reklama - zainteresowany?

Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II - Helion

Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
ebook
Autor: Lisa Fridsma, Brie Gyncild
Tytuł oryginału: Adobe After Effects CC Classroom in a Book (2018 release)
Tłumaczenie: Zbigniew Waśko
ISBN: 978-83-283-4747-2
stron: 416, Format: ebook
Data wydania: 2018-10-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 59,25 zł (poprzednio: 79,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-19,75 zł)

Dodaj do koszyka Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II

Tagi: After Effects

Adobe After Effects CC służy do tworzenia kompozycji, animacji i efektów specjalnych. Umożliwia korzystanie z warstw na wiele rozmaitych sposobów, dołączanie wyrafinowanych efektów wizualnych oraz dźwiękowych, a także animowanie obiektów i efektów specjalnych. Jest ulubionym narzędziem wykorzystywanym przez montażystów, twórców filmów, projektantów stron internetowych i ekspertów od efektów specjalnych do cyfrowego udoskonalania filmów, jak również do cyfrowej postprodukcji filmów kinowych, telewizyjnych, DVD oraz przeznaczonych do publikacji w sieci. Opanowanie tego narzędzia pozwala na uzyskiwanie spektakularnych wyników!

Ta książka jest oficjalnym materiałem szkoleniowym firmy Adobe, jednym z najlepszych dostępnych na rynku. Została przejrzana i zaktualizowana pod kątem najnowszej wersji oprogramowania. Składa się z piętnastu lekcji, a każda z nich zawiera niezastąpione wskazówki, przydatne dla początkujących i doświadczonych użytkowników programu Adobe After Effects. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą w opanowaniu zarówno najbardziej podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Znalazły się tu również wskazówki przydatne w korzystaniu z nowości dostępnych w najnowszej wersji aplikacji. To znakomity punkt wyjścia do nauki, doskonalenia warsztatu oraz do swobodnego eksperymentowania.

W tej książce:

  • przygotowanie się do pracy z programem Adobe After Effects CC i tworzenie animacji
  • korzystanie z warstw i masek oraz praca z tekstem
  • efekty specjalne, korekcja kolorów i dodawanie ścieżki dźwiękowej
  • obiekty 3-D, modyfikacja oświetlenia, precyzyjna animacja kompozycji
  • renderowanie filmu i publikacja materiału wyjściowego

Adobe After Effects: doceniany przez najlepszych!

Dodaj do koszyka Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II", wybierały także:

  • Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik
  • Hands-On Motion Graphics with Adobe After Effects CC
  • Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik
  • Adobe After Effects CS5. Oficjalny podręcznik
  • Adobe After Effects CS4. Oficjalny podręcznik

Dodaj do koszyka Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II

Spis treści

Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II eBook -- spis treści

WPROWADZENIE (1)

  • Kilka słów o książce (1)
  • Wymagania (2)
  • Instalacja programów After Effects i Bridge (2)
  • Optymalizacja wydajności (2)
  • Przywracanie ustawień domyślnych (3)
  • Przygotowanie plików z lekcjami (4)
  • Jak korzystać z lekcji (5)
  • Dodatkowe zasoby (6)
  • Autoryzowane centra szkoleniowe firmy Adobe (7)

1. ZAPOZNANIE SIĘ Z TOKIEM PRACY (8)

  • Obszar roboczy programu After Effects (10)
  • Rozpoczynanie pracy (11)
  • Tworzenie projektu i importowanie materiałów (11)
  • Tworzenie kompozycji i rozmieszczanie warstw (15)
  • Warstwy (17)
  • Dodawanie efektów i zmienianie właściwości warstwy (18)
  • Animowanie kompozycji (22)
  • Przybornik (25)
  • Kod czasowy i czas trwania (26)
  • Panel Timeline (oś czasu) (27)
  • Podgląd wykonanej pracy (30)
  • Optymalizacja działania programu After Effects (32)
  • Renderowanie i eksportowanie kompozycji (32)
  • Dostosowywanie przestrzeni roboczej (32)
  • Zmienianie jasności interfejsu użytkownika (35)
  • Dodatkowe źródła informacji o After Effects (36)
  • Pytania kontrolne (37)
  • Odpowiedzi (37)

2. TWORZENIE PROSTEJ ANIMACJI Z UŻYCIEM EFEKTÓW I SZABLONÓW (38)

  • Rozpoczynamy pracę (40)
  • Importowanie materiałów za pomocą programu Bridge (41)
  • Tworzenie kompozycji (43)
  • Praca z zaimportowanymi warstwami Illustratora (46)
  • Dodawanie efektów do warstwy (47)
  • Dodawanie efektów i sterowanie nimi (48)
  • Dodawanie szablonu animacji (49)
  • Podgląd działania efektów (52)
  • Dodawanie przezroczystości (53)
  • Renderowanie kompozycji (54)
  • Pytania kontrolne (57)
  • Odpowiedzi (57)

