rozmiar klatki (67)
    • Kolor RGB i głębia bitowa koloru (68)
    • Kompresja (68)
  • Ustawienia projektu (70)
    • Ustawienia ogólne (71)
    • Ustawienia wideo (72)
    • Ustawienia Keyframe and Rendering (74)

Rozdział 4. Przesyłanie materiału wideo na dysk twardy (77)

  • Pierwsze kroki (78)
    • Właściwe podłączenie (79)
  • Rozpoczęcie przechwytywania materiału wideo (79)
    • Ustawianie dysku roboczego (80)
    • Przechwytywanie analogowego materiału wideo (80)
    • Zmiana ustawień wideo (82)
    • Zmiana ustawień dźwięku (84)
    • Przygotowanie do przechwytywania cyfrowego materiału wideo (85)
  • Przechwytywanie materiału wideo za pomocą okna przechwytywania (87)
    • Przechwytywanie za pomocą funkcji sterowania urządzeniem (88)
    • Automatyzacja przechwytywania za pomocą przechwytywania wsadowego (89)
  • Dodanie kodu czasowego do klipu (91)
  • Przechwytywanie klipów z użyciem techniki stop motion (92)
  • Przechwytywanie dźwięku (94)
    • Ustawienia nagrywania dźwięku (95)
    • Przechwytywanie analogowego dźwięku (użytkownicy Windows) (95)
    • Przechwytywanie analogowego dźwięku (użytkownicy komputerów Macintosh) (95)

Część II Montaż (97)

Rozdział 5. Podstawowe techniki montażu (99)

  • Montaż podstawowy - koncepcje i narzędzia (99)
    • Okno Storyboard (100)
    • Środowisko robocze (101)
  • Okno Timeline (103)
    • Okno Timeline z bliska (103)
    • Typ środowiska roboczego a wygląd okna Timeline (105)
  • Poruszanie się w oknie Timeline (105)
    • Ścieżki z opcją Shy oraz ścieżki z opcją Exclude (106)
    • Wybieranie i przesuwanie klipów w oknie Timeline (106)
    • Zmiana wyglądu okna Timeline (109)
  • Ustawianie punktów początkowych i końcowych w oknie Timeline (110)
    • Montaż za pomocą narzędzia Selection (110)
    • Ustawianie punktu początkowego i końcowego za pomocą znaczników okna Timeline (110)
  • Przycinanie klipu w oknie Clip (112)
  • Montaż w oknie Monitor (113)
    • Dodawanie klipów do okna Timeline za pomocą okna Monitor (115)

Rozdział 6. Montaż dźwięku (119)

  • Rola dźwięku w filmie wideo (120)
  • Odtwarzanie klipu dźwiękowego (120)
  • Regulacja poziomu głośności dźwięku (122)
    • Regulacja poziomu głośności za pomocą polecenia Audio Gain (123)
    • Regulacja poziomu głośności za pomocą linii głośności dźwięku (123)
  • Balans głośności dźwięku (127)
    • Panorama dźwięku (128)
    • Balans dźwięku stereo (129)
  • Narzędzie Cross Fade (130)
  • Obróbka dźwięku w oknie Audio Mixer (132)
    • Automatyzacja (132)
    • Opcja Mute oraz opcja Solo (132)
    • Balans (133)
    • Głośność (133)
    • Odtwarzanie (133)
    • Opcje okna Audio Mixer (134)
    • Zapisywanie zmian za pomocą okna Audio Mixer (135)
  • Efekty dźwiękowe (135)
    • Paleta Audio (136)
    • Stosowanie efektów dźwiękowych (136)
    • Sterowanie efektem dźwiękowym w czasie (137)
    • Przegląd efektów dźwiękowych (138)
  • Zapisywanie dźwięku w formacie AIFF (146)

Rozdział 7. Tworzenie przejść (149)

