Adobe After Effects 6.0. Oficjalny podręcznik - Helion
Tytuł oryginału: Adobe After Effects 6.0 Classroom in a Book
TÅ‚umaczenie: Anna Witerkowska, Grzegorz Stawikowski
ISBN: 83-7361-521-0
stron: 312, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2004-12-03
Księgarnia: Helion
Cena książki: 55,00 zł
- Wykorzystaj After Effects w procesie postprodukcji materiału wideo
- Stwórz własne kompozycje dwu- i trójwymiarowe
- Zastosuj efekty specjalne
- Wyeksportuj gotowÄ… kompozycjÄ™
Adobe After Effects to doskonała aplikacja służąca do postprodukcji materiału wideo, tworzenia efektów specjalnych i skomplikowanych animacji. Umożliwia wykorzystywanie nieograniczonej ilości warstw obrazu wideo, wprowadzanie napisów i grafiki oraz przypisywanie każdemu elementowi kompozycji setek efektów. After Effects jest narzędziem świetnie uzupełniającym Adobe Premiere i Photoshopa w studiu produkcyjnym. Możliwości tej aplikacji pozwalają na tworzenie materiału przeznaczonego do emisji kinowej lub telewizyjnej, jak również klipów dystrybuowanych na płytach CD i DVD oraz przesyłanych strumieniowo przez łącza internetowe.
"Adobe After Effects 6.0. Oficjalny podręcznik" to przygotowany i zatwierdzony przez producenta programu -- firmę Adobe -- zbiór ćwiczeń ułatwiających poznanie możliwości After Effects. Wykonując ćwiczenia zawarte w kolejnych rozdziałach, nauczysz się tworzyć proste i złożone kompozycje dwu- i trójwymiarowe, stosować efekty specjalne, korzystać z warstw i filtrów oraz eksportować gotowy materiał do plików w różnych formatach. Możesz być pewien doskonałości merytorycznej podręcznika -- swoją wiedzą podzielą się z Tobą certyfikowani przez firmę Adobe eksperci i nauczyciele.
- Tworzenie elementów graficznych
- Korzystanie z klatek kluczowych
- Stosowanie efektów
- Dodawanie do kompozycji elementów tekstowych
- Tworzenie elementów trójwymiarowych
- Åšledzenie ruchu kamery
- Maskowanie i przezroczystość
- Generowanie produktu finalnego
Poznaj możliwości programu After Effects,
korzystając z oficjalnych materiałów szkoleniowych firmy Adobe.
Osoby które kupowały "Adobe After Effects 6.0. Oficjalny podręcznik", wybierały także:
- Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II 79,00 zł, (59,25 zł -25%)
- Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik 69,00 zł, (51,75 zł -25%)
- Hands-On Motion Graphics with Adobe After Effects CC 129,00 zł
- Adobe After Effects CC. Oficjalny podręcznik 69,00 zł
- Adobe After Effects CS5. Oficjalny podręcznik 79,00 zł
Spis treści
Adobe After Effects 6.0. Oficjalny podręcznik -- spis treści
Wprowadzenie (7)
- O książce (7)
- Warunki wstępne (7)
- Kopiowanie plików do ćwiczeń (9)
- Jak korzystać z tej książki (11)
- Dodatkowe źródła informacji (12)
- Certyfikaty firmy Adobe (12)
- Współpraca przy pisaniu książki (12)
Rozdział 1. Tworzenie elementów grafiki 2D z sześciokątów (15)
- Rozpoczynamy pracÄ™ (16)
- Utworzenie pierwszej kompozycji z sześciokątów (18)
- Przekształcenia obrazu (24)
- Utworzenie animowanego wzoru z prostego obrazu (28)
- Zwiększenie złożoności animacji (34)
- Przekształcenie warstwy prekompozycji (38)
- Zastosowanie trzeciego poziomu ruchu oraz innych udoskonaleń (43)
- Ponowne wykorzystanie rezultatów poprzedniej pracy do utworzenia następnego elementu grafiki (50)
- Renderowanie kompozycji (53)
Rozdział 2. Budowanie elementów z kwadratów (59)
- Rozpoczynamy pracÄ™ (60)
- Utworzenie pierwszego elementu - tańczących kwadratów (61)
- Utworzenie pulsujących pasm kwadratów (77)
- Utworzenie flary obiektywu (88)
- Połączenie komponentów w celu utworzenia świetlnych kwadratów (93)
- Utworzenie drugiego elementu - linii świetlnych kwadratów (95)
Rozdział 3. Animacja okręgów (101)
- Rozpoczynamy pracÄ™ (102)
- Utworzenie okręgów (103)
- Utworzenie okręgów z linii kropkowanych (109)
- Utworzenie pierwszego elementu: kilku pierścieni (111)
- Utworzenie kolejnych elementów: wielu okręgów z linii ciągłych i kropek (118)
Rozdział 4. Budowanie elementów w kształcie gwiazd (123)
- Rozpoczynamy pracÄ™ (124)
- Utworzenie pierwszego elementu: gwiazdy pulsującej w rytm dźwięku (125)
- Utworzenie drugiego elementu: promieni świetlnych (138)
Rozdział 5. Wprowadzanie tekstu i liczb (145)
- Rozpoczynamy pracÄ™ (146)
- Utworzenie pierwszego elementu - wiersza tekstu (147)
- Utworzenie drugiego elementu - tekstu na kolistej ścieżce (155)
- Utworzenie trzeciego elementu - liczb (165)
Rozdział 6. Budowanie trójwymiarowych sześciokątów (173)
- Rozpoczynamy pracÄ™ (174)
- Utworzenie pierwszego elementu: sześciokątów w przestrzeni trójwymiarowej (175)
- Utworzenie drugiego elementu: konturów sześciokątów 3D (191)
Rozdział 7. Złożenie elementów 2D (195)
- Rozpoczynamy pracÄ™ (196)
- Utworzenie nowej kompozycji (198)
- Utworzenie drugiej kompozycji (204)
Rozdział 8. I etap złożenia kompozycji 3D (213)
- Rozpoczynamy pracÄ™ (214)
- Utworzenie kompozycji (215)
- Użycie kamer (220)
- Dodanie warstwy z sześciokątem (225)
- Dopasowanie materiału live-action (229)
Rozdział 9. II etap złożenia kompozycji 3D (235)
- Rozpoczynamy pracÄ™ (236)
- Dodanie przygotowanego wcześniej materiału 3D (237)
- Dodanie elementu TextCircle (239)
- Dodanie elementu TextLine oraz zmiana jego położenia (242)
- Dodanie elementów BoxLightsLine (245)
- Renderowanie kompozycji 3D Composite (247)
Rozdział 10. Budowanie animacji finałowej (249)
- Rozpoczynamy pracÄ™ (250)
- Utworzenie odbić światła na błyszczącej powierzchni kuli (253)
- Zbudowanie finałowej kompozycji (263)
- Złożenie finałowej sceny (279)
Rozdział 11. Kolejka renderowania i formaty wyjściowe (283)
- Rozpoczynamy pracÄ™ (284)
- Utworzenie szablonów procesu renderingu (285)
- Utworzenie szablonów dla modułów wyjściowych (287)
- Renderowanie filmów dla różnych mediów (291)
Skorowidz (299)