reklama - zainteresowany?

Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik - Helion

Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik
Autor: Lisa Fridsma, Brie Gyncild
Tytuł oryginału: Adobe After Effects CC Classroom in a Book (2015 release)
Tłumaczenie: Zbigniew Waśko
ISBN: 978-83-283-2541-8
stron: 384, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2016-08-12
Księgarnia: Helion

Cena książki: 69,00 zł

Dodaj do koszyka Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik

Tagi: After Effects

Adobe After Effects CC jest bardzo chętnie wykorzystywany przez montażystów, projektantów stron internetowych, ekspertów od efektów specjalnych oraz twórców filmowych i telewizyjnych do cyfrowego udoskonalania filmów. Umożliwia komponowanie warstw na wiele rozmaitych sposobów, dołączanie wyrafinowanych efektów wizualnych oraz dźwiękowych, a także animowanie zarówno obiektów, jak i efektów specjalnych. To dość złożone narzędzie, ale jego opanowanie pozwala uzyskać wspaniałe rezultaty!

Książka, którą trzymasz w dłoni, to oficjalny materiał szkoleniowy firmy Adobe. Składa się z czternastu lekcji — każda z nich zawiera niezastąpione wskazówki, przydatne dla początkujących i doświadczonych użytkowników programu Adobe After Effects. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą ci opanować zarówno najbardziej podstawowe, jak i wyrafinowane funkcje oprogramowania. To znakomity punkt wyjścia do swobodnego eksperymentowania. Będziesz mieć także możliwość korzystania z plików z materiałami do ćwiczeń.

Dzięki temu podręcznikowi:

  • zapoznasz się z programem Adobe After Effects CC i praktycznie natychmiast rozpoczniesz pracę
  • nauczysz się korzystać z warstw i masek oraz pracować na tekście
  • dowiesz się, jak tworzyć efekty specjalne, korygować kolory i dodawać ścieżkę dźwiękową
  • nauczysz się tworzyć obiekty 3D, pracować na warstwach, modyfikować kolory i oświetlenie
  • zaczniesz stosować zaawansowane techniki edycji, tworzyć kompozycje i precyzyjnie je animować
  • nauczysz się renderować filmy i publikować materiały wyjściowe

Adobe After Effects: piorunujące efekty specjalne!


Lisa Fridsma — w ciągu ostatnich dwudziestu pięciu lat napisała i wydała ponad trzydzieści przewodników po programach Adobe, w tym wiele z serii „Oficjalny podręcznik”. Jest również właścicielką wydawnictwa Darlington Hill Productions.
Brie Gyncild — świetnie przekazuje wiedzę o technice. Jest autorką wielu niezwykle przydatnych podręczników i przewodników dotyczących takich produktów Adobe, jak Photoshop, After Effects, Flash czy Acrobat.

Dodaj do koszyka Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik

 

Osoby które kupowały "Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik", wybierały także:

  • Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
  • Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik
  • Hands-On Motion Graphics with Adobe After Effects CC
  • Adobe After Effects CS5. Oficjalny podręcznik
  • Adobe After Effects CS4. Oficjalny podręcznik

Dodaj do koszyka Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik

Spis treści

Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik -- spis treści

Wprowadzenie (1)

  • Kilka słów o książce (1)
  • Wymagania (1)
  • Instalacja programów After Effects i Bridge (2)
  • Optymalizacja wydajności (2)
  • Przywracanie ustawień domyślnych (2)
  • Kopiowanie plików z lekcjami (3)
  • Jak korzystać z lekcji (4)
  • Dodatkowe zasoby (4)
  • Autoryzowane centra szkoleniowe firmy Adobe (5)

ROZDZIAŁ 1. Zapoznanie się z tokiem pracy (8)

  • Obszar roboczy programu After Effects (10)
  • Rozpoczynanie pracy (11)
  • Tworzenie projektu i importowanie materiałów (11)
  • Tworzenie kompozycji i rozmieszczanie warstw (15)
  • Warstwy (18)
  • Przybornik (19)
  • Dodawanie efektów i zmienianie właściwości warstwy (19)
  • Animowanie kompozycji (26)
  • Panel Timeline (oś czasu) (27)
  • Animowanie tekstu za pomocą szablonów (29)
  • Kod czasowy i czas trwania (30)
  • Podgląd wykonanej pracy (33)
  • Optymalizacja działania programu After Effects (35)
  • Renderowanie i eksportowanie kompozycji (35)
  • Dostosowywanie przestrzeni roboczej (36)
  • Zmienianie jasności interfejsu użytkownika (37)
  • Dodatkowe źródła informacji o After Effects (38)
  • Pytania kontrolne (39)

ROZDZIAŁ 2. Tworzenie prostej animacji z użyciem efektów i szablonów (40)