  • Rzut oka na paletę Transitions (149)
    • Korzystanie z menu palety Transitions (150)
  • Edycja A/B oraz edycja jednościeżkowa (151)
    • Tworzenie przejść z wykorzystaniem ścieżek A/B (152)
    • Korzystanie z przejść w trybie edycji jednościeżkowej (154)
    • Edycja ustawień efektu przejścia (157)
  • Tworzenie domyślnego efektu przejścia (158)
  • Stosowanie domyślnego efektu przejścia (159)
  • Zastępowanie i usuwanie efektów przejść (159)
  • Przegląd efektów przejść (160)
    • Przejścia z grupy 3D Motion (160)
    • Przejścia z grupy Dissolve (162)
    • Przejścia z grupy Iris (164)
    • Przejścia z grupy Map (165)
    • Przejścia z grupy QuickTime (166)
    • Przejścia z grupy Slides (167)
    • Przejścia z grupy Special Effects (168)
    • Przejścia z grupy Page Peel (170)
    • Przejścia z grupy Stretch (171)
    • Przejścia z grupy Wipe (172)
    • Przejścia z grupy Zoom (175)
  • Galeria efektów przejść programu Premiere (176)

Część III Tekst i grafika (185)

Rozdział 8. Tworzenie napisów i obiektów graficznych w oknie Title (187)

  • Okno Title (188)
    • Narzędzia okna Title (189)
  • Zmiana opcji okna Title (189)
    • Rozmiar rysownicy (189)
    • Proporcje klatki (191)
    • Obszar bezpieczny dla akcji i napisów (191)
    • Kolory bezpieczne dla standardu NTSC (191)
    • Kolor tła (191)
  • Menu Title (192)
  • Klatka klipu wideo w roli tła (192)
  • Narzędzia okna Title (193)
    • Narzędzie Type (194)
    • Przesuwanie tekstu za pomocą narzędzia Selection (195)
    • Zmiana atrybutów tekstu (195)
    • Zapisywanie atrybutów i koloru tekstu (197)
  • Narzędzie Rolling Title (197)
    • Zmiana kierunku i prędkości (198)
    • Podgląd ruchomego tekstu (199)
  • Tworzenie obiektów graficznych w oknie Title (199)
  • Tworzenie wielokątów (200)
    • Przekształcanie wielokątów w linie krzywe (200)
  • Modyfikowanie kształtów (201)
    • Przesuwanie i zmiana rozmiaru kształtu (201)
    • Zmiana grubości linii (201)
    • Zmiana atrybutów związanych z wypełnieniem kształtu (201)
  • Tworzenie cieni (202)
    • Typy cieni (203)
  • Stosowanie koloru w napisach (203)
    • Okno Color Picker (203)
    • Kolory RGB (205)
    • Kolor tekstu i obiektów graficznych (205)
    • Tworzenie gradientów (206)
    • Zmiana krycia (207)
  • Zapisywanie, zamykanie i wczytywanie napisu (208)
    • Dodawanie napisu do projektu (209)
    • Tworzenie napisu powitalnego w oknie Title (210)
    • Tworzenie znaku firmowego (211)

Rozdział 9. Tworzenie tekstu i efektów graficznych (215)

  • Tworzenie i importowanie grafik z programu Adobe Photoshop (215)
    • Tworzenie filmu za pomocą programów Adobe Photoshop oraz Adobe ImageReady (216)
    • Tworzenie sekwencji zniekształcenia tekstu w programach Photoshop i ImageReady (219)
    • Projekt "Time Flies" (220)
  • Tworzenie półprzezroczystego tekstu (223)
    • Tworzenie tekstu z efektem fazy w Photoshopie (224)
    • Przygotowanie projektu "Zoo" (225)
  • Animowanie tekstu i grafik utworzonych w programie Illustrator za pomocą efektów wideo (227)
    • Tworzenie zakrzywionego tekstu w programie Adobe Illustrator (227)
    • Tworzenie grafiki w programie Adobe Illustrator (228)
    • Projekt Hurricane Season (229)
  • Animacja napisów na tle grafiki z wykorzystaniem efektu ruchu i odwróconego kanału alfa (231)

Część IV Zaawansowane techniki i efekty specjalne (237)

Rozdział 10. Zaawansowane techniki montażu (239)

  • Narzędzia do montażu (240)
    • Paleta History (240)
    • Wycinanie i wklejanie klipów (241)
    • Usuwanie luk z okna Timeline (244)
    • Oddzielanie i łączenie części wideo i części dźwiękowej klipu (244)
  • Edycja klipów za pomocą narzędzi okna Timeline (245)
    • Technika montażu Rolling (246)
    • Technika montażu Ripple (246)
    • Technika montażu Slip (247)
    • Technika montażu Slide (248)
  • Montaż trzy- i czteropunktowy (249)
    • Montaż trzypunktowy (249)
    • Montaż czteropunktowy (251)
  • Technika montażu Lift oraz technika montażu Extract (252)
  • Precyzyjny montaż w trybie wyświetlania Trim okna Monitor (253)
  • Kopie klipów i klipy wirtualne (254)
    • Tworzenie klipów wirtualnych (255)
  • Edycja klipu za pomocą poleceń menu Clip (257)
    • Polecenie Motion (257)
    • Polecenia Duration i Speed (258)
    • Polecenie Frame Hold (259)
    • Polecenia Maintain Aspect Ratio i Aspect Fill Color (260)

