reklama - zainteresowany?

Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II - Helion

Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
Autor: Andrew Faulkner, Conrad Chavez
Tytuł oryginału: Adobe Photoshop CC Classroom in a Book (2018 release)
ISBN: 978-83-283-4744-1
okładka: miękka
Data wydania: 2018-09-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 77,00 zł

Dodaj do koszyka Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II

Dodaj do koszyka Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • DevOps w praktyce. Kurs video. Jenkins, Ansible, Terraform i Docker
  • Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku
  • Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II

Spis treści

Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II -- spis treści

Wprowadzenie (1)

  • Kilka słów o książce (1)
  • Co nowego w tym wydaniu (2)
  • Wymagania wstępne (2)
  • Instalacja programów Adobe Photoshop i Adobe Bridge (3)
  • Uruchamianie programu Adobe Photoshop (3)
  • Przygotowanie plików z lekcjami (4)
  • Przywracanie ustawień domyślnych (4)
  • Dodatkowe źródła informacji (6)
  • Autoryzowane centra szkoleniowe firmy Adobe (7)

1. Zapoznanie się z obszarem roboczym (8)

  • Rozpoczynanie pracy w programie Adobe Photoshop (10)
  • Używanie narzędzi (13)
  • Próbkowanie koloru (18)
  • Narzędzia i ich właściwości (19)
  • Cofanie wykonanych operacji (25)
  • Jeszcze o panelach i ich rozmieszczeniu (27)

2. Podstawowa korekta fotografii (32)

  • Strategia retuszu (34)
  • Rozdzielczość i wymiary obrazu (35)
  • Otwieranie pliku za pośrednictwem programu Adobe Bridge (36)
  • Prostowanie i kadrowanie obrazu w Photoshopie (38)
  • Poprawianie kolorystyki i tonalności (40)
  • Narzędzie Spot Healing Brush (Punktowy pędzel korygujący) (44)
  • Stosowanie narzędzia Patch (Łatka) w trybie uwzględniania zawartości obrazu (45)
  • Retuszowanie za pomocą narzędzia Clone Stamp (Stempel) (46)
  • Wyostrzenie obrazu (48)

3. Zaznaczenia (52)

  • Zaznaczenia i narzędzia do ich tworzenia (54)
  • Rozpoczynamy pracę (55)
  • Stosowanie narzędzia Quick Selection (Szybkie zaznaczanie) (55)
  • Przesuwanie zaznaczonego obszaru (56)
  • Manipulowanie zaznaczeniami (57)
  • Zaznaczanie za pomocą narzędzia Magic Wand (Różdżka) (60)
  • Zaznaczanie za pomocą narzędzi typu lasso (63)
  • Obracanie zaznaczenia (64)
  • Zaznaczanie za pomocą narzędzia Magnetic Lasso (Lasso magnetyczne) (65)
  • Zaznaczanie od punktu środkowego (66)
  • Zmienianie rozmiarów i kopiowanie zaznaczenia (67)
  • Kadrowanie obrazu (69)

4. Podstawowe informacje o warstwach (72)

  • O warstwach (74)
  • Rozpoczynamy pracę (74)
  • Panel Layers (Warstwy) (75)
  • Zmiana kolejności warstw (80)
  • Nakładanie gradientu na warstwę (90)
  • Stosowanie stylów warstw (92)
  • Dodanie warstwy dopasowania (97)
  • Aktualizacja efektu warstwy (100)
  • Dodawanie obramowania (100)
  • Spłaszczanie i zapisywanie obrazu (102)

5. Szybkie poprawki (106)

  • Rozpoczynamy pracę (108)
  • Poprawianie zdjęcia (108)
  • Korygowanie rysów twarzy za pomocą filtra Liquify (Formowanie) (112)
  • Rozmywanie tła (114)
  • Tworzenie panoramy (118)
  • Wypełnianie pustych przestrzeni powstałych podczas kadrowania (122)
  • Korygowanie zniekształceń (124)
  • Powiększanie głębi ostrości (127)
  • Przesuwanie obiektów za pomocą narzędzia Content-Aware Move (Przesuwanie z uwzględnieniem zawartości) (130)
  • Dopasowywanie perspektywy (134)