  • Rozpoczynamy pracę (42)
  • Importowanie materiałów za pomocą programu Bridge (43)
  • Tworzenie kompozycji (45)
  • Praca z zaimportowanymi warstwami Illustratora (48)
  • Dodawanie efektów do warstwy (49)
  • Dodawanie efektów i sterowanie nimi (50)
  • Dodawanie szablonu animacji (52)
  • Podgląd działania efektów (54)
  • Dodawanie przezroczystości (55)
  • Renderowanie kompozycji (56)
  • Pytania kontrolne (59)

ROZDZIAŁ 3. Animowanie tekstu (60)

  • Rozpoczynamy pracę (62)
  • Warstwy tekstowe (64)
  • Instalowanie fontów z biblioteki Typekit (64)
  • Tworzenie i formatowanie tekstu punktowego (67)
  • Korzystanie z szablonu animacji tekstu (69)
  • Animowanie za pomocą klatek kluczowych skalowania (72)
  • Animowanie z użyciem relacji dziedziczenia (74)
  • Warstwa-rodzic i warstwa-potomek (75)
  • Animowanie tekstu zaimportowanego z Photoshopa (76)
  • Animowanie odległości między literami (79)
  • Animowanie przezroczystości tekstu (81)
  • Korzystanie z grup animatorów tekstu (82)
  • Grupy animatorów tekstu (82)
  • Animowanie położenia warstwy (85)
  • Synchronizowanie animacji warstw (87)
  • Dodawanie rozmycia ruchu (88)
  • Pytania kontrolne (89)

ROZDZIAŁ 4. Warstwy kształtu (90)

  • Rozpoczynamy pracę (92)
  • Tworzenie warstwy kształtu (94)
  • Tworzenie własnych kształtów (98)
  • Powielanie kształtów (100)
  • Powielanie i modyfikowanie kompozycji (103)
  • Ustawianie warstw z użyciem funkcji przyciągania (104)
  • Wstawianie kompozycji do projektu 3D (107)
  • Prace wykończeniowe (111)
  • Zadanie dodatkowe (112)
  • Pytania kontrolne (113)

ROZDZIAŁ 5. Animowanie prezentacji multimedialnej (114)

  • Rozpoczynamy pracę (116)
  • Korzystanie z bibliotek Creative Cloud w programie After Effects (117)
  • Tworzenie kompozycji (118)
  • Dopasowywanie punktów zaczepienia (119)
  • Łączenie warstw przy użyciu relacji dziedziczenia (120)
  • Prekomponowanie warstw (122)
  • Kluczowanie ścieżki ruchu (124)
  • Animowanie pozostałych elementów (128)
  • Efekty specjalne (132)
  • Warstwy jednolitego koloru (134)
  • Animowanie warstw prekomponowanych (135)
  • Animowanie tła (138)
  • Dodawanie ścieżki dźwiękowej (139)
  • Obsługiwane formaty plików dźwiękowych (139)
  • Edycja plików audio w programie Adobe Audition (140)
  • Pytania kontrolne (141)

ROZDZIAŁ 6. Animowanie warstw (142)

  • Rozpoczynamy pracę (144)
  • Przygotowywanie warstwowych plików Photoshopa (146)
  • Style warstw w Photoshopie (147)
  • Symulowanie zmian oświetlenia (148)
  • Wyrażenia (150)
  • Powielanie animacji za pomocą narzędzia Pick Whip (150)
  • Animowanie ruchu elementów pejzażu (152)
  • Prekomponowanie i maskowanie warstw (156)
  • Maski ścieżek oraz maski ruchome (157)
  • Animowanie cieni (160)
  • Dodawanie efektu Lens Flare (162)
  • Animowanie zegara (164)
  • Renderowanie animacji (165)
  • Remapping czasu kompozycji (166)
  • Pytania kontrolne (173)

ROZDZIAŁ 7. Praca z maskami (174)

  • Maski (176)
  • Rozpoczynamy pracę (176)
  • Tworzenie maski za pomocą pióra (178)
  • Edycja maski (178)
  • Tryby masek (179)
  • Tworzenie maski Béziera (182)
  • Zmiękczanie krawędzi maski (182)
  • Zastępowanie zawartości maski (183)
  • Przybliżanie i przesuwanie widoku metodą dotykową (184)
  • Dodawanie odbić (186)
  • Tworzenie winiety (190)
  • Stosowanie narzędzi Rectangle i Ellipse (192)
  • Ustalanie zależności czasowych (192)
  • Wskazówki dotyczące tworzenia masek (193)
  • Przycinanie zakresu roboczego (194)
  • Pytania kontrolne (195)