Rozdział 11. Stosowanie efektów specjalnych (263)

  • Paleta Video Effects programu Premiere (264)
    • Podręczne menu palety Video Effects (265)
    • Paleta Effect Controls (266)
    • Podręczne menu palety Effect Controls (266)
  • Stosowanie efektów specjalnych (267)
  • Stosowanie efektów z wykorzystaniem ujęć kluczowych (268)
    • Ścieżka ujęć kluczowych (269)
  • Stosowanie efektów na różnych obszarach obrazu za pomocą maski obrazu (272)
  • Efekty programu Premiere (273)
    • Folder Adjust (274)
    • Folder Blur (276)
    • Folder Channel (277)
    • Folder Distort (278)
    • Folder Image Control (284)
    • Folder Perspective (287)
    • Folder Pixelate (287)
    • Folder QuickTime (289)
    • Folder Render (289)
    • Folder Sharpen (289)
    • Folder Stylize (290)
    • Folder Time (294)
    • Folder Transform (295)
    • Folder Video (297)

Rozdział 12. Nakładanie obrazu klipów (299)

  • Cyfrowe wideo a przezroczystość (300)
    • Efekt stopniowego pojawiania się lub zanikania obrazu (300)
    • Tworzenie efektu stopniowego pojawiania się lub zanikania obrazu za pomocą narzędzi Fade Adjustment oraz Fade Scissors (303)
  • Nakładanie obrazu klipów za pomocą okna dialogowego Transparency Settings (306)
    • Okno dialogowe Transparency Settings (307)
    • Klucz Chroma (308)
    • Klucz RGB Difference (309)
    • Klucze Blue Screen i Green Screen (309)
    • Klucz Non-Red (312)
    • Klucz Luminance (313)
    • Klucz Alpha Channel (314)
    • Klucze Black Alpha Matte oraz White Alpha Matte (316)
    • Klucz Image Matte (316)
    • Klucz Difference Matte (317)
    • Klucz Track Matte (318)
    • Klucze Multiply i Screen (318)
    • Tworzenie efektu podzielonego ekranu za pomocą okna dialogowego Transparency Settings (318)
    • Tworzenie makiety eliminującej niepożądany obiekt (318)

Rozdział 13. Posługiwanie się maskami koloru oraz maskami tła (321)

  • Tworzenie maski koloru (321)
    • Tworzenie maski koloru w oknie projektu (322)
    • Edycja maski koloru (323)
  • Tworzenie maski tła w oparciu o statyczne ujęcie (323)
  • Tworzenie masek w Photoshopie (324)
    • Tworzenie prostego tła za pomocą narzędzia Gradient (324)
    • Tworzenie obrazów tła za pomocą polecenia Pattern Fill (329)
  • Tworzenie masek w Illustratorze (330)
  • Tworzenie plików tła i filmów QuickTime w programie Painter (335)

Rozdział 14. Tworzenie efektów ruchu (339)

  • Okno dialogowe Motion Settings (339)
    • Okienko podglądu (341)
    • Modyfikowanie ścieżki ruchu (342)
    • Oś czasu - dodawanie ujęć kluczowych (344)
    • Zmiana prędkości (344)
    • Tworzenie zbliżeń, przerw, zniekształceń i obrotów (344)
    • Opcja Fill Color (347)
    • Zapisywanie, wczytywanie, przywracanie i usuwanie ustawień efektu ruchu (348)
    • Edycja ustawień efektu ruchu (348)
  • Kanały alfa (349)
  • Ruchome makiety (351)
  • Tworzenie projektów wykorzystujących efekt ruchu (353)
    • Prezentacja obrazująca sprzedaż kawy (353)
    • Animowana okładka książki (358)

Rozdział 15. Poprawianie jakości obrazu (363)