3. ANIMOWANIE TEKSTU (58)

  • Rozpoczynamy pracę (60)
  • Warstwy tekstowe (62)
  • Instalowanie fontów z biblioteki Typekit (63)
  • Tworzenie i formatowanie tekstu punktowego (65)
  • Korzystanie z szablonu animacji tekstu (68)
  • Animowanie za pomocą klatek kluczowych skalowania (71)
  • Animowanie z użyciem relacji dziedziczenia (72)
  • Animowanie tekstu zaimportowanego z Photoshopa (74)
  • Warstwa-rodzic i warstwa-potomek (74)
  • Animowanie odległości między literami (78)
  • Animowanie przezroczystości tekstu (79)
  • Korzystanie z grup animatorów tekstu (80)
  • Grupy animatorów tekstu (81)
  • Animowanie położenia warstwy (83)
  • Synchronizowanie animacji warstw (85)
  • Dodawanie rozmycia ruchu (86)
  • Pytania kontrolne (87)
  • Odpowiedzi (87)

4. WARSTWY KSZTAŁTU (88)

  • Rozpoczynamy pracę (90)
  • Tworzenie kompozycji (91)
  • Tworzenie warstwy kształtu (92)
  • Tworzenie samoanimującego się kształtu (94)
  • Powielanie kształtów (95)
  • Tworzenie własnych kształtów (98)
  • Ustawianie warstw z użyciem funkcji przyciągania (99)
  • Animowanie kształtu (102)
  • Tworzenie atrap na podstawie istniejących ścieżek (106)
  • Podgląd kompozycji (111)
  • Animowanie warstw zgodnie z dźwiękami (112)
  • Pytania kontrolne (113)
  • Odpowiedzi (113)

5. ANIMOWANIE PREZENTACJI MULTIMEDIALNEJ (114)

  • Rozpoczynamy pracę (116)
  • Korzystanie z bibliotek Creative Cloud w programie After Effects (117)
  • Dopasowywanie punktów zaczepienia (119)
  • Ustanawianie relacji podporządkowania między warstwami (121)
  • Prekomponowanie warstw (123)
  • Kluczowanie ścieżki ruchu (125)
  • Animowanie pozostałych elementów (129)
  • Efekty specjalne (133)
  • Warstwy jednolitego koloru (134)
  • Animowanie warstw prekomponowanych (136)
  • Animowanie tła (139)
  • Dodawanie ścieżki dźwiękowej (141)
  • Obsługiwane formaty plików dźwiękowych (141)
  • Edycja plików audio w programie Adobe Audition (142)
  • Pytania kontrolne (143)
  • Odpowiedzi (143)

6. ANIMOWANIE WARSTW (144)

  • Rozpoczynamy pracę (146)
  • Przygotowywanie warstwowych plików Photoshopa (148)
  • Style warstw w Photoshopie (149)
  • Symulowanie zmian oświetlenia (150)
  • Powielanie animacji za pomocą narzędzia Pick Whip (152)
  • Wyrażenia (152)
  • Animowanie ruchu elementów pejzażu (154)
  • Prekomponowanie i maskowanie warstw (158)
  • Maski ścieżek oraz maski ruchome (159)
  • Animowanie cieni (162)
  • Dodawanie efektu Lens Flare (164)
  • Animowanie zegara (166)
  • Renderowanie animacji (167)
  • Remapping czasu kompozycji (168)
  • Pytania kontrolne (175)
  • Odpowiedzi (175)

7. PRACA Z MASKAMI (176)

  • Maski (178)
  • Rozpoczynamy pracę (178)
  • Tworzenie maski za pomocą pióra (180)
  • Edycja maski (180)
  • Tryby masek (183)
  • Tworzenie maski Béziera (184)
  • Zmiękczanie krawędzi maski (185)
  • Zastępowanie zawartości maski (185)
  • Przybliżanie i przesuwanie widoku metodą dotykową (186)
  • Dodawanie odbić (188)
  • Tworzenie winiety (192)
  • Ustalanie zależności czasowych (194)
  • Stosowanie narzędzi Rectangle i Ellipse (194)
  • Wskazówki dotyczące tworzenia masek (195)
  • Przycinanie zakresu roboczego (196)
  • Pytania kontrolne (197)
  • Odpowiedzi (197)

8. ZNIEKSZTAŁCANIE OBIEKTÓW ZA POMOCĄ NARZĘDZI PUPPET (198)

  • Rozpoczynamy pracę (200)
  • Omówienie narzędzi Puppet (205)
  • Dodawanie pinezek deformacyjnych (206)
  • Usztywnianie obszaru (209)
  • Definiowanie obszarów nakładania (209)
  • Animowanie pozycji pinezek (210)
  • Ściskanie i rozciąganie (210)
  • Nagrywanie animacji (212)
  • Zadanie dodatkowe (214)
  • Pytania kontrolne (215)
  • Odpowiedzi (215)