ROZDZIAŁ 8. Zniekształcanie obiektów za pomocą narzędzi Puppet (196)

  • Rozpoczynamy pracę (198)
  • Omówienie narzędzi Puppet (202)
  • Dodawanie pinezek deformacyjnych (202)
  • Definiowanie obszarów nakładania (204)
  • Usztywnianie obszaru (205)
  • Animowanie pozycji pinezek (206)
  • Ściskanie i rozciąganie (206)
  • Nagrywanie animacji (210)
  • Pytania kontrolne (211)

ROZDZIAŁ 9. Pędzel rotoskopowy (212)

  • Kilka słów o rotoskopii (214)
  • Rozpoczynamy pracę (214)
  • Używanie programów Premiere Pro i After Effects (216)
  • Wyznaczanie brzegu segmentacji (216)
  • Dopracowanie maski warstwy (223)
  • Efekty Refine Soft Matte i Refine Hard Matte (225)
  • Zamrażanie efektów działania narzędzia Roto Brush (225)
  • Modyfikacja tła (226)
  • Dodawanie animowanego tekstu (228)
  • Tworzenie pliku wyjściowego (230)
  • Zadanie dodatkowe (231)
  • Pytania kontrolne (233)

ROZDZIAŁ 10. Korekcja kolorów (234)

  • Rozpoczynamy pracę (236)
  • Podgląd projektu na monitorze wideo (238)
  • Ustawianie balansu kolorów (239)
  • Korekcja kolorów za pomocą efektu Color Finesse 3 (241)
  • Zmiana tła (244)
  • Korekcja koloru chmur (249)
  • Śledzenie ruchu chmur (250)
  • Wymiana nieba w drugim klipie (251)
  • Gradacja kolorów (255)
  • Zadanie dodatkowe (259)
  • Pytania kontrolne (261)

ROZDZIAŁ 11. Budowanie trójwymiarowego obiektu (262)

  • Rozpoczynamy pracę (264)
  • Tworzenie tekstu 3D (265)
  • Widoki 3D (267)
  • Importowanie tła (269)
  • Wstawianie źródeł światła (270)
  • Dodawanie kamery (273)
  • Pozycjonowanie warstw (275)
  • Dodawanie warstwy tekstowej (276)
  • Praca z aplikacją Cinema 4D Lite (277)
  • Pytania kontrolne (287)

ROZDZIAŁ 12. Analizator ruchów kamery (288)

  • Kilka słów na temat efektu 3D Camera Tracker (290)
  • Rozpoczynamy pracę (290)
  • Likwidowanie zniekształceń wywołanych efektem rolling shutter (292)
  • Analizowanie ruchu w zarejestrowanym materiale (293)
  • Tworzenie płaszczyzny podłoża, kamery i pierwszego tekstu (294)
  • Tworzenie realistycznych cieni (299)
  • Wprowadzanie światła otaczającego (301)
  • Tworzenie dodatkowych elementów tekstowych (302)
  • Przypinanie warstwy do płaszczyzny za pomocą obiektu zerowego (304)
  • Animowanie elementów tekstowych (306)
  • Dopasowywanie głębi ostrości (308)
  • Renderowanie kompozycji (309)
  • Pytania kontrolne (311)

ROZDZIAŁ 13. Zaawansowane techniki edycji (312)

  • Rozpoczynamy pracę (314)
  • Stosowanie efektu Warp Stabilizer VFX (314)
  • Skalowanie dwusześcienne (315)
  • Ustawienia efektu Warp Stabilizer VFX (317)
  • Jednopunktowe śledzenie ruchu (319)
  • Dryfowanie punktu śledzenia (323)
  • Przesuwanie i skalowanie punktów śledzenia (324)
  • Śledzenie wielopunktowe (325)
  • mocha dla After Effects (329)
  • Tworzenie systemu cząsteczkowego (330)
  • Właściwości efektu Particle Systems II (332)
  • Obrazy o rozszerzonym zakresie tonalnym (HDR) (339)
  • Wykorzystywanie efektu Timewarp do retimingu odtwarzania (340)
  • Pytania kontrolne (345)

ROZDZIAŁ 14. Renderowanie i tworzenie plików wyjściowych (346)

  • Rozpoczynamy pracę (348)
  • Tworzenie szablonów renderingu (349)
  • Kompresja (353)
  • Eksportowanie za pomocą panelu Render Queue (354)
  • Przygotowywanie filmów dla urządzeń przenośnych (356)
  • Renderowanie filmów przy użyciu aplikacji Adobe Media Encoder (357)
  • Dostosowanie filmu do potrzeb telewizyjnych (360)
  • Pytania kontrolne (363)

DODATEK. Ogólne skróty klawiszowe (365)

Skorowidz (366)

Dodaj do koszyka Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.