  • Model koloru RGB (364)
    • Korekcja jasności i kontrastu (366)
    • Balans kolorów (366)
    • Równoważenie poziomów (367)
    • Pozostałe efekty z grupy Adjust (369)
    • Efekty z grupy Image Control (369)
    • Efekty z grupy Video (370)
  • Retusz i korekcja kolorów w Photoshopie (372)
    • Wczytywanie klipu wideo w oknie programu Photoshop (373)
  • Tworzenie selekcji w programie Photoshop (375)
    • Zaznaczanie zakresu kolorów (375)
    • Zapisywanie zaznaczenia w kanale alfa (376)
  • Polecenia dopasowania programu Photoshop (377)
    • Posługiwanie się paletą Info (377)
    • Korekcja jasności i kontrastu (378)
    • Korekcja poziomów (378)
    • Korekcja krzywych (379)
    • Korekcja barwy i nasycenia (381)
    • Korekcja balansu kolorów (382)
    • Dodawanie i usuwanie postaci ludzkich w obrazie klipu wideo za pomocą narzędzi programu Photoshop (382)

Część V Eksport cyfrowych filmów wideo (387)

Rozdział 16. Eksportowanie filmów QucikTime i AVI (389)

  • Rozpoczynanie procesu eksportu pliku (390)
  • Dobieranie ustawień parametrów eksportu (391)
  • Dobieranie ustawień parametrów wideo (392)
    • Wybór metody kompresji dla formatu QuickTime (392)
    • Wybór metody kompresji dla formatu Video for Windows (394)
    • Zmiana głębi bitowej koloru (394)
    • Wybór jakości materiału (394)
    • Wybór prędkości przetwarzania danych (395)
    • Wybór parametrów dekompresji (395)
    • Zmiana rozmiaru ramki obrazu i prędkości odtwarzania (396)
    • Określanie ujęć kluczowych (396)
  • Dobieranie ustawień parametrów audio (397)
    • Kodeki audio formatu QuickTime (398)
    • Pozostałe opcje audio (398)
    • Kodeki audio formatu Video for Windows (399)

Rozdział 17. Przygotowanie klipów wideo do publikacji w sieciach Internet i intranet (401)

  • Formaty plików spotykane w sieci Internet (402)
  • HTML (402)
    • W jaki sposób film jest wczytywany na stronę WWW (403)
    • Ustawienia filmów QuickTime eksportowanych na strony WWW (405)
  • Dołączanie filmu QuickTime do strony WWW w programie Adobe GoLive (406)
  • Wykorzystanie ścieżek filmu QuickTime na stronie WWW (408)
    • Tworzenie hiperłączy w programie Premiere (409)
    • Tworzenie ukrytych ścieżek QuickTime w programie Adobe GoLive (410)
    • Zmiana położenia i tworzenie prostych behawiorów (415)

Rozdział 18. Publikowanie klipów wideo w sieci (419)

  • Eksportowanie klipów wideo na potrzeby sieci za pomocą plug-inu RealNetworks Advanced RealMedia (420)
    • Eksportowanie z programu Premiere (420)
  • Eksportowanie klipów wideo na potrzeby sieci za pomocą programu Cleaner EZ (425)
    • Pobieranie typu QuickTime Progressive (426)
    • Pobieranie typu QuickTime Streaming (426)
    • Format Windows Media - Video (427)
  • Wykorzystanie plug-inu Advanced Windows Media (428)

Rozdział 19. Przenoszenie projektów na taśmę wideo (429)

  • Przygotowanie materiału do przeniesienia na taśmę wideo (430)
    • Sprawdzanie ustawień właściwości projektu (430)
    • Podgląd obrazu przy wyjściowej prędkości odtwarzania (431)
    • Sprawdzanie ustawień opcji dysku magazynującego oraz funkcji kontroli urządzeń zewnętrznych (431)
    • Ustawianie opcji odtwarzania (432)
  • Przenoszenie projektów na taśmę z użyciem funkcji kontroli urządzeń zewnętrznych (434)
    • Przenoszenie projektów na taśmę z użyciem funkcji kontroli urządzeń zewnętrznych klasy DV (434)
    • Przenoszenie projektów na taśmę z użyciem funkcji kontroli analogowych urządzeń zewnętrznych (435)
  • Przenoszenie projektów na taśmę bez użycia funkcji kontroli urządzeń zewnętrznych (435)
  • Tworzenie listy edycyjnej (436)
    • Tworzenie listy edycyjnej (436)
    • Dołączanie do listy edycyjnej informacji o przejściach (439)

Rozdział 20. Przenoszenie projektów na płytę CD-ROM i współpraca z programem Macromedia Director (441)

  • Przenoszenie klipów wideo na płytę CD-ROM (442)
    • Ustawianie właściwości projektu (442)
    • Przenoszenie projektu na płytę CD-ROM za pomocą programu Cleaner EZ (444)
  • Współpraca z programem Macromedia Director (448)
    • Krótka charakterystyka programu Director (448)
  • Importowanie klipów wideo w programie Director (448)
    • Zmiana właściwości filmu (449)
    • Umieszczanie filmu na scenie (450)
    • Korzystanie z Lingo (451)
    • Tworzenie behawiorów (451)
    • Tworzenie własnych skryptów Lingo (452)
    • Odtwarzanie fragmentu cyfrowego filmu wideo (454)

Część VI Współpraca programu Premiere z innymi programami (457)

Rozdział 21. Trymowanie klipów filmowych w programie After Effects (459)

  • Trymowanie klipów wideo w After Effects - o co tu chodzi? (460)
  • Trymowanie klipów wideo w oknie Time Layout (460)
  • Trymowanie klipów wideo w oknie warstwy (462)
  • Eksportowanie plików edytowanych w programie Adobe After Effects (463)
  • Importowanie plików programu After Effects do programu Premiere (467)

Rozdział 22. Współpraca z Photoshopem (469)

  • Eksportowanie pojedynczych klatek filmowych do Photoshopa (469)
    • Importowanie w programie Photoshop pojedynczej klatki projektu Premiere (473)
  • Eksportowanie pojedynczej klatki filmowej z programu After Effects do Photoshopa (473)
  • Wykorzystanie warstw i kanałów w Photoshopie (474)
    • Tworzenie pliku z warstwy i powielanie warstwy w Photoshopie (475)
    • Tworzenie pliku Photoshopa zawierającego kanał alfa (477)
    • Importowanie kanałów alfa i warstw Photoshopa do programu Premiere (479)
    • Wprowadzanie zawartości kanału alfa i warstw Photoshopa do ścieżek wideo (480)

Rozdział 23. Współpraca z Illustratorem (483)

  • Tworzenie elementów tekstowych w Illustratorze (484)
    • Konwersja tekstu na krzywe (487)
    • Edycja tekstu przekształconego na krzywe (489)
  • Tworzenie masek w programie Illustrator (490)
  • Importowanie plików Illustratora do programu Premiere (495)

Rozdział 24. Edycja z wykorzystaniem masek w programie After Effects (503)

  • Maski w programie After Effects - krótki przegląd (504)
  • Tworzenie masek owalnych i prostokątnych (504)
  • Edycja masek owalnych i prostokątnych w oknie Layer i za pomocą menu Layer (506)
  • Tworzenie masek w oparciu o krzywe Beziéra (508)
  • Edycja maski w oknie Time Layout (510)
  • Importowanie masek z Photoshopa i Illustratora (511)
    • Tworzenie maski na podstawie ścieżki utworzonej w programie Illustrator (513)

Rozdział 25. Dodawanie efektów specjalnych w programie After Effects (515)

  • Idea funkcjonowania programu After Effects (516)
  • Importowanie projektów programu Premiere do programu After Effects (516)
  • Importowanie i animowanie obrazków Photoshopa w programie After Effects (517)
  • Importowanie i animowanie obrazków Illustratora w programie After Effects (520)
  • Tworzenie i animacja elementów tekstowych w programie After Effects (523)
  • Wykorzystanie ścieżek ruchu (527)
  • Tworzenie złożonego klipu wideo (530)

Rozdział 26. Dodatkowe programy do tworzenia efektów specjalnych (533)

  • Plug-iny - oprogramowanie uzupełniające (533)
    • Instalacja plug-inów (534)
    • Jak używać plug-inów? (534)
  • SpiceMaster (535)
  • Boris FX Pro (535)
  • Boris Graffiti (537)
  • SFX Machine (538)

Dodatki (541)

Dodatek A Zawartość płyty CD (543)

Dodatek B Witryny internetowe, które warto odwiedzić (545)

Dodatek C Jak zdobyć licencję na program QuickTime (551)

Dodatek D Studio cyfrowych nagrań wideo (553)

Skorowidz (561)

Dodaj do koszyka Adobe Premiere 6. Biblia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.