9. PĘDZEL ROTOSKOPOWY (216)

  • Kilka słów o rotoskopii (218)
  • Rozpoczynamy pracę (218)
  • Wyznaczanie brzegu segmentacji (220)
  • Używanie programów Premiere Pro i After Effects (222)
  • Dopracowanie maski warstwy (226)
  • Efekty Refine Soft Matte i Refine Hard Matte (227)
  • Zamrażanie efektów działania narzędzia Roto Brush (228)
  • Modyfikacja tła (229)
  • Dodawanie animowanego tekstu (231)
  • Tworzenie pliku wyjściowego (234)
  • Zadanie dodatkowe (235)
  • Pytania kontrolne (237)
  • Odpowiedzi (237)

10. KOREKCJA KOLORÓW (238)

  • Rozpoczynamy pracę (240)
  • Podgląd projektu na monitorze wideo (242)
  • Ustawianie balansu kolorów (243)
  • Korekcja kolorów za pomocą efektu Color Finesse 3 (246)
  • Zmiana tła (250)
  • Korekcja koloru chmur (254)
  • Śledzenie ruchu chmur (255)
  • Wymiana nieba w drugim klipie (257)
  • Gradacja kolorów (261)
  • Zadanie dodatkowe (265)
  • Pytania kontrolne (267)
  • Odpowiedzi (267)

11. TWORZENIE SZABLONÓW GRAFIKI RUCHOMEJ (268)

  • Rozpoczynamy pracę (270)
  • Przygotowanie głównej kompozycji (270)
  • Konfigurowanie szablonu (275)
  • Tworzenie suwaka obrazu (275)
  • Przytłumianie obrazu tła (279)
  • Poszerzanie zawartości panelu Essential Graphics o właściwości tekstu (280)
  • Eksportowanie szablonu (284)
  • Zadanie dodatkowe (286)
  • Pytania kontrolne (287)
  • Odpowiedzi (287)

12. PRACA W TRZECH WYMIARACH (288)

  • Rozpoczynamy pracę (290)
  • Tworzenie tekstu 3D (291)
  • Importowanie tła (294)
  • Wstawianie źródeł światła (295)
  • Dodawanie kamery (299)
  • Wytłaczanie tekstu (301)
  • Praca z aplikacją Cinema 4D Lite (303)
  • Modyfikowanie warstwy C4D w programie After Effects (310)
  • Wykańczanie projektu (311)
  • Zapisywanie wielu ujęć w aplikacji Cinema 4D (312)
  • Pytania kontrolne (313)
  • Odpowiedzi (313)

13. ANALIZATOR RUCHÓW KAMERY (314)

  • Kilka słów na temat efektu 3D Camera Tracker (316)
  • Rozpoczynamy pracę (316)
  • Likwidowanie zniekształceń wywołanych efektem rolling shutter (318)
  • Analizowanie ruchu w zarejestrowanym materiale (319)
  • Tworzenie płaszczyzny podłoża, kamery i pierwszego tekstu (320)
  • Tworzenie realistycznych cieni (324)
  • Tworzenie dodatkowych elementów tekstowych (327)
  • Przypinanie warstwy do płaszczyzny za pomocą obiektu zerowego (329)
  • Animowanie elementów tekstowych (331)
  • Dopasowywanie głębi ostrości (333)
  • Podgląd kompozycji (334)
  • Pytania kontrolne (335)
  • Odpowiedzi (335)

14. ZAAWANSOWANE TECHNIKI EDYCJI (336)

  • Rozpoczynamy pracę (338)
  • Stabilizowanie ujęć (338)
  • Skalowanie dwusześcienne (339)
  • Ustawienia efektu Warp Stabilizer VFX (341)
  • Jednopunktowe śledzenie ruchu (343)
  • Przesuwanie i skalowanie punktów śledzenia (347)
  • Dryfowanie punktu śledzenia (348)
  • Śledzenie wielopunktowe (349)
  • mocha dla After Effects (353)
  • Symulacja ruchów cząsteczek (354)
  • Właściwości efektu Particle Systems II (356)
  • Obrazy o rozszerzonym zakresie tonalnym (HDR) (363)
  • Wykorzystywanie efektu Timewarp do retimingu odtwarzania (364)
  • Pytania kontrolne (369)
  • Odpowiedzi (369)

15. RENDEROWANIE I TWORZENIE PLIKÓW WYJŚCIOWYCH (370)

  • Rozpoczynamy pracę (372)
  • Tworzenie szablonów renderingu (373)
  • Kompresja (377)
  • Eksportowanie za pomocą panelu Render Queue (378)
  • Renderowanie filmów przy użyciu aplikacji Adobe Media Encoder (380)
  • Przygotowywanie filmów dla urządzeń przenośnych (380)
  • Dostosowanie filmu do potrzeb telewizyjnych (385)
  • Pytania kontrolne (387)
  • Odpowiedzi (387)

DODATEK. OGÓLNE SKRÓTY KLAWISZOWE (388)

DODATEK. MODYFIKOWANIE SKRÓTÓW KLAWISZOWYCH (389)

SKOROWIDZ (391)

Dodaj do koszyka Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.