6. Maski i kanały (140)

  • Praca z maskami i kanałami (142)
  • Rozpoczynamy pracę (142)
  • Korzystanie z dedykowanej przestrzeni roboczej Select and Mask (Zaznacz i maskuj) (143)
  • Poprawianie maski (147)
  • Tworzenie szybkiej maski (154)
  • Manipulowanie obrazem za pomocą funkcji Puppet Warp (Wypaczenie marionetkowe) (156)
  • Tworzenie cienia na podstawie kanału alfa (157)

7. Projekt typograficzny (162)

  • Tekst - wiadomości wstępne (164)
  • Rozpoczynamy pracę (164)
  • Tworzenie maski przycinającej z tekstu (165)
  • Układanie tekstu wzdłuż ścieżki (172)
  • Zniekształcanie tekstu (175)
  • Projektowanie tekstu akapitowego (176)
  • Dodawanie zaokrąglonego prostokąta (180)
  • Dodawanie tekstu pionowego (181)

8. Techniki rysunku wektorowego (186)

  • O obrazach bitmapowych i grafice wektorowej (188)
  • O ścieżkach i narzędziu Pen (Pióro) (189)
  • Rozpoczynamy pracę (189)
  • Rysowanie za pomocą narzędzia Pen (Pióro) (190)
  • Praca z kształtami dowolnymi (198)
  • Importowanie obiektów inteligentnych (200)
  • Kolorowanie kształtów i dodawanie im głębi za pomocą stylów warstw (201)

9. Komponowanie zaawansowane (206)

  • Rozpoczynamy pracę (208)
  • Ustawianie warstw (209)
  • Używanie filtrów inteligentnych (212)
  • Malowanie warstwy (218)
  • Dodawanie tła (220)
  • Cofanie operacji za pomocą panelu History (Historia) (221)
  • Skalowanie obrazu o małej rozdzielczości (227)

10. Malowanie pędzlem mieszającym (230)

  • O pędzlu mieszającym (232)
  • Rozpoczynamy pracę (232)
  • Ustalanie parametrów pędzla (233)
  • Mieszanie kolorów (236)
  • Mieszanie kolorów pędzla z kolorami fotografii (239)
  • Malowanie i mieszanie kolorów przy użyciu pędzla predefiniowanego (242)

11. Edycja wideo (250)

  • Rozpoczynamy pracę (252)
  • Panel Timeline (Oś czasu) (253)
  • Tworzenie nowego filmu (254)
  • Animowanie tekstu za pomocą klatek kluczowych (258)
  • Tworzenie efektów (260)
  • Dodawanie przejść (264)
  • Podkład muzyczny (265)
  • Wyciszanie niepożądanych dźwięków (266)
  • Renderowanie filmu (267)

12. Korzystanie z modułu Camera Raw (270)

  • Rozpoczynamy pracę (272)
  • Wewnętrzny format aparatu (RAW) (273)
  • Przetwarzanie plików w Camera Raw (274)
  • Zaawansowana korekta kolorów (289)

13. Przygotowywanie plików dla potrzeb internetowych (306)

  • Rozpoczynamy pracę (308)
  • Tworzenie przycisków z użyciem grup warstw (309)
  • Automatyzacja zadań wieloetapowych (316)
  • Stosowanie obszarów kompozycji (323)

14. Jak uzyskać zgodność kolorów na ekranie i na wydruku (334)

  • Przygotowanie obrazu do drukowania (336)
  • Rozpoczynamy pracę (337)
  • Wykonanie "testu zbliżeniowego" (338)
  • Identyfikacja kolorów spoza danej przestrzeni (342)
  • Korekta obrazu (344)
  • Konwertowanie obrazu do przestrzeni CMYK (346)
  • Zarządzanie kolorem (347)
  • Definiowanie ustawień zarządzania kolorem (348)
  • Testowanie kolorów obrazu na ekranie (349)
  • Zapisywanie obrazu w pliku CMYK EPS (351)
  • Drukowanie obrazu CMYK z poziomu Photoshopa (352)

15. Drukowanie plików 3D (358)

  • Rozpoczynamy pracę (360)
  • Poznawanie środowiska 3D (360)
  • Ustawianie obiektów 3D (364)
  • Drukowanie pliku 3D (365)

Dodatek (372)

Skorowidz (378)

Dodaj do koszyka